Liekequote:Op dinsdag 17 november 2009 20:09 schreef gomi het volgende:
[..]
tering volg jij gtst nu ook al?
of nog steeds alleen voor lieke?
ik ben bij de tv vandaan gegaan. geen zin om gtst te kijken
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee dedenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet wie Simon is maar hij heet Martijn en hij is kaal
Ow en ging die ook vreemd ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee deden
Jeuzus, is dat Bonnie St Claire, ... die had ik zo gedaanquote:
Rick Engelkes, die nu in ruzie ligt met zijn buufquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dokter Simon was de dokter in GTST toen Arnie en Peter Kelder nog mee deden
quote:
Ik moet hoognodig weer naar de kapper, want daar weet ik niets vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Rick Engelkes, die nu in ruzie ligt met zijn buuf
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patriesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ooit stonden dit soort vrouwen in de kwaliteitsbladen.
tegenwoordig stoppen ze er 60+ in
lol, jij liever dan ik hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patries
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja jij bent kieskeurig wat dat betreft(ik zeg verder helemaal niks, maak je geen zorgen
)
Je voelt er niks van zeggen ze....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patries
Dat is toch die zwakzinnige dochter van Ludo, toch ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
Sinds Nina groot is, kijk ik niet meer, door haar is gtst een enge serie geworden....
gtstquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
Is er GVD nou nooit eens wat anders dan herhalingen op tv
Ze gaat voor goed door denk ik , maar heeft enge harses vind ik...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch die zwakzinnige dochter van Ludo, toch ?
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je voelt er niks van zeggen ze....de leeftijd dan he?
kweetniet hoor. adam koos liever voor een chick with a dickquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..Volgens mij sloop ze je
Ja die kent t klappen van de zweep wel.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..Volgens mij sloop ze je
Echt he, zo wil ik ook wel oud wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die kent t klappen van de zweep wel......en ze is mooier dan menig jongere vrouw.
met een vent die je op je 60e verlaat?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, zo wil ik ook wel oud worden
Ja, ik weet natuurlijk niet hoe ze 's ochtends uitziet als ze net uit bed komt, maar dan ben ik toch als wegquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:28 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja die kent t klappen van de zweep wel......en ze is mooier dan menig jongere vrouw.
Neeeee valserd, je moet eerst een ontbijtje op bed brengen....met een roos tussen je tanden..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik weet natuurlijk niet hoe ze 's ochtends uitziet als ze net uit bed komt, maar dan ben ik toch als weg
Pff eerst een vent vinden dan waar ik 60 mee kan wordenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
met een vent die je op je 60e verlaat?
En alleen een schortje omquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:33 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Neeeee valserd, je moet eerst een ontbijtje op bed brengen....met een roos tussen je tanden..
Ze heeft er nu al meer kilometers opzitten dan die jaren met Curry........quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
met een vent die je op je 60e verlaat?
quote:
moet je maar minder kieskeurig zijn en boogschutters niet meteen af laten vallenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Pff eerst een vent vinden dan waar ik 60 mee kan worden
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je maar minder kieskeurig zijn en boogschutters niet meteen af laten vallen
nu echt weg
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Of alleen een strikje om....nog beter.
Ik kijk wel uit, ik ben onweerstaanbaar met een strikje om, dan wil ze me houdenquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:35 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Of alleen een strikje om....nog beter.
Geef jij erom ,volgens mij heeft ze een goed inkomen....krijg je nog geld toe.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, ik ben onweerstaanbaar met een strikje om, dan wil ze me houden
Een bejaarde vrouw met veel geld, wel verleidelijk , maar Patries wordt vast 90 ofzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Geef jij erom ,volgens mij heeft ze een goed inkomen....krijg je nog geld toe.
Ja, mits ze een verkeerde griepprik krijgt.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Een bejaarde vrouw met veel geld, wel verleidelijk , maar Patries wordt vast 90 ofzo
In die pap heb jij natuurlijk wel een vinger ... of een snufje arsenicum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |