Ik moet hoognodig weer naar de kapper, want daar weet ik niets vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:16 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Rick Engelkes, die nu in ruzie ligt met zijn buuf
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patriesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, ooit stonden dit soort vrouwen in de kwaliteitsbladen.
tegenwoordig stoppen ze er 60+ in
lol, jij liever dan ik hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patries
quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja jij bent kieskeurig wat dat betreft(ik zeg verder helemaal niks, maak je geen zorgen
)
Je voelt er niks van zeggen ze....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, en toch zou ik wel een keer overmeesterd willen worden door Patries
Dat is toch die zwakzinnige dochter van Ludo, toch ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Anniebab het volgende:
Sinds Nina groot is, kijk ik niet meer, door haar is gtst een enge serie geworden....
gtstquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:22 schreef Kally het volgende:
Is er GVD nou nooit eens wat anders dan herhalingen op tv
Ze gaat voor goed door denk ik , maar heeft enge harses vind ik...quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is toch die zwakzinnige dochter van Ludo, toch ?
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:23 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Je voelt er niks van zeggen ze....de leeftijd dan he?
kweetniet hoor. adam koos liever voor een chick with a dickquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..Volgens mij sloop ze je
Ja die kent t klappen van de zweep wel.....quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan mij het schelen, ik wil niet met 'r trouwen ofzo ..Volgens mij sloop ze je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |