quote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh God, we hebben weer een andere kliek hier
een parel in mijn leuter hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Een kraal in m'n zaakje lijkt me dan weer helemaal niets
Bloed drinken ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
een parel in mijn leuter hoeft van mij ook niet.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het kan event wel afleiden van bepaalde lichaamsdelen die afgeleid mogen worden volgens de betrokkene.quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, bij sommigen helpt 20 liter verf nog niet om 't wat aantrekkelijker te maken
De ene kliek lost de andere kliek afquote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene kliek lost de andere kliek af
Hoezo...ga je weg danquote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene kliek lost de andere kliek af
Ik doe niet aan kliekjes, wij gooien het eten wat over is bijna altijd wegquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?
Jaren geleden liep ik met een vreselijke relnicht een rondje over het naaktstrand.quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Een kraal in m'n zaakje lijkt me dan weer helemaal niets
ik snap sowieso dat gekliek nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet een kliek ik mijn eentje
quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes, wij gooien het eten wat over is bijna altijd weg
quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaren geleden liep ik met een vreselijke relnicht een rondje over het naaktstrand.
Toen we voorbij zo'n vogel met een hoop ringen door z'n pik en zak kwamen zei die nicht opeens:
"O Coos ik wist niet dat er het WK punniken is hier vanmiddag".![]()
Mij kon je opvegen toen.
Ik hou wel van kliekjesquote:
Trustenquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Met een boek mijn bed in en hopen dat mijn ogen heel snel dicht vallen
Nah sterker nog heb er de schurft aanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Het Grote Algemene Kliekjes Aanmeldings Topicquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?
een schurftenkliekje? daar blijf ik ook liever bij uit de buurtquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah sterker nog heb er de schurft aan
Schiedam ligt net effe te ver voor de haagse kliek.quote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah sterker nog heb er de schurft aan
Dan maar hopen dat het boek niet te spannend isquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Is dat zo, ik heb er gewerkt in Den Haag, ik was er zoquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Schiedam ligt net effe te ver voor de haagse kliek.
Wij koken vaak gerechten voor 4-5 personen (volgens de verpakking) dus er kan weleens iets overblijvenquote:
zo...dat heb jij ff goed onthoudenquote:Op maandag 16 november 2009 22:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Schiedam ligt net effe te ver voor de haagse kliek.
kom jij uit schiedam?quote:Op maandag 16 november 2009 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Is dat zo, ik heb er gewerkt in Den Haag, ik was er zo
quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kom jij uit schiedam?
daar zou ik dood nog niet gevonden willen worden
Waar wil je wel dood gevonden worden dan?quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
kom jij uit schiedam?
daar zou ik dood nog niet gevonden willen worden
lol, das maar goed dan.quote:Op maandag 16 november 2009 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil jou ook niet dood vinden hier hoor
enne commentaar bij mijn ouders dan he
quote:Op maandag 16 november 2009 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Waar wil je wel dood gevonden worden dan?
Zal ik doenquote:Op maandag 16 november 2009 22:13 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, das maar goed dan.
naja, ik ken je ouders niet. je kunt de boodschap in mijn naam overbrengen
nog werken ook pfffquote:
Volgens mij heb ik dat eind vorige week hier gelezen.quote:
Yep, en van de zelfgemaakte chocolaquote:Op maandag 16 november 2009 22:17 schreef Coos het volgende:
Schiedam is toch van Lidwina en Dirk III plus de jenever?
Nope maar mijn werk morgen is wel werk dus ik ga aftaaienquote:
trustenquote:Op maandag 16 november 2009 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope maar mijn werk morgen is wel werk dus ik ga aftaaien
*zwaait naar het kliekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |