Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerpquote:
Ach we snappen jequote:
Heb je dat nu niet in je archief staan Fluitertje?quote:Op maandag 16 november 2009 21:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wanneer NMNS vandaag jarig is dan is hij geen Boogschutter maar een Schorpioen.
quote:
wow. een grote op je rug?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerp
tegelijk met het fappenquote:
Zullen wij je een beetje aan ideeën helpen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Momenteel 5 niet al te grote, maar er komt wel een redelijk grote op mijn rug, ben alleen nog niet helemaal uit het ontwerp
Uhhhh neequote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef gomi het volgende:
[..]
wow. een grote op je rug?
je weet wat ze zeggen over vrouwen met een grote tattoo op hun rug he?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zullen wij je een beetje aan ideeën helpen?
[ afbeelding ]
Doe mijn portret maarquote:Op maandag 16 november 2009 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Zet je foto maar neerquote:
dat ze zo onzeker zijn, of zo aardig, om een rugtattoo te nemen zodat hun partner ook een leuk beeld heeft bij doggystyle.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef gomi het volgende:
[..]
dat ze zo onzeker zijn, of zo aardig, om een rugtattoo te nemen zodat hun partner ook een leuk beeld heeft bij doggystyle.
niet mijn woorden he
ik vind grote tattoo bij een vrouw ook niet echt mooi.quote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind een grote tattoo zonde van een mooi vrouwenlichaam.
Ja hallo, daar zeg je d'r wat bij hèquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
kan ook een versiering zijn, ten eerste beslaat hij bij mij alleen mijn onderrug en het word niet een groot geheel, maar goed ieder zijn dingquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 16 november 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja hallo, daar zeg je d'r wat bij hè
quote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef admiraal_anaal het volgende:
Offtopic slowchat verwijderd, dames ga even slowchatten ergens anders
D. hij noemt je een damequote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben vrienden gemaakt![]()
[..]
D is heul geen Damequote:Op maandag 16 november 2009 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie hebben vrienden gemaakt![]()
[..]
Tja en dan nog triester is dat ze het dan toch maar gebruikenquote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, bij sommigen helpt 20 liter verf nog niet om 't wat aantrekkelijker te maken
Als het dan maar militaire schutkleuren zijn, zodat ze niet opvallen tegen de achtergrond.quote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja en dan nog triester is dat ze het dan toch maar gebruiken
een D. elquote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ordinair wijf dan?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een ordinair wijf dan?
quote:Op maandag 16 november 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als het dan maar militaire schutkleuren zijn, zodat ze niet opvallen tegen de achtergrond.
Ow, ja, nouja, dat klopt dusquote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik toch....geen van beiden
quote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh God, we hebben weer een andere kliek hier
een parel in mijn leuter hoeft van mij ook niet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Een kraal in m'n zaakje lijkt me dan weer helemaal niets
Bloed drinken ook nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
een parel in mijn leuter hoeft van mij ook niet.
quote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het kan event wel afleiden van bepaalde lichaamsdelen die afgeleid mogen worden volgens de betrokkene.quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja duh, bij sommigen helpt 20 liter verf nog niet om 't wat aantrekkelijker te maken
De ene kliek lost de andere kliek afquote:Op maandag 16 november 2009 21:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?quote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene kliek lost de andere kliek af
Hoezo...ga je weg danquote:Op maandag 16 november 2009 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ene kliek lost de andere kliek af
Ik doe niet aan kliekjes, wij gooien het eten wat over is bijna altijd wegquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?
Jaren geleden liep ik met een vreselijke relnicht een rondje over het naaktstrand.quote:Op maandag 16 november 2009 21:58 schreef D. het volgende:
Een kraal in m'n zaakje lijkt me dan weer helemaal niets
ik snap sowieso dat gekliek nietquote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben toch niet een kliek ik mijn eentje
quote:Op maandag 16 november 2009 22:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kliekjes, wij gooien het eten wat over is bijna altijd weg
quote:Op maandag 16 november 2009 22:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jaren geleden liep ik met een vreselijke relnicht een rondje over het naaktstrand.
Toen we voorbij zo'n vogel met een hoop ringen door z'n pik en zak kwamen zei die nicht opeens:
"O Coos ik wist niet dat er het WK punniken is hier vanmiddag".![]()
Mij kon je opvegen toen.
Ik hou wel van kliekjesquote:
Trustenquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Met een boek mijn bed in en hopen dat mijn ogen heel snel dicht vallen
Nah sterker nog heb er de schurft aanquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
Maar ik ga wel weg![]()
Met een boek mijn bed in en hopen dat mijn ogen heel snel dicht vallen
Het Grote Algemene Kliekjes Aanmeldings Topicquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef gomi het volgende:
[..]
welke kliekjes? en waar kan ik me aanmelden?
een schurftenkliekje? daar blijf ik ook liever bij uit de buurtquote:Op maandag 16 november 2009 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah sterker nog heb er de schurft aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |