Ja, dat heb ik ook. Ik doe het maar af met dat ze Citroën wil promoten, 't is ongeveer dat symbool, maar ondertussen denk ik heel wat andersquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:27 schreef Jian het volgende:
Kan er niks aan doen, maar als ik naar dat handje kijk, krijg ik toch rare ideeën![]()
Ik sliep pas om twee uur vannacht en jij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:44 schreef Deisyy het volgende:
Misschien houdt Sjeel ook wel van zweepjes en handboeien
He bah, weer zo'n rotnacht, wil je ergens over praten?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik sliep pas om twee uur vannacht en jij?
Aaaaaach Jian, ben jou helemaal vergeten in me sinterklaasgedicht....voor jou zit er ook nog wel wat in Piets zak, jij krijgt een lekkere speculaaspop met dubbele noten, oke?quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Jian het volgende:
Zit godverdegodver net dat stuk op GS te lezen over dat hondje dat van die brug is afgegooid, filmpje maar niet gekeken, ik ben een softie als het op dieren aankomt en van het lezen alleen heb ik al moordneigingen
Ik moest aan je denken, de hele tijd. Dat je daar in zo'n troosteloze omgeving woonachtig bent, wel dicht bij het strand, maar toch hè.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
He bah, weer zo'n rotnacht, wil je ergens over praten?![]()
Ik lag er om half 11 in en heb een halve bladzijde gelezen, toen vielen mijn ogen dicht![]()
Wel met een beetje hulp van een paar pilletjes melatonine.
Ja, je zou zo een nieuwe voor ze kopen, nu ze opeens zonder hond zittenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:47 schreef Jian het volgende:
Zit godverdegodver net dat stuk op GS te lezen over dat hondje dat van die brug is afgegooid, filmpje maar niet gekeken, ik ben een softie als het op dieren aankomt en van het lezen alleen heb ik al moordneigingen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Aaaaaach Jian, ben jou helemaal vergeten in me sinterklaasgedicht....voor jou zit er ook nog wel wat in Piets zak, jij krijgt een lekkere speculaaspop met dubbele noten, oke?
Ja, een ultra valse pitbull die hun noten eraf scheurtquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, je zou zo een nieuwe voor ze kopen, nu ze opeens zonder hond zitten
Annie, bedankt voor die bloemenquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Aaaaaach Jian, ben jou helemaal vergeten in me sinterklaasgedicht....voor jou zit er ook nog wel wat in Piets zak, jij krijgt een lekkere speculaaspop met dubbele noten, oke?
maar wel eerst ff goed kauwt voor hij begint te scheurenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, een ultra valse pitbull die hun noten eraf scheurt
Goed kauwe jahquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:04 schreef gomi het volgende:
[..]
maar wel eerst ff goed kauwt voor hij begint te scheuren
Ik neem ze gewoon in met water, maar ze helpen wel of ik hem het idee dat ze helpen, dat kan ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken, de hele tijd. Dat je daar in zo'n troosteloze omgeving woonachtig bent, wel dicht bij het strand, maar toch hè.
En ja, melatonine FTW, die kleintjes, in zo'n blauw-groenig doosje , onder de tong laten smelten
Tsja een dokter die vreemd gaat ,dat kan toch nie..???quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Gaat de dokter ook nog scheiden bij GTST, tis ook één en al kommer en kwel in de wereld
Tis mijn ava hè?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:05 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaa , je weet dat ik een zwak voor je heb....
tering volg jij gtst nu ook al?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Gaat de dokter ook nog scheiden bij GTST, tis ook één en al kommer en kwel in de wereld
Dokter Simon?!quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Jian het volgende:
Je moet ze niet iedere dag nemen, want dan maakt je lichaam het stofje na verloop van tijd zelf niet meer aan en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan mij het schelen hoe, ik slaap er wel lekker van en die pilletjes schijnen ook nog eens het verouderingsproces tegen te gaan, dus is misschien ook iets voor jou want jij ben inmiddels 2 keer jarig geweest in 2 dagen tijd![]()
Ik denk dat ik eens per 2 maanden een dosis neem en voor de ouderdom heb ik het nog niet nodigquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je moet ze niet iedere dag nemen, want dan maakt je lichaam het stofje na verloop van tijd zelf niet meer aan en dat kan nooit de bedoeling zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |