Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mijn bloed laten koken..
Dat is het enige dat belangrijk wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mijn bloed laten koken.. nee stop!! lees even door !!
Ik liep dus door de stad om nieuwe bokshandschoenen en een tok te kopen (vechtkamp volgende week!) en alles verliep goed totdat ik 9494949 verkopers zag. Je kent ze wel.. verkopers van kranten e.d.
Enfin, ik probeerde de verkoopster totaal te mismatchen, keek de andere kant op e.d. Dit was echter een brutale.. ze sprak me gewoon aan en toen ik "geen interesse" zei, antwoordde zij met: je bent ook geen aardige he!
Hierdoor ontplofte er iets bij mij... Ik zag dat er ook 2 mannelijke verkopers waren, dus ik moest op mijn hoede zijn. Ik snauwde haar een paar woorden toe en opeens merkten de mannelijke verkopers dat het menens was en schoten haar te hulp. 10 sec later lag er 1 knock out op de grond en de ander zei enkel "doe normaal man.. je bent gek man"(![]()
![]()
!!)
Het voelde goed maar was slechts van korte duur aangezien ik net van het politiebureau afkom met een fikse boete wegens "openbare geweldpleging"..
Tering!!!!
Klacht: verkopers: koop je niks , dan voel je je schuldig, koop je wel iets dan voel je je ook schuldig
Klacht 2: verkopers die je uitschelden als je terecht niks wil kopen!!
Klacht 3: mannelijke verkopers (pooiers ofzo??) die iemand te hulp schieten???
klacht moge diudelijk zijn... tering!
vind jij het dan wel normaal om iemand knock out te slaanquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je slaat verkoper 1 knock out, en vervolgens zegt verkoper 2 "doe normaal man"?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:46 schreef Jahr00n het volgende:
Haha mietje, ik had die agenten ook helemaal kapot getrapt man.
tik (tok)quote:
Laat het duidelijk zijn dat hij de Fok! knokploeg leidt...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:39 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mijn bloed laten koken.. nee stop!! lees even door !!
Ik liep dus door de stad om nieuwe bokshandschoenen en een tok te kopen (vechtkamp volgende week!) en alles verliep goed totdat ik 9494949 verkopers zag. Je kent ze wel.. verkopers van kranten e.d.
Enfin, ik probeerde de verkoopster totaal te mismatchen, keek de andere kant op e.d. Dit was echter een brutale.. ze sprak me gewoon aan en toen ik "geen interesse" zei, antwoordde zij met: je bent ook geen aardige he!
Hierdoor ontplofte er iets bij mij... Ik zag dat er ook 2 mannelijke verkopers waren, dus ik moest op mijn hoede zijn. Ik snauwde haar een paar woorden toe en opeens merkten de mannelijke verkopers dat het menens was en schoten haar te hulp. 10 sec later lag er 1 knock out op de grond en de ander zei enkel "doe normaal man.. je bent gek man"(![]()
![]()
!!)
Het voelde goed maar was slechts van korte duur aangezien ik net van het politiebureau afkom met een fikse boete wegens "openbare geweldpleging"..
Tering!!!!
Klacht: verkopers: koop je niks , dan voel je je schuldig, koop je wel iets dan voel je je ook schuldig
Klacht 2: verkopers die je uitschelden als je terecht niks wil kopen!!
Klacht 3: mannelijke verkopers (pooiers ofzo??) die iemand te hulp schieten???
klacht moge diudelijk zijn... tering!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |