Zoals de meeste fokkers wel weten ben ik normaal gesproken een rustige jongen. Er zijn echter bepaalde zaken die mij woest maken. Nee stop.. lees door!!
Omdat het de 11de van de 11de is, ging ik opgetogen naar Maastricht om carnaval te vieren(verkleed). Eenmaal daar aangekomen begon de pret. Even pintje gepakt en beetje mee aan het doen in mijn coole carnavalsuniform. De pret begon toen iemand met een woedend gezicht (vermomd als brandweerman of what the fuck hij ook was) tegen me aanliep. Normaal gesproken denk ik dan: "joh maakt niks uit, gezelligheid ten top"maar dit keer was anders. Hij kwam terug , duwde me een keer en keek me van dichtbij woedend aan.. zijn adem stonk

(naar bier). Hierna kwam een vriend van hem en trok hem aan zijn debiele pak en zei "kom manne, ver laupe door" *(in welke taal dat was, weet niemand). Hij duwde die vriend weg (

!) en wilde uithalen.
Zoals iedereen nu wel weet ben ik zelf nogal een vechtersbaas. Ik heb in verschillende vechtkampen gezeten (deze zomer weer 1 !!!

) en heb nogal wat ervaring. Aangezien ik net met mijn verse pintje (mijn eerste) in de hand zat, keilde ik dit in zijn gezicht en chainpunchede de man neer. Die vriend zag dat het nu menens was en vloog mij ook aan. Een knie in zijn piemel en een elleboogstoot op zijn strottenhoofd deden hem wensen dat hij nooit geboren was. Die andere gast was intussen opgekrabbeld (ik sla niet voluit tegen dronkaarden, zo aardig ben ik dan wel) en hij wou me weer aanvliegen. Ik anticipeerde zijn stoot , twiste zijn hoofd om en trok het naar achter (voor de leken: je kan dan amper ademhalen of uberhaupt iets doen) en liep met hem naar de polizei (of hoe heet de politie in limburg????

).
Hierna was ik van binnen toch best aangedaan, beste fokkers. Wat bezielde deze carnavalszotten? Carnaval.. een feest van plezier en vertier... een feest voor vreugde en limburgse gezelligheid.. Waarom?
Ik ging hieropvolgend maar weer naar huis.. Weer een dag verknald..
De klacht moge duidelijk zijn

Klacht 1: na 5 min al ruzie hebben
Klacht 2: mensen die van geen ophouden weten

Klacht 3: Dag verpest

Iemand dit ook al eens meegemaakt?