11-4quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:26 schreef Gert het volgende:
Wereldsteden waar een element is weg-gephotoshopt.
Herken jij de plaats nog? 15 foto's.
Link onderaan dit Telegraaf-artikel.
directe link
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Rowquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
En dan zie je dit artikel op de Telegraafsite:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tituee__.html?p=20,1
Misselijkmakend.
Hondjes gefeliciteerd met je dochterquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:55 schreef hondjes het volgende:
Is NMNS echt jarig..gelijk met mijn dochter dan...
NMNS van Harte Gefeliciteerd..
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:02 schreef Jian het volgende:
De "moeder" voor de zekerheid hardhandig steriliseren en daarna on Death Row
Ook namens mij van harte hondjes...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hondjes gefeliciteerd met je dochter![]()
ja! Daar moest ik ook aan denken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zonder mercy aan laten pakken door Dexter.
Alweer? Hoeveelste keer is dit dan al voor haar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef hondjes het volgende:
Bedankt Dees en Laysa...alweer 35 jaar ....
Ik kan me - ook zonder moedergevoel- niet voorstellen dat je zo harteloos kunt zijn om je dochter, je peuterdochter! als prostituee in te zetten. Dan heb je geen hart, geen gevoel en geen fatsoen in je hele vege lijf en dan mag je wat mij betreft geloosd worden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
ja! Daar moest ik ook aan denken.![]()
Echt hè, wat een mens
quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef D. het volgende:
[..]
Alweer? Hoeveelste keer is dit dan al voor haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |