Nee maar je bent wel een mongool.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 05:37 schreef Michielos het volgende:
Ey beste Fok'kers.
De meeste FOK"kers kennen mij als een rustige jongen. Een goedzak die niets kwaads in de zin heeft.
Oja ik had hetzelfde alleen nog erger vorige week, mijn tip om te slapen: Rum, heel veel rum.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 05:37 schreef Michielos het volgende:
Ey beste Fok'kers.
De meeste FOK"kers kennen mij als een rustige jongen. Een goedzak die niets kwaads in de zin heeft. Soms gaat het echter mis *zie vorige topics*. Zo ook nu,.. ik kan namelijk niet slapen!
Ik vrees dat ik geveld ben door een griepjeIk heb keelpijn en een een of andere ophoping van slijm achter in mijn keel. Hierdoor kan ik de slaap niet vatten, wat heet... het is onmogelijk. Het zou nog makkelijker zijn dan een pincet vastpakken met een bokshandschoen aan
![]()
Hebben mede fok'kers misschien hints, waardoor het voor mij makkelijker wordt om de slaap te vatten?
Klacht: niet kunnen slapen
Klacht 2: geveld zijn door een griepje
klacht 3: in de vakantie notabene![]()
![]()
wat een hel!!!
![]()
dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:15 schreef AlligatorNL het volgende:
Wie ben jij TS? Ik ken je helemaal niet!
dat dusquote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:04 schreef Misan het volgende:
[..]
dat dus
Neem een paar pijnstillers en een goed glas cognac
Slotje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:09 schreef Michielos het volgende:
sorry jongens, ik was slapen. ben net wakker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |