*terugzwaaitquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope maar mijn werk morgen is wel werk dus ik ga aftaaien
*zwaait naar het kliekje
Laterquote:Op maandag 16 november 2009 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
trusten
en sluit fok ook. laters allemaal
Ik ben niet jarig, zelfs dat nog niet eensquote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
maar je ben dus jarig. Gefeliciteerd nog
Mooiiii, ben jij een leuk wijf eigenlijk? Los van dat H geneuzel?quote:Op maandag 16 november 2009 22:01 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Het kan event wel afleiden van bepaalde lichaamsdelen die afgeleid mogen worden volgens de betrokkene.
Maar, je bent wel van alle aanwezigen degene met de meeste verjaarervaringquote:Op maandag 16 november 2009 22:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben niet jarig, zelfs dat nog niet eens
Dat waag ik te betwijfelen, ik hou hem al ongeveer 20 jaar niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, je bent wel van alle aanwezigen degene met de meeste verjaarervaring
Verjaren en vieren hoeven niet per se samen te gaan he.quote:Op maandag 16 november 2009 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, ik hou hem al ongeveer 20 jaar niet meer
Edit: ik mag niet liegen, afgelopen jaar heb ik hem wel gevierd![]()
Edit 2: En ik geloof dat ik hem dat jaar daarvoor ook gevierd heb![]()
Dat is waar.....en daar ga ik maar eens over nadenkenquote:Op maandag 16 november 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Verjaren en vieren hoeven niet per se samen te gaan he.
Goed ideequote:Op maandag 16 november 2009 22:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar.....en daar ga ik maar eens over nadenken![]()
![]()
![]()
Nee,ik ben niet leukquote:Op maandag 16 november 2009 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooiiii, ben jij een leuk wijf eigenlijk? Los van dat H geneuzel?
Je bent een idioot.. Welcome to the clubquote:Op maandag 16 november 2009 23:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nee,ik ben niet leuk
meeste stemmen gelden toch.
Bedankt voor je warme welkomszinquote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een idioot.. Welcome to the club
idioten!quote:Op maandag 16 november 2009 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een idioot.. Welcome to the club
Sorry, was niet lelijk bedoeltquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ke ...wat jij wil....blijf je nog lekker op
ik lag er al in maar kon niet slapen.....maar was wel van plan als ik al mn chocolade op heb en de appelsap om het opnieuw te proberen....jij blijft nog ff op?quote:
Ik wil een vrouwelijke mening over dit:quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik lag er al in maar kon niet slapen.....maar was wel van plan als ik al mn chocolade op heb en de appelsap om het opnieuw te proberen....jij blijft nog ff op?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:49 schreef Laysa het volgende:
Whahaha....nou ik hoop dat je zit....Maar wat een stom wijf....wel heel typerend overigens want vrouwen kunnen compleet doordraaien en de meest erge complotten bedenken.....
Dus.....voor hem....en ik hoop dat ie een topvakantie gehad heeft...en dat ie nooit meer zo'n gestoord wijf gaat daten
ja maar natuurlijk....sterker nog..dr zijn mannen die zich net zo gestoord gedragen weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die dit soort dingen wél begrijpen!?
*Meldtquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja maar natuurlijk....sterker nog..dr zijn mannen die zich net zo gestoord gedragen weet ik uit ervaring![]()
Het beste recept voor een goede relatie is ....Laat elkaar je eigen ding doen en ga vooral niet claimen...ga niet elke dag naast elkaar op de bank hangen maar ga ook leuke dingen met andere mensen doen.....
Nu alleen nog die vent zoeken die dr ook zo over denkt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*Meldt![]()
En ik maar denken dat jullie allemaal borderliners zijn
Trustenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
....welnee....dr zijn nog veel meer andere dingen waar je je aan kan storen
![]()
maar dank je Ian ik ga nu een stuk vrolijker slapen dan daarnet....![]()
slaap lekker voor zo
Goed verhaal, mogguhquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:49 schreef Laysa het volgende:
Whahaha....nou ik hoop dat je zit....Maar wat een stom wijf....wel heel typerend overigens want vrouwen kunnen compleet doordraaien en de meest erge complotten bedenken.....
Dus.....voor hem....en ik hoop dat ie een topvakantie gehad heeft...en dat ie nooit meer zo'n gestoord wijf gaat daten
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:49 schreef Kaat38 het volgende:
Moggels! Is er nog nieuws van het Huub/Clairusfront? Ben er even uit en ik zie niets erover.
Waar zijn onze papparazzia's voor de laatste nieuwtjes?![]()
En hoe zit het met Vlemmix, mijn geduld raakt op.
Goed zo!quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Check de topics en zie dat er niets nieuws onder de zon is.
Zo, ben de dag goed begonnen met een volle beker cappuccino over m'n bureau en papieren te flikkeren.
`quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed zo!
Dat ga ik vandaag vast niet overtreffen noch evenaren.
Op wat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk zeggen: wie zit er nog steeds te fappen?
ik!quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerlijk zeggen: wie zit er nog steeds te fappen?
65 alweer, eindelijk klaar met z'n werkende leven. Wat een geluk heeft die rukker ook, hoeft niet tot zo'n 67equote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |