Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen.. Maar deze KLB'ers kennen mijn duistere kant nog niet.. Deze kwam afgelopen nacht aan het licht.
Enfin, tijdens uitgaan raakte ik aan de praat met een vrij leuke meid (ze was wel duits maar had een botergeil gezicht met lekkere tieten). Na wat over en weer geflirt kwam er opeens een vrij gespierde kerel aan, we kennen het allemaal wel: het type 35 jaar oud met anabolen. Deze gast begon me toch te freaken zeg ik je.
Het kwam er op neer dat de brave borst in kwestie de vriend was van het meisje (wiens naam ik nog steeds niet weet, doch ook geen behoefte meer aan heb) en ik zou haar aangeraakt hebben. Opeens begon die gast me te duwen en ik wist het.. dit was the point of no return.
Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Enfin ik begon best kwaad te worden van al dat geduw en zag dat hij ging uithalen..
Dit had hij beter niet kunnen doen want ik zei in mezelf "dankjewel" en sloeg de anabolenfreak de pleuris in.
Het kwam er uiteindelijk op neer dat hij geen schijn van kans had op dit fysieke geweld en ik eruit gebonjourd werd

klacht: Niet meer serieus kunnen uitgaan
Klacht 2: anabolenfreaks die kwaad worden als ik hun meisje versier
klacht 3: eruit worden gekegeld