quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:22 schreef Feitosa het volgende:
Jezus christus , moet je in elk topic vermelden dat je in vechtkampen hebt gezeten.
Simpele ziel.
Of zit je nu te trollen ofzo?
hij gaat zelf zijn vriendin verkrachten en wat hij gedroomd heeftquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef J.Herrer het volgende:
Soms krijg je in je droom wel flashbacks in de toekomst, dat je in de toekomst bij zo'n moment denkt van: wtf, dat had ik gedroomd
Dat je vriendin geraped werd is daar waarschijnlijk een voorbeeld van
Of hij droomde dat hij een vriendin had, en dat stukje toekomstbeeld is het moment dat die groep hem in elkaar rostquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:23 schreef zkr600 het volgende:
[..]
hij gaat zelf zijn vriendin verkrachten en wat hij gedroomd heeft
is maar een onbewuste gedachte die zich diep ergens in zijn brein heeft verscholen
gewoon naar de psychiater met die lui
Het enige verschil is dat ik in het echt niet vleugellam ben zoals in mijn nachtmerrie. Dan sla ik die gasten gewoon naar de andere kant van het universumquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef J.Herrer het volgende:
Soms krijg je in je droom wel flashbacks in de toekomst, dat je in de toekomst bij zo'n moment denkt van: wtf, dat had ik gedroomd
Dat je vriendin geraped werd is daar waarschijnlijk een voorbeeld van
ja daar geef ik je gelijk in, TS is in z'n leven zeker meerdere keren ingebeukt.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:29 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Of hij droomde dat hij een vriendin had, en dat stukje toekomstbeeld is het moment dat die groep hem in elkaar rost
quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:20 schreef Stoeprand het volgende:
Kut openingszin.
Je vergeet een post met "Kut user".quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:21 schreef Stoeprand het volgende:
Kutverhaal ook nog.
\quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:33 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
[..]
Je vergeet een post met "Kut user".
Je kloon faalt en is inmiddels al lang niet meer grappig. Dat had je zelf onderhand toch ook wel in de gaten, mag ik hopen?quote:
Die verkrachtingquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef ynuhh het volgende:
Komt me bekend voor, alleen heb je het wat uitvergroot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |