Je bent het schoolvoorbeeld van een rustige jongen jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:44 schreef Michielos het volgende:
Zoals de meeste fokkers wel weten, ben ik normaal gesproken een rustige jongen. Er zijn echter bepaalde zaken die mijn bloed aan het koken maken. Een hiervan is roddelen... stop ! blijf lezen.
Roddelaars zijn toch wel het laagste van het laagste. Een oude wijze zei ooit al "Als je zelf roddelt over een ander, ben je geen haar beter!". Een waarheid als een koe wat mij betreft. Zo ook vanochtend, toen ik naar de plaatselijke bakker ging. Ik zag wat mensen mij aankijken en over mij lachen. Normaal gesproken is dit reden genoeg voor mij om zulke gasten een lesje te leren (d.m.v. vechten) maar deze keer besloot ik het anders aan te pakken! Ja , lieve FOKKERS, ook Michielos is in staat tot gedragsverandering. Ik besloot namelijk om er een topic over te starten op FOK. Het resultaat is hier te bezichtigen.
ik weet niet zeker of ze het over mij hadden. Maar dat boeit niet, slaag moeten ze krijgen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef L.no het volgende:
Wat heb je gedaan waardoor ze naar je aanwezen en uitlachten?
Zijn fokthreads worden overal gelezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:46 schreef L.no het volgende:
Wat heb je gedaan waardoor ze naar je aanwezen en uitlachten?
Ind, je kan altijd beter et zekere voor et onzekere nemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik weet niet zeker of ze het over mij hadden. Maar dat boeit niet, slaag moeten ze krijgen.
Altijd eerst slaan en dan pas vragen vriend >BDquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ind, je kan altijd beter et zekere voor et onzekere nemen
Gister bij de bentex keek iemand me ook zo wel 5 seconde aan dus ikzo wat moet je!?zegt ie dat ie scheel keek en eigenlijk ergns anders heen keek maar toen had ik em ook al bijna gegeven
Dit dus, wat een hersenspinsel weer zeg.quote:
Nop, het is het hebben van geheimen dat mensen doet roddelen. Mensen met "geheimen" zijn speciaal en genieten meer aanzien. Iedereen houdt van geheimen, ook al klopt er geen bal van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:42 schreef S.Seagal het volgende:
Ze zullen toch een reden moeten hebben om over je te roddelen. Anders doe je het niet.
Wat versta je overigens onder roddelen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:47 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nop, het is het hebben van geheimen dat mensen doet roddelen. Mensen met "geheimen" zijn speciaal en genieten meer aanzien. Iedereen houdt van geheimen, ook al klopt er geen bal van.
ja, dat was gewoon kutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:49 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat versta je overigens onder roddelen?
Want ik had het gisteren ook met een paar mensen over dat topic van jou waar je je handschoenen vergeten was. Dat het doelloos was om al die vechtsporten erin te zetten. En dat ik je waarschijnlijk wel zou vloeren in het echt.
Is dat roddelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |