Wolvenshirts zorgen er ook voor dat je niet meer kan tellen?quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:14 schreef Michielos het volgende:
hier zijn 3 redenen voor te bedenken.
a) het valt op
b) meiden raken nieuwsgierig
c) Hierdoor raak je aan de praat en meer (GHEHE)
d) het ziet ontzettend mooi uit.
Hoezo zou hij dat doen? zon wolvenshirt is baasquote:Het maakt ook indruk omdat zodra een jongen een denigrerende opmerking maakt, ik hem in elkaar kan beuken en ook dat valt op
het breekt het ijs en je slaat er mannen mee in elkaar. Dat maakt geheid indruk ook omdat je zelfverzekerd overkomtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:23 schreef ko_On het volgende:
[..]
Ik doel mee op, hoe kan dit de beste indruk maken?
Intern gezien wel, extern niet en dat vormt de realiteit en zeitgeist in een club en op de stratenquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:25 schreef ko_On het volgende:
Durfen en niet willen, is a big, big difference.
de wolven maken het verschil bij deze... ik raad het aan! Ook omdat je er ruzie mee ontlokt en je je ontpopt tot een ware alfa male in een gevecht. meiden geilen retehard op klootzakjes... Ik win sowieso vrijwel elk gevechtquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:27 schreef ko_On het volgende:
Of je kan ook van jezelf uit zelfverzekerd overkomen, en het bovengenoemde ijs breken.. daar maakt een shirt niet heel veel verschil bij. Bij mij persoonlijk dan..
niet willen aantrekken omdat het een tiefuslelijk T-shirtje is of niet durven aantrekken omdat je bang bent voor commentaar op je (mooiequote:Op dinsdag 10 november 2009 01:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Intern gezien wel, extern niet en dat vormt de realiteit en zeitgeist in een club en op de stratenalsof een outsider kan zien dat je niet wil of niet durft...
er is lef voor nodig.. en dat heb ik.
zoals ik al eerder zei.. mensen kunnen geen gedachten lezen. zij weten niet waarom je 't wel of niet aantrekt. Het getuigd extern van zelfvertrouwen als je het aantrekt... en de chicks die ik ermee neuk zijn legendaryquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
niet willen aantrekken omdat het een tiefuslelijk T-shirtje is of niet durven aantrekken omdat je bang bent voor commentaar op je (mooie) nieuwe T-shirt is mijns inziens een wereld van verschil.
Aan dit soort menskes heb ik met het uitgaan zo'n vertyfde hekel.. het type van ' ik win elk gevecht toch wel' maar als het erop aan komt heeft ie twintig anderen nodig om je in elkaar te beuken.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:28 schreef Michielos het volgende:
[..]
de wolven maken het verschil bij deze... ik raad het aan! Ook omdat je er ruzie mee ontlokt en je je ontpopt tot een ware alfa male in een gevecht. meiden geilen retehard op klootzakjes... Ik win sowieso vrijwel elk gevecht
eehm 6.5 jaar muay thai, 4 jaar wing tsun , straatvechten en in italie, duitsland en belgie op vechtkampen gezeten. ik heb echt geen vriendjes nodigquote:Op dinsdag 10 november 2009 01:30 schreef ko_On het volgende:
[..]
Aan dit soort menskes heb ik met het uitgaan zo'n vertyfde hekel.. het type van ' ik win elk gevecht toch wel' maar als het erop aan komt heeft ie twintig anderen nodig om je in elkaar te beuken.
Pic's or you didn't fuck em.quote:Op dinsdag 10 november 2009 01:30 schreef Michielos het volgende:
[..]
en de chicks die ik ermee neuk zijn legendary
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |