quote:Op maandag 16 november 2009 20:07 schreef reetveter het volgende:
Weet iemand meer van deze cultheld?
Ben je allergisch voor +3?quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef deepart het volgende:
Michielos +1
Topics van Michielos +1
Dit topic +1
Alles bij elkaar = +2![]()
Waarom +3? Geen rekenen gehad op de basisschool?quote:
Hahahahahahaha, ja natuurlijk welquote:Op maandag 16 november 2009 20:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom +3? Geen rekenen gehad op de basisschool?
quote:Op maandag 16 november 2009 20:11 schreef Saaaaab het volgende:
Hij is ooit 'ns gevraagd om mee te doen aan de nieuwe Uri Geller, deze knakker.
Ik wil je wel bijles gevenquote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef zovty het volgende:
[..]
Hahahahahahaha, ja natuurlijk wel![]()
gekkie.
Maar dat is al zo lang geleden :$.
Hihihihihi, wat een kearl! Pas maar op dat die niet uit zijn vel springt door jouwekkes.quote:Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef zkr600 het volgende:
Ja ik weet wel wat over hem .
Het is een internet held, een cm of 160 lang, 55 kilo, bril, en stinkende kleren.
Hij zit verder thuis met z'n ouders, heeft last van puistjes op z'n gezicht,
en laat z'n zus de post halen van de postbus.
Als je ooit bang bent op het internet voor iets, dan schiet hij je te hulp met z'n
stoere woorden.
Meer van zijn soort hebben we niet helaas, en dat is echt balen...
quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Hij is dood, auto-ongeluk. Erg tragisch allemaal
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:35 schreef Michielos het volgende:
Ik was vorig jaar gevraagd door SBS6 om mee te doen. Ik had vriendelijk bedankt
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het was het toppunt van triestheid. Ze konden mij via "goochelaars.com" en vanuit daar stuurden ze een PM.
Ze schuwden daarna zelfs Hyves niet
Tragisch voor de eigenaar van de auto ja.quote:Op maandag 16 november 2009 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Hij is dood, auto-ongeluk. Erg tragisch allemaal
Ondanks die streep erdoor staat er nog steeds iets heel ergs hoor!quote:
quote:
Niet waar. Hij is ontvoerd door deze mannen.quote:Op maandag 16 november 2009 20:24 schreef RickoKun het volgende:
Ik had gehoord dat michielos gekidnapped is door de reptilians vanuit de 5de dimensie!
Dit is zijn moeder, dat kan je zien aan de manier van typen. De echte Michielos is dood.quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Michielos het volgende:
Mijn best of:
Ruzie tijdens zaalvoetbalwedstrijd
nachtmerries
Beginners op de vechtclub die vechtsporten afzeiken :(
Ruzie met carnavalsgekken in Maastricht
verslagen
wolvenshirt naar de klote
Opscheppers
krantverkopers in de stad
Hangjongeren met grote mond(inc paint)
Voetballiederen
Mensen die roddelen (inc. paints en pics)
niet kunnen slapen
Vechtpartij tijdens uitgaan
fok pleegt cencuur. De waarheid mag niet gehoord worden:
ramazan en zijn vrienden
Bange Bert en Haas Bang Stuntelaar (ok kuttopic , i admit)
door derden:
Michielos' vechttopics.
alsjeblieft, mijn bijdrage.. sorry had even ruzie op de straat. maak er straks wel een topic over
quote:Op maandag 16 november 2009 20:33 schreef Michielos het volgende:
Mijn best of:
Ruzie tijdens zaalvoetbalwedstrijd
nachtmerries
Beginners op de vechtclub die vechtsporten afzeiken :(
Ruzie met carnavalsgekken in Maastricht
verslagen
wolvenshirt naar de klote
Opscheppers
krantverkopers in de stad
Hangjongeren met grote mond(inc paint)
Voetballiederen
Mensen die roddelen (inc. paints en pics)
niet kunnen slapen
Vechtpartij tijdens uitgaan
fok pleegt cencuur. De waarheid mag niet gehoord worden:
ramazan en zijn vrienden
Bange Bert en Haas Bang Stuntelaar (ok kuttopic , i admit)
door derden:
Michielos' vechttopics.
alsjeblieft, mijn bijdrage.. sorry had even ruzie op de straat. maak er straks wel een topic over
Ja maar die was een beetje negatief over mijn vechtskillsquote:Op maandag 16 november 2009 20:44 schreef reetveter het volgende:
[..]![]()
![]()
Zie ik nu pas dat iemand anders al een soortgelijk topic gemaakt had
![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 20:47 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Michielos staat op youtube
[ code verwijderd ]
maargoed je bent en blijft eenquote:
Kan dit weggehaald worden? Ik vind het eigenlijk niet echt prettig dat foto's van mij online staanquote:Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
http://nl.netlog.com/Brotherfromanothermother_
Laat toch alleen maar meer zien wat voor vechtersbaas je bent.quote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kan dit weggehaald worden? Ik vind het eigenlijk niet echt prettig dat foto's van mij online staan
Waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:49 schreef ynuhh het volgende:
http://nl.netlog.com/Brotherfromanothermother_
PROESTquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
ey kankerkachel
http://74.125.155.132/search?q=cache:yBUFB7eHZqEJ:www.gaygate.nl/Michielos+michielos+gay&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Bruine Kringspiermusketier
Moet datquote:Op maandag 16 november 2009 20:54 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
ey kankerkachel
http://74.125.155.132/search?q=cache:yBUFB7eHZqEJ:www.gaygate.nl/Michielos+michielos+gay&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl
Bruine Kringspiermusketier
haha, nu zien we eindelijk de vechterquote:Op maandag 16 november 2009 20:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Kan dit weggehaald worden? Ik vind het eigenlijk niet echt prettig dat foto's van mij online staan
Wat zit je te haten. Alsof jij er beter uit zie.quote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef morningstorm het volgende:
[..]
haha, nu zien we eindelijk de vechter![]()
![]()
omg, kansloooooooos
pics van jou, baasquote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef morningstorm het volgende:
[..]
![]()
omg, kansloooooooos
Ik zou m'n dooie hond nog niet op je laten kotsen.quote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef morningstorm het volgende:
[..]
http://jorisie.hyves.nl/
ik ben de lulligste niet als je erom vraagt
Doe eens lief.quote:Op maandag 16 november 2009 21:08 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik zou m'n dooie hond nog niet op je laten kotsen.
Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 16 november 2009 21:03 schreef morningstorm het volgende:
[..]
![]()
omg, kansloooooooos
Nounou, wat een lef. Echt een held.quote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe eens lief.![]()
Hij heeft tenminste het lef om een foto te plaatsen. Dat zie ik jou niet doen.
Okéquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Nee, ik ok nie. Leuk vest.quote:
Zo zo. Die naninka mag er best wezenquote:Op maandag 16 november 2009 21:07 schreef morningstorm het volgende:
[..]
Je bent gewoon uitgeluld omdat je geen fatsoenlijk antwoord erop kan geven, rot dan ook gewoon lekker op, internetheldquote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Nounou, wat een lef. Echt een held..
Vergeleken met jou wel ja. Maarja jij loopt toch op alles en iedereen te kankeren, heb jij ooit weleens wat plezier gehad in je leven? Je komt zo naar over.quote:Op maandag 16 november 2009 21:11 schreef zovty het volgende:
[..]
Nounou, wat een lef. Echt een held..
2 jaar geleden zag ik zo'n omaatje met rollater keihard onderuit gaan in de gele sneeuw.. Dat was wel even leuk.quote:Op maandag 16 november 2009 21:14 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Vergeleken met jou wel ja. Maarja jij loopt toch op alles en iedereen te kankeren, heb jij ooit weleens wat plezier gehad in je leven? Je komt zo naar over.
even leuk zelfs, waarna de mondhoeken na 5 seconden weer als vanouds naar beneden zakten...quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef zovty het volgende:
[..]
2 jaar geleden zag ik zo'n omaatje met rollater keihard onderuit gaan in de gele sneeuw.. Dat was wel even leuk.
Dan heb ik mij vergist. Sorry.quote:Op maandag 16 november 2009 21:15 schreef zovty het volgende:
[..]
2 jaar geleden zag ik zo'n omaatje met rollater keihard onderuit gaan in de gele sneeuw.. Dat was wel even leuk.
THIS SHIT JUST GOT REAL!!quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef toch niks. Vergissen is menselijk.
Wel raar dat jij het dan doet, maar goed...
Ik heb soms mijn menselijke momenten..quote:Op maandag 16 november 2009 21:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Geef toch niks. Vergissen is menselijk.
Wel raar dat jij het dan doet, maar goed...
Ik ga daar niet uitgebreid staan te schaterlachen en dijenkletsen als zo'n oud vrouwke ligt te kermen en te klagen over d'r gebroken heup. Twas tenslotte hardstikke koud dus ik ben snel weer naar binnen gegaan.quote:Op maandag 16 november 2009 21:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
even leuk zelfs, waarna de mondhoeken na 5 seconden weer als vanouds naar beneden zakten...
[sarcasm] mensen haten jou zovtyquote:Op maandag 16 november 2009 21:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ga daar niet uitgebreid staan te schaterlachen en dijenkletsen als zo'n oud vrouwke ligt te kermen en te klagen over d'r gebroken heup. Twas tenslotte hardstikke koud dus ik ben snel weer naar binnen gegaan.
Niet in bed of wel. Want dan ben je een BEEST!!1!quote:Op maandag 16 november 2009 21:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn menselijke momenten..
quote:Op maandag 16 november 2009 21:24 schreef morningstorm het volgende:
[..]
[sarcasm] mensen haten jou zovtyin reallife en hier, en ik kan maar niet begrijpen waarom.. [/sarcasm]
Ik ben nog maagdquote:Op maandag 16 november 2009 21:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Niet in bed of wel. Want dan ben je een BEEST!!1!
Vergeet je nu alle momentjes die wij samen beleefd hebben? Ik dacht dat het wel wat meer waard was dan dat.quote:Op maandag 16 november 2009 21:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik ben nog maagd![]()
Ik bed slaap ik alleen
Daarbij zijn mijn vliezen intact gebleven.quote:Op maandag 16 november 2009 21:29 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Vergeet je nu alle momentjes die wij samen beleefd hebben? Ik dacht dat het wel wat meer waard was dan dat.
Truequote:Op maandag 16 november 2009 21:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Daarbij zijn mijn vliezen intact gebleven.
Mag ik liegen?quote:Op maandag 16 november 2009 21:36 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Of heb ik iets gemist toen ik in slaap viel?
Ik ben nu wel uitgepraat over Michielos. Terug naar mij.quote:Op maandag 16 november 2009 21:37 schreef reetveter het volgende:
EHJ, BLIJF EENS ONTOPIC. OUWEHOEREN GEBEURD IN DE SC
Mooiquote:
Ik open zo wel een topic over jou, maar die e-hero moet eerst een tutorial geven.quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben nu wel uitgepraat over Michielos. Terug naar mij.
Denken dat dat echt twee meisjes zijn.quote:Op maandag 16 november 2009 21:39 schreef reetveter het volgende:
Oh wacht, 2 chicks.
Please, do continue..
[ afbeelding ]
Zal ik je eens vertellen. Het is echt zo. Sukkel.quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat dat echt twee meisjes zijn.
Dat is moeilijk te bevatten of niet?quote:Op maandag 16 november 2009 21:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Denken dat dat echt twee meisjes zijn.
Wel lief zijn hè. Ik heb maar een teer zieltje.quote:Op maandag 16 november 2009 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik open zo wel een topic over jou, maar die e-hero moet eerst een tutorial geven.
Dat je ook van die moderator ofniet zeker. Loser.quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zal ik je eens vertellen. Het is echt zo. Sukkel.
Ja wacht ik post zo je tutorial. Iemand heeft zojuist een steen door ruit gegooid en heb zijn adres gekregen. Ik maak 'm kapot!quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef reetveter het volgende:
Dit vraagt om belastend bewijsmateriaal.
Bedoel je dacht je ook? Zo ja wat heeft dat er mee te maken? Pik.quote:Op maandag 16 november 2009 21:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Dat je ook van die moderator ofniet zeker. Loser.
quote:
Neem een filmcamera mee. Lijkt me zo vet om te zien hoe je zo'n debiel doormidden schopt.quote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja wacht ik post zo je tutorial. Iemand heeft zojuist een steen door ruit gegooid en heb zijn adres gekregen. Ik maak 'm kapot!
Alberto leest mee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja wacht ik post zo je tutorial. Iemand heeft zojuist een steen door ruit gegooid en heb zijn adres gekregen. Ik maak 'm kapot!
Goeiequote:Op maandag 16 november 2009 21:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Neem een filmcamera mee. Lijkt me zo vet om te zien hoe je zo'n debiel doormidden schopt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |