Nu begint zijn Zwitserleven.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67e.
feli
Al fappend?quote:
Wat? Echt?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67e.
feli
Ik neem dit terug gezien een eerder statement van één van onze moderators:quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoort er eigenlijk wel bij, doe jij 'm even open?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar dan heeft Peter bij deze de eer van het enige persoonlijke RLS-verjaardagstopic.
11-4quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
Wereldsteden waar een element is weg-gephotoshopt.
Herken jij de plaats nog? 15 foto's.
Link onderaan dit Telegraaf-artikel.
directe link
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Rowquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je dit artikel op de Telegraafsite:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tituee__.html?p=20,1
Misselijkmakend.
Hondjes gefeliciteerd met je dochterquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef hondjes het volgende:
Is NMNS echt jarig..gelijk met mijn dochter dan...
NMNS van Harte Gefeliciteerd..
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Jian het volgende:
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Row
Ook namens mij van harte hondjes...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes gefeliciteerd met je dochter![]()
ja! Daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.
Alweer? Hoeveelste keer is dit dan al voor haar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef hondjes het volgende:
Bedankt Dees en Laysa...alweer 35 jaar ....
Ik kan me - ook zonder moedergevoel- niet voorstellen dat je zo harteloos kunt zijn om je dochter, je peuterdochter! als prostituee in te zetten. Dan heb je geen hart, geen gevoel en geen fatsoen in je hele vege lijf en dan mag je wat mij betreft geloosd worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! Daar moest ik ook aan denken.![]()
Echt hè, wat een mens
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer? Hoeveelste keer is dit dan al voor haar?
Lijkt me nog beter in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.
Wat? Ik ga even niet het linkje zoeken want moet zo nog werken tussen de peuters.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me - ook zonder moedergevoel- niet voorstellen dat je zo harteloos kunt zijn om je dochter, je peuterdochter! als prostituee in te zetten. Dan heb je geen hart, geen gevoel en geen fatsoen in je hele vege lijf en dan mag je wat mij betreft geloosd worden.
Wat je voorgeschiedenis ook is.
Over Dexter gesproken. Ik begreep elders dat de VPRO weer enorm slim bezig is om het eerste seizoen razendsnel uit te zenden (waarvoor hulde) en vervolgens te verzaken het tweede seizoen aan te schaffen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! Daar moest ik ook aan denken.![]()
Een degenerate moeder die haar vierjarige dochtertje regelmatig als prostituee verhuurde. Dochtertje is dood in een bos gevonden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
Wat? Ik ga even niet het linkje zoeken want moet zo nog werken tussen de peuters.
Groot gelijk, het is zoquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat? Ik ga even niet het linkje zoeken want moet zo nog werken tussen de peuters.
De serie wordt er ook zeker niet slechter op, eerder nog beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over Dexter gesproken. Ik begreep elders dat de VPRO weer enorm slim bezig is om het eerste seizoen razendsnel uit te zenden (waarvoor hulde) en vervolgens te verzaken het tweede seizoen aan te schaffen.
Dat wordt dus kopen want nu wil ik meer en meer en nog meer Dexter!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een degenerate moeder die haar vierjarige dochtertje regelmatig als prostituee verhuurde. Dochtertje is dood in een bos gevonden.
Je kan de andere seizoenen zo downloaden! En dan lekker in twee of drie avonden álles kijken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over Dexter gesproken. Ik begreep elders dat de VPRO weer enorm slim bezig is om het eerste seizoen razendsnel uit te zenden (waarvoor hulde) en vervolgens te verzaken het tweede seizoen aan te schaffen.
Dat wordt dus kopen want nu wil ik meer en meer en nog meer Dexter!
Die engelse dame vond ik nep en hinderlijk. Dat "dextàh" begon zo te irriteren dat dit het kinky-aspect teniet deed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
De serie wordt er ook zeker niet slechter op, eerder nog beter![]()
Zij was ook hinderlijk, maar dat heeft die avond in Parijs (was het niet ? ) dan toch weer goed gemaaktquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Die engelse dame vond ik nep en hinderlijk. Dat "dextàh" begon zo te irriteren dat dit het kinky-aspect teniet deed.![]()
Seizoen drie was wel weer te gek.
Ja, kopen. Het bestaat nog.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:28 schreef Jian het volgende:
De serie wordt er ook zeker niet slechter op, eerder nog beter![]()
Maare kopen ..... ?
Ik koop ze ook wel eens achteraf alsnog, als ze in de aanbieding staan, maar dan heb ik ze wel al gezien via internet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, kopen. Het bestaat nog.
Sommige series wil ik gewoon echt hebben, in originele staat. Met box enzo.
Zoals bijvoorbeeld ook Deadwood ...
Het is vooral verbijsterend. Dat je zoiets kan doen, als moeder. Het is iemand met een zwaar defect. Het spreekwoordelijke "slechte jeugd gehad" zal wel meespelen, anders word je zo niet. Tenzij haar hoofd echt stuk is en ze daardoor geen enkele empathie of beschermingsdrang voelt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:25 schreef hondjes het volgende:
[..]
Groot gelijk, het is zoals je het leest.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is vooral verbijsterend. Dat je zoiets kan doen, als moeder. Het is iemand met een zwaar defect. Het spreekwoordelijke "slechte jeugd gehad" zal wel meespelen, anders word je zo niet. Tenzij haar hoofd echt stuk is en ze daardoor geen enkele empathie of beschermingsdrang voelt.
En dan hebben we het nog niet eens over de defecte persoon die dit arme meisje in zijn macht heeft gekregen en ik wil niet weten wat met 'r heeft gedaan voordat hij haar vermoordde. Gelukkig is hij aangehouden. In de VS is de kans nihil dat hij ooit nóg eens van die weerzinwekkende smeerlapperij kan uithalen.
Er zijn zóveel mensen! Als één op de 10.000 gevaarlijk gestoord is, dan lopen er heel wat griezels los rond.
Busted.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan posten er misschien ook een paar op dit forum.
Dat was je nog niet opgevallen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dan posten er misschien ook een paar op dit forum.
Ik prijs mezelf soms gelukkig dat ik zo naïef ben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat was je nog niet opgevallen?
Thanks,quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:56 schreef beequeen het volgende:
Feli met je dochter hondjes.![]()
Die berichten in de krant, ik kan er gewoon niet over uit hoeveel idioten er rondlopen.![]()
Dierenbeul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |