Toen stopte ik met lezen..quote:Op zondag 1 november 2009 18:39 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen maar er moet mij toch iets van het hart.
Wat dacht je van netjes klappen (dat gebeurd in een theater ook), staande ovatie en/of adem inhouden als het spannend is. Waarom perse debiele liederen zingen?quote:Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef Remsjo het volgende:
Spreekkoren en dergelijke horen bij het voetbalspel. Evenals zingende supporters, vuurwerk, rollen toiletpapier op het veld gooie, de binnenstad op stelten zetten...
Het hoort er gewoon bij. Moet je je eigen eens voorstellen hoe het zou zijn als wedstrijden in een leeg stadion worden afgewerkt. Hoor je Danny Blind een scheet laten, nee dankje!
Dat tuig heb ik dus zo´n grafhekel aan, beetje de binnenstand bezetten met 100 josti´s, tieft ff een end opquote:Op zondag 1 november 2009 18:50 schreef Remsjo het volgende:
Spreekkoren en dergelijke horen bij het voetbalspel. Evenals zingende supporters, vuurwerk, rollen toiletpapier op het veld gooie, de binnenstad op stelten zetten...
Het hoort er gewoon bij. Moet je je eigen eens voorstellen hoe het zou zijn als wedstrijden in een leeg stadion worden afgewerkt. Hoor je Danny Blind een scheet laten, nee dankje!
of gewoon bij mij droppen. Ik weet er wel raad mee (HE HEquote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
Dat tuig heb ik dus zo´n grafhekel aan, beetje de binnenstand bezetten met 100 josti´s, tieft ff een end op
naar je stadion (en gooi der een bom op)
nee, beleefd klappen en staande ovatie mag maar zingen ... come on manquote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee een stil stadion is chill. Zingen hoort erbij.
quote:Op zondag 1 november 2009 18:55 schreef Chuck_Norris het volgende:
Nee een stil stadion is chill. Zingen hoort erbij.
Snap je nou nog niet dat het niet om de zang zelf gaat?quote:Op zondag 1 november 2009 18:58 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee, beleefd klappen en staande ovatie mag maar zingen ... come on manje bent toch geen mongool. Als je wil "zingen' doe je maar aan idols mee ofzo
Snap jij nu echt niet dat ik enkel over de zang klaag en niet over het geluid?quote:Op zondag 1 november 2009 18:59 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Snap je nou nog niet dat het niet om de zang zelf gaat?
Ik heb het ook niet over het geluid.quote:Op zondag 1 november 2009 19:00 schreef Michielos het volgende:
[..]
Snap jij nu echt niet dat ik enkel over de zang klaag en niet over het geluid?
quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat dacht je van netjes klappen (dat gebeurd in een theater ook), staande ovatie en/of adem inhouden als het spannend is. Waarom perse debiele liederen zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |