Goed kauwe jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wel eerst ff goed kauwt voor hij begint te scheuren
Ik neem ze gewoon in met water, maar ze helpen wel of ik hem het idee dat ze helpen, dat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken, de hele tijd. Dat je daar in zo'n troosteloze omgeving woonachtig bent, wel dicht bij het strand, maar toch hè.
En ja, melatonine FTW, die kleintjes, in zo'n blauw-groenig doosje , onder de tong laten smelten
Tsja een dokter die vreemd gaat ,dat kan toch nie..???quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Gaat de dokter ook nog scheiden bij GTST, tis ook één en al kommer en kwel in de wereld
Tis mijn ava hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaa , je weet dat ik een zwak voor je heb....
tering volg jij gtst nu ook al?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Gaat de dokter ook nog scheiden bij GTST, tis ook één en al kommer en kwel in de wereld
Dokter Simon?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Je moet ze niet iedere dag nemen, want dan maakt je lichaam het stofje na verloop van tijd zelf niet meer aan en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe, ik slaap er wel lekker van en die pilletjes schijnen ook nog eens het verouderingsproces tegen te gaan, dus is misschien ook iets voor jou want jij ben inmiddels 2 keer jarig geweest in 2 dagen tijd![]()
Ik denk dat ik eens per 2 maanden een dosis neem en voor de ouderdom heb ik het nog niet nodigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ze niet iedere dag nemen, want dan maakt je lichaam het stofje na verloop van tijd zelf niet meer aan en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Liekequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
tering volg jij gtst nu ook al?
of nog steeds alleen voor lieke?
ik ben bij de tv vandaan gegaan. geen zin om gtst te kijken
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee dedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Simon is maar hij heet Martijn en hij is kaal
Ow en ging die ook vreemd ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee deden
Jeuzus, is dat Bonnie St Claire, ... die had ik zo gedaanquote:
Rick Engelkes, die nu in ruzie ligt met zijn buufquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee deden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |