Zoals de meeste Fokkers wel weten, ben ik normaal gesproken een rustige jongen. Sommige zaken halen echter het slechtste in mij naar boven. Zo ook dit..
In de stad waar ik mijn dagelijkse bezigheden voltooi, zitten geregeld hangjongeren. Nu valt het mij op dat de gemiddelde leeftijd van dit soort krepuul drastisch achteruit gaat. Wij spreken hier niet meer over pubers.. nee nee, dit zijn 10-jarige knaapjes..
Zoals al vaker vermeld, schuw ik het gevecht niet. Ik heb dan ook in een x aantal vechtkampen gezeten. Maar 10 jarige jochies? Dat gaat me wat te ver.
Wat is nu het probleem, lieve TS? Nou dat zal ik eens uitleggen. Hangjongeren zijn van alle tijden. In de 60's hadden we ook al hangjongeren. Zo ook nu. Alleen het wordt van kwaad tot erger. Die woorden die uit hun mond komen als je alleen al langsloopt.. Jezus

Ik zal ze hier niet herhalen maar ik wil wel kwijt dat ik er schoon genoeg van heb. Deze "straatterreur" moet stoppen. O wee als iemand anders (tegen mij durven ze natuurlijk niet) er iets van zegt? Dan is het huis te klein. Wat moet er van dit soort lieden terecht komen? Enkel hangen, provoceren en/of jointjes roken en drinken.
Mijn klacht moge duidelijk zijn. Het nawerk laat ik aan jullie over! Hier nog een paint ter verduidelijking(en waar ik toe in staat ben! bij dit soort praktijken:
![]()
Samenvatting:
Klacht 1: Hangjongeren
Klacht 2: dalende leeftijd hangjongeren
Klacht 3: De woorden van hangjongeren
Klacht 4: ze zijn te jong om eens een lesje te leren