ik heb het ook opgezetquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Eeejj D. bij Veronica komt zo Fobiac en hebben ze het over scarification
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengenquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
ik wel. En daarom heersen zequote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou jij zegt boogschutters heersen, en ik ben geen boogschutter
quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij krijgt zonder gedram je zin wel?
Alleen als het heel warm is. Heel af en toe een flesje wijn, meestal niets.quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Lekker biertje bij een film of voetbal? Lekker
Echt niet? Ik vind een glaasje wijn 's avonds wel lekker, maar daar val je ook niet echt van in slaapquote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik drink thuis (bijna) nooit
quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als het heel warm is. Heel af en toe een flesje wijn, meestal niets.
Ach tattoo, scarification als je het zelf maar mooi vind tochquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengen
eeejjj Gomiquote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef gomi het volgende:
[..]
mafkezen he die dat doen. zomaar littekens aanbrengen
Ik laat H indd niet vallenquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, vanavond is 't feest mooi, geen zwarte schapen hier
Edit: Als je het "H" woord maar niet laat vallen![]()
true, ik heb zelf ooit ook iets gedaan op mijn arm. maar niet een mooi ontwerp ofzo. gewoon een simpel ietsquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach tattoo, scarification als je het zelf maar mooi vind toch
* ik wel dus
Oehquote:Op maandag 16 november 2009 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ja en ik heb tattoo'squote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef gomi het volgende:
[..]
true, ik heb zelf ooit ook iets gedaan op mijn arm. maar niet een mooi ontwerp ofzo. gewoon een simpel iets
het idee van de zweep werkt gewoon al bij voorbaatquote:Op maandag 16 november 2009 21:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee.....het gebeurt gewoon zonder enig extra inspanning mijnerzijds
Met alcohol op slaap je slechter hè.quote:Op maandag 16 november 2009 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt niet? Ik vind een glaasje wijn 's avonds wel lekker, maar daar val je ook niet echt van in slaap
dubbelquote:
maar ik ben boogschutterquote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer NMNS vandaag jarig is dan is hij geen Boogschutter maar een Schorpioen.
Beetje jammer dat die Lange Frans nog steeds niet slachtoffer geworden is van een gangsteroorlog of zoietsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |