Splinter Cell heeft het ook: met je rug tegen de muur, zodat je veel meer dekking hebt. Je kunt dan ook bewegen langs de muur, 'blind firen' om vijanden vast te pinnen, dat soort dingen. Ideaal voor de mensen die het wat tactischer aan willen pakken.quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen Vegas gespeeld hebben?
Klopt. Dat vind ik ook jammer aan CoD: je hebt totaal geen keuze. Het zou natuurlijk mooi zijn als je het zowel tactisch als 'guns blazing' kunt spelen, maar er is maar één manier waarop het level gespeeld kan worden, en dat is zoals de maker het wil. En dat is meestal: alles aan gort knallen. Dat vind ik toch een gemiste kans. Het spel is wel erg statisch zoals het nu is.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
Nou, OFP: Dragon Rising is helaas niet geworden wat OFP ooit was. Dan maar ARMA2. Maar het is appels met peren vergelijken. Bijna alle online games zijn tactisch.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
Ontken ik dat dan?quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Oh en wat had je dan verwacht van COD? Dit is toch in alle versies al een lineare knaller?
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?quote:
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.quote:Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?
Tja, never change a winning team. Ik doe iig de SP van COD voor het verhaal. En als ik zin heb om oorlogje te spelen start ik ARMA opquote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.quote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef Saekerhett het volgende:
Dat Special Ops is zoooooo tof! Samen via Skype praten en dan lekker die sniper missies doen.
"Jij pakt die linker, ik die rechter. 3...2....1....pats"
Captain Price: "BJEEUUUUTIFEUL"
Omdat dat voor geen ruk werkt, en skype ook niet trouwens. Ventrillo is baas en eventueel teamspeakquote:Op maandag 16 november 2009 02:42 schreef trance_fan het volgende:
[..]
waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 02:28 schreef emokid het volgende:
Toch wel een dikke game hoor, met of zonder dedicated servers.
Er is een workaround maar ik ga daar verder niet over praten, wordt vast aan gewerkt om het ongedaan te maken. Ik vind dit spel wel 35 euro waard, ziet er prachtig uit.quote:Op maandag 16 november 2009 01:48 schreef arucard het volgende:
Hoezo kan je multiplayen als je hem niet gekocht hebt ?
Toch maar even testen danquote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Disorder het volgende:
Dedicated servers! http://www.gossipgamers.c(...)-days-after-release/
Is hier ook zo hoor, alleen niet altijd.quote:Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef HolleKies het volgende:
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..
In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
COD is juist volle bak.quote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
Je kan met die crack ook gewone matches joinenquote:Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef Dibble het volgende:
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoordmisschien moet IW echt geen pc games meer maken
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
Spuit elfquote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef x-tremed het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
wtf
cod4 had zo zijn multiplayer maps dat je er ook gewoon kon snipen ergens in een hoekie... en dat je dan ook nog wat toevoegdequote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
The fuck gebeurt daar allemaal?quote:
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....quote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef dekkered het volgende:
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....
dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.
+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt hetquote:Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Het werkt nog ook inderdaad, voor nu dan, samen met mijn rank 70 hack, ideaalquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
wtf laser mount op guns???quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef emokid het volgende:
Ik snap die carepackages niet alleen, wanneer krijg je die?
Na 4 kills gooi je een speciale smoke grenade op de grond en wordt je Care Package gedropt.quote:Name: Care Package
Kills: 4
Function: Air Drop a random kill streak or ammo.
Wel oppassen want als je package een hobbeltje raakt is het mogelijk dat hij jou kant opvalt en dan wordt je gekilled door je eigen package. (heb dit al een paar keer gehad). Er is ook een challenge waarbij je xp krijgt door een enemy te killen met een door jou opgevraagde package.quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Na 4 kills gooi je een speciale smoke grenade op de grond en wordt je Care Package gedropt.
En pas ook op voor daken waar je je smoke grenade vlakbij gooit. Soms valt je care package op het dak en krijg je hem er niet weer af.quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Wel oppassen want als je package een hobbeltje raakt is het mogelijk dat hij jou kant opvalt en dan wordt je gekilled door je eigen package. (heb dit al een paar keer gehad). Er is ook een challenge waarbij je xp krijgt door een enemy te killen met een door jou opgevraagde package.
Same here.quote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Dibble het volgende:
ik kan niet meer multiplayeren.
Hebben meer mensen een error?
KANKER IWNET, KANKER STEAM
Hij bedoelt waarschijnlijk safe mode? Gewoon niet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef emokid het volgende:
Ik krijg zojuist van iemand te horen dat die niet meer kan joinen, Sync problemen, als die er eenmaal door is krijgt die te zien dat die zijn resolutie moet veranderen, als die dat niet doet crasht de game en spoort die fouten op?
En nu blijkt ook nog eens dat die geen game kan vinden? Wat is dit allemaal?
Wat dacht je van het vliegtuig inrijden à la The Living Daylightsquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo SP uitgespeeld...Wel erg kort maar die Favala's, dat stuk met die douches (à la The Rock) in de Gulag en die Oilrig waren erg toffe stukken om te spelen...
/signedquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:33 schreef Ruhn het volgende:
Beter gaan ze inzien dat zonder dedicated servers de kwaliteit zo gigantisch achteruit gaat -.-
Dat in die gevangenis leek inderdaad wel letterlijk uit The Rock ja. Dat was de enige film-inspiratie die ik direct herkende overigens, bij de WOII CODs is dat meestal duidelijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo SP uitgespeeld...Wel erg kort maar die Favala's, dat stuk met die douches (à la The Rock) in de Gulag en die Oilrig waren erg toffe stukken om te spelen...
Hou het dan lekker bij cod4quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef maniack28 het volgende:
Ik blijf lag houden in de MP. Lagometer aangezet, lagstoot komt overeen met het punt waarop de blauwe balk (=download van server) het dikst is en weer verspringt naar een dunner lijntje (maw: hij lagged een halve seconde vertraging weg).
Wat een failgame echt..
Bij mij duurt het in tegenstelling tot de eerste 2 dagen na release een 1-3 minuten voordat hij een game vind. Soms gaat hij halverwege mensen in een andere game gooien, soms flikkert hij eruit en kan je het hele join process opnieuw meemaken. En na 1 of 2 potjes gooit hij iedereen eruit en kan je ook weer een nieuwe game joinen met het hele gedoe van voorafaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:33 schreef Ruhn het volgende:
Beter gaan ze inzien dat zonder dedicated servers de kwaliteit zo gigantisch achteruit gaat -.-
Het brengt mij een beetje in tweestrijd, aan de éne kant vind ik het een ubergeweldige game, aan de andere kant komt door dit * gebeuren steeds vaker voor dat ik het gevoel krijg om hem in de container te mieteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef Prosac het volgende:
Waar het eerst eenvoudig was een game te vinden, duurt het nu echt ontzettend lang inderdaad.. heeft tie 19 geschikte geschikte games gevonden.
19!!!
Maar pas bij zoeken onder de 100ms ping, lukt het een verbinding te creeren. Kiest hij een host, blijkt de beste host na 30 seconden in de game, niet de juiste host en hopla.. lag lag lag.
Heb je net 2x Afghan gespeeld, tijd voor een ander, gooit Steam je weer uit de lobby, kun je opnieuw verbinden en jippie, we mogen weer Afghan spelen.
Nou is dat geen vervelend level ofzo maar toch, je zal maar 3x Estate voor je neus krijgen.
Ik wil dedicated servers, zodat ik 24/7 bij mijn favorites kan kijken om op Hoepla 16 in te loggen om een hardcore sabotage citymaps cycle te spelen.
oh wacht.. HardCore Sabotage zit er ook al niet in.
Mocht ik geen zin hebben in een van de favorieten, kan ik alsnog via steam een autogame aan maken toch?
Je moet die extra brackets weg halen afbeeldingquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit zo'n lekker wapen, vooral snel switchen met Riot shield van dichtbij kun je echt vieze kills mee maken
Heb je hem zelf al werkende dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
En nu moet de hele pc rommel stoppen met zeiken.
Had hem idd al gezien. Zou leuk zijn als ze dit goed werkende krijgen. Hoorde ook dat ze lean(om het hoekje leunen) weer hadden geactiveerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef YOgamerYO het volgende:*schaamt zich en gaat nooit meer naar pc topic*
Moet je steam gebeuren hebben om spellen uberhaupt te spelen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:03 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Had hem idd al gezien. Zou leuk zijn als ze dit goed werkende krijgen. Hoorde ook dat ze lean(om het hoekje leunen) weer hadden geactiveerd.
En dan is het de vraag, dat als ze serverlists al voor elkaar krijgen of je dan de kans hebt dat je steamaccount word geblokt. Zou dubbel naaiend zijn, want ik heb daar ook pareltjes als Half Life 2 opstaan.
Je hebt inderdaad steam nodig. Dus dat is wat lastig op dat punt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Moet je steam gebeuren hebben om spellen uberhaupt te spelen?Terwijl je ze al hebt? Tja dan is het inderdaad een risico. Ik merk wel dat als ik bij iemand COD4 met die dedictated servers speel dat het erg vet is om met een paar kleine aanpassingen te spelen. OF om wat te kutten met bazooka's
Lol, Wasteland en Estate zijn echt wel snipermaps bij uitstek hoor. Volgens mij bak jij er dan niets van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Fingon het volgende:
Nukes zijn echt ondoenlijk, door die smale maps is het haast neit te doen, er is geen enkele leuke open map voor snipers :/
ook geen last van idd, tis wel het meest extreme voorbeeld genomen en voornamelijk steeds door players die eruit stappenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gehad.
Ik heb de laatste paar dagen inderdaad vaak op deze manier meegemaakt, vooral met bepaalde speltypen. Eerste 2 dagen werkte het als een breeze, maar het word gewoon steeds vervelender.quote:
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.quote:
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Mijn PC is gewoon beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)quote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef bigbass het volgende:
hmm, ik heb nou even zonder succes zitten zoeken en misschien is het al 10x voorbij gekomen in vorige topics, maar is het in de pc versie mogelijk ergens je stats te zien (kills, deaths, ratio enz)?
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef Ruhn het volgende:
Wat een kanker systeem is dat zeg, ik heb mss 1-2 potjes normaal kunnen spelen. De rest werd regelmatig onderbroken, geen team balance, oja en dat NAT shit wat op strict staat... ookal verander ik zon beetje alles in mn router, het blijft strict. Sinds tijden dat ik spijt heb dat ik een spel heb aangeschaft,
het was duidelijk laat gisteravond(of mijn monitor is gewoon te grrot) heb daar zeker 3x geklikt toen ik er gisteravond naar zocht....quote:Op woensdag 18 november 2009 01:05 schreef dekkered het volgende:
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)
Heb een keer een potje 7 vs 2 gespeeld. niks geen gebalanceer, je loopt je rot te zoeken naar 2 vijanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Welke poort moet ik er voor open gooien?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke poort moet ik er voor open gooien?
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewallquote:In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
* UDP 1500 (outbound)
* UDP 3005 (outbound)
* UDP 3101 (outbound)
* UDP 28960
UPnP staat aan maar dat heeft het spel niet door lijkt wel vandaar dat ik de poorten zelf ff wil forwardenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Of gewoon upnp aan en daarna je router resetten, extra beveiligingen op de router eventueel uitschakelen en je pc de beveiliging laten doen. Perfecte verbinding dan.
Ok dus 28960 alleen voor inboundquote:Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef x-tremed het volgende:
[..]
[..]
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewall
Hier bij de FRS stonden de schappen nog volquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
moet spel nog steeds halen, afgelopen week was het al uitverkocht
wasteland en estate heb je genoeg snipe plekken hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hier bij de FRS stonden de schappen nog vol
Begin ook een stuk beter in MP te worden nu ik mappen leer kennen. Wel jammer dat je nergen echt lekker kan sniperAlleen Afghan is nog redelijk te doen.
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe kan ik mijn graphics buiten de game om aanpassen?
MW2 doet het, start op, maar ik krijg hele vage beelden/teksten, die ik niet kan lezen. Ja, ik kan met de game beginnen, maar vraag me niet hoe. Is niet optimaal. Is er nergens een setup om dit aan te passen, buiten de menu's om (die ik dus niet kan lezen)?
..of is blijkbaar mijn computer te slecht?
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat nietquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Ruhn het volgende:
Alright ik heb die NAT zooi op open gekregen:
Zorg ervoor dat deze allemaal openstaan. En uiteraard de upnp shizzle aanstaat.
Poorten Steam voor MW2
--------------------------------------------------------------------------------
Vooral als je problemen hebt met het connecten.
Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)
Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)
In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960
Nergens op internet is een goede oplossing te vinden, buiten dat. Helaas.....quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.
Bij een aantal routers kan het blijkbaar wel, ik dacht ook dat het geen moer uit zou maken.... maar dus toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat niet
Ja inderdaad, het blijft aardig stil van de kant van IW.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Lijkt me toch dat IW eens met een verklaring moet komen een dezer dagen?
Ik kan nu al heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het matchmakingsysteem werkelijk waar te triest voor woorden is. Verder als je in een game zit is het wel puik.
Neen, ik had na 10 minuten een game en toen klapte ik weer naar de lobbyquote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ik kan nu al 20 heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?
Is geen false positive.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef Plantagehouder het volgende:
http://www.tek-9.org/news(...)ojan_virus-2173.html
Dit moet toch een false positive zijn
Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-quote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Andyy het volgende:
Bij Steam staat nu opeens pre-load complete
De singleplayer was leuk, maar alleen SP voor 60 euro vind ik wel iets te veel. Speel zoveel niet veel MP verder, maar misschien over een maand weer eens. Als het dan nog niks is dan weet ik voor de volgende keer dat ik hem ook maar lekker download.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:12 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoor nog te veel negatieve verhalen over deze game. Ik wacht dus nog even. Of beter gezegd: Ik koop hem niet!
Stelletje prutsers, beetje de opvolger van mijn favo game verneuken, hoe kunnen ze dit toch doen
heh wtf 0_O! Maar eens kijken hoe je ook alweer je geld via paypal terug kan halenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:17 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-
Hier werkt m'n key van G2Play nog gewoon.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
heh wtf 0_O! Maar eens kijken hoe je ook alweer je geld via paypal terug kan halen.
Ben benieuwt voor hoelang net ff dispute ingedient bij paypal ben benieuwt hoe snel ik me geld terug hebquote:Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hier werkt m'n key van G2Play nog gewoon.
Ik ga alvast een nieuwe key bij G2Play aanvragen. Als hij echt geblocked gaat worden koop ik nooit meer bij G2play.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ben benieuwt voor hoelang net ff dispute ingedient bij paypal ben benieuwt hoe snel ik me geld terug heb.
Op gamersland komt die vandaag weer binnen, kost MW2 35 euroquote:Op donderdag 19 november 2009 09:24 schreef Tain het volgende:
Weet iemand een shop waar ik Modern Warfare 1 en 2 goedkoop kan halen? Heb al gekeken op Budgetgaming.nl en de goedkoopste nederlandse winkel is dan mediaoffer.nl, maar daar heb ik zelf nog nooit wat besteld en deel 2 is daar bijv niet op voorraad...
Zou voor een refund gaan en de game ergens anders bestellen: http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=12092791&postcount=20quote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik ga alvast een nieuwe key bij G2Play aanvragen. Als hij echt geblocked gaat worden koop ik nooit meer bij G2play.
Hoop het niet gister avond net de single player uitgespeeltquote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef HalvinCarris het volgende:
Als je key trouwens wordt geblocked, ben je dan ook je account progress kwijt?
Zo snel?quote:
Dispute via paypal aangemaakt en later nog eens mailtje naar hun support gestuurd. Krijg niet lang daarna mailtje van paypal dat 62 minuten na het openen van me dispute de seller een refund heeft gegeven.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zo snel?
Vanmiddag na de college ook maar aanvragen dan
Had je het via Paypal gedaan of een mailtje naar de support gestuurd?
Yup heb nu via mediaoffer.nl bestelt. Wacht wel tot i thuis in de bus ligt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Overal out of stock:
G2play, Onlinekeystore, Gamekeydistrictgeen MW2 voorlopig.
Denk het wel aangezien de hele methode volgens valve illegaal is maar goed me zwager is er ook nog niet uit getrapt en die had het eerder dan mij via g2play dus wie weetquote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Andyy het volgende:
Oke, ik had binnen 9 min een nieuwe key ontvangen
Hopen dat deze niet eruit wordt getrapt.
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.comquote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk het wel aangezien de hele methode volgens valve illegaal is maar goed me zwager is er ook nog niet uit getrapt en die had het eerder dan mij via g2play dus wie weet.
Is wat anders dan een nieuwe key bij de zelfde zaak halen waar je vorige gebanned is halen lijkt mijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.com
Gewoon retail kopen, bij Tweakers pricewatch heb je hem al voor 37 nog iets.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Overal out of stock:
G2play, Onlinekeystore, Gamekeydistrictgeen MW2 voorlopig.
Maar dat is geen activision, mensen met L4D hadden er geen last van heb ik gisteren gelezen op de Steamforumsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.com
Levertijd Niet op voorraad, > 5 werkdagenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gewoon retail kopen, bij Tweakers pricewatch heb je hem al voor 37 nog iets.
Same here hoop dat ze het niet resetten. Nog geen tijd gehad om je nieuwe key te testen zekerquote:
Zelfde hier heb hem gewoon bestelt meeste webshops zullen we zonder zitten op het moment.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Levertijd Niet op voorraad, > 5 werkdagen
Level 44 onder mijn nickname Goldfoxx.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef AlligatorNL het volgende:
Welke rank zijn jullie eigenlijk? Ikke al 46 als ik het me goed kan herinnerenbeetje laat geworden gister
Speel trouwens onder de tag All[!]gator
Ik kom er ook niet meer op,kan niet multiplayen,eerste dagen nergens last van en nu is het alleen maar bagger.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die niet kunnen connecten?
Origineel btw.
Kom gewoon nergens meer inquote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer op,kan niet multiplayen,eerste dagen nergens last van en nu is het alleen maar bagger.
Hoe mooi is dat idd, constant rennen en superrap. En maar rondjes rennen, met de iedereen superverrast en ik knal zeer weer omver met mijn P90.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mp5 met marathon en snel rennen werkt ook geniaal, vooral op kleine maps.
quote:Your Significantly Not as Described dispute for the payment you sent to 7
ENTERTAINMENT PTE. LTD. on 13 Nov 2009 (Transaction 3LC72390Y59319306) is
now open.
By opening a dispute, you are communicating with the seller, not PayPal,
about this problem transaction. We will email you when your seller posts a
response in the Resolution Center.
quote:
mm heartbeat sensor werkt ook erg goed. ding met copycat van iemand gejat hup 10 kills op een rijquote:Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Level 44 onder mijn nickname Goldfoxx.
Ik speel regelmatig stealth, geweldig om je tegenpartij in de rug dood te schieten.![]()
Ik speelde gisteren dat grote ijslevel met die treinwagons. Had de 3e sniper met silencer en heartbeat, met als perk die uav jam. Heel langzaam van cover tot cover had ik al snel 11 kils. Je hebt wel 2 schoten nodig voor een kill, maar na het eerste schot blijven ze om zich heenkijken vanwaar het schot komt. Eind van het potje 32-3.Taktiek werkt ook ideaal bij dat graslevel met die loopgraven.
Mp5 met marathon en snel rennen werkt ook geniaal, vooral op kleine maps.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de heartbeat sensor vrij snel weer aan de kant gegooid, superirritant je zit de hele tijd op dat ding te letten en kijkt niet meer goed om je heen. Te vaak die ninja-perk gast tegengekomen, terwijl ik weer eens niet zat op te letten.
CTF maatjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef Wriggles het volgende:
[..]Dat had ik dus ook, toen ik em net had ging het allemaal supergoed nog, maar toen ik opeens mensen tegenkwam met de ninja perk deed ik em al snel weg.
Kwam misschien omdat ik in een hoekje zat gedwongen met 2e andere met 2 andere en 2 in/uitgangen waar steeds vijanden door heen kwamen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de heartbeat sensor vrij snel weer aan de kant gegooid, superirritant je zit de hele tijd op dat ding te letten en kijkt niet meer goed om je heen. Te vaak die ninja-perk gast tegengekomen, terwijl ik weer eens niet zat op te letten.
Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Strak plan ik doe mee. Wie maakt hem aan? (Ow btw er is al een Fok!Games group btw: http://steamcommunity.com/groups/fokgames)
jij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook mee doen =( Maar mijn pc laat op zich wachten.
DAMN YOU ATI! DAMN YOU!
Ok tof dan join ik zodra ik thuis benquote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelenquote:
staat een join group link op de group page, ben er alleen nog niet achter hoe ik ingame met een groupmember praatquote:Op donderdag 19 november 2009 16:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Hoe join je dat dan? Ben vrij nubish betreft Steam
dat is best toevallig, bij mij(of eingenlijk mijn broertje) is het precies hetzelfde. Maar de 6800gt trekt de game een heel stuk beter dan ik had verwacht, dus misschien moet je het toch maar even proberenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelen.
Want de graphics maakt ook echt de gameplayquote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Want de graphics maakt ook echt de gameplay
wat voor het oog moet kunnen, maar het moet niet bepalend zijn.
Graphics zijn gewoon opgefrist van modern warfare 1 ofzo. Verder geen klachten daarover
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uit
Kunnen drivers zoon groot verschil maken dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...
Dat ook zat echt te kijken wat zijn die blokjes??quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Dibble het volgende:
Mensen moeten een keer ophouden alles op de drivers af te schuiven. Heeft er fuckin niks mee te maken. Vindt MW2 er ook niet uit zien. In de SP vielen die zwaar tegen, die wielen van de hummers op de brug waren fukin vierkant. Met mp kan ik nog wel eens begrijpen dat er mindere textures nodig zijn om de performance te bevorderen.
Wel belachelijk dat er geen AF filters zijn waardoor alles in de verte zo pixelerig uit ziet.
Ligt niet aan jou, is mij ook opgevallen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Ja goed, maar een shooter van dit kaliber verdient beter.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Weet je wie ook strak is? Je moeder.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Weet je wie ook strak is? Je moeder.
Dit is gewoon niet waar?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
tja da's kut dan. Ook leuk is als je net in een goeie flow zit op weg naar een killstreak van 25 dat er een host migration wordt gestart en dat die dan failed en je dus voor niks de hele tijd de stealth camper hebt uit lopen hangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef WooZ het volgende:
wtf iemand ik heb mn headshot gefixeerd wil aanhalen minimaliseert MW2 ineens (:{), omdat er een chatberichtje binnenkomt uit de fokgroep
Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:35 schreef Sloggi het volgende:
Singleplayer uitgespeeld. Hij was wel heel erg kort zeg. Absoluut geen 40 euro waard als je niet online speelt. Verder sloeg het verhaal totaal nergens op, zeker niet als je bedenkt dat het verhaal van deel één nog best redelijk was. Maar goed, wel een paar uurtjes lekker geknald.
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2playquote:send me your login and password for steam I will activate because tjat is retail cd key
best regards
--
-----------------------
G2PLAY.net Team
www.g2play.net
g2playsupport@gmail.com
Goede support iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
Op zich niks mis mee, maar gebruik dan Google Apps, en niet het gmail domein inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]!
Ook echt een gmail als support mail!
heh failquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
dat duurt mij weer ff iets te lang hoop dat mediaoffer sneller is en het op ze laatst over een week binnenkomtquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Goede support idd
Cd-wow: nu 34,31 inc verzenden, je bent alleen 1 of 2 weken verder voordat je hem binnen hebt
Ging dat ook maar zo met mijn ATI HD5850quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Blik het volgende:
www.gamersland.com kost 35 euro, en er staat nu op de site. Vandaag voor 17:00 besteld, is morgen in huis
Waar staat dat hij nu op voorraad is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Blik het volgende:
www.gamersland.com kost 35 euro, en er staat nu op de site. Vandaag voor 17:00 besteld, is morgen in huis
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar"quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Waar staat dat hij nu op voorraad is?
Besteld, thanks!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar".
Ik heb hem maar besteld bij gamersland.com , kan jullie morgen zeggen of die echt voorradig isquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar".
Ja inderdaad, als blijkt dat ze het niet waar kunnen maken, kunnen ze mooi oprotten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik heb hem maar besteld bij gamersland.com , kan jullie morgen zeggen of die echt voorradig is
Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen isquote:
Haha, ik hoop alleen nog even dat ik mn refund van G2play krijg, heb nog niks gehoord van ze nadat ik niet akkoord ging om m'n logindetails te gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen is. (Wet koop op afstand ftw
!)
gejoinedquote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef HalvinCarris het volgende:
FOK! Modern Warfare 2 Steamgroup
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Allemaal even joinen mensenWordt gezellig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef Andyy het volgende:
En daarnaast, k heb gewoon rond de 90 fps met mijn 4870
Maak maar een screenshot met max FPS125/250 met Fraps op de achtergrond. Niet alle commands werken in de console en die is sowiezo verleden tijd nu met een patch de hack ongedaan is gemaakt. Console games draaien opeen laag FPS dus moet MW2 voor de pc dat ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:52 schreef invine het volgende:
als je console enabled krijgt kan je dat veranderen
Wat zei je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
het spel is capped op max 85. Nice try
Geef me gewonnen okquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat zei je?
[ afbeelding ]
Niks met de console gedaan.
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch opquote:Hello Mate
Don't worry the key which you got is from official UK supplier, we can provide you with image from box. Please remove that dispute.
Best
G2PLAY TEAM
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch op![]()
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij niet
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Dibble het volgende:
het heeft idd een te groot Hollywood achtig smaakje. Waar vooraande CoD games altijd een diepgaand verhaal hadden en de zinloosheid van oorlog voeren lieten zien is dit gewoon een clichematig vol met scripted events zittende deel met zeer matige plotwendingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?
Ik was een uur later dan jou.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweest
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Tain het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een Shattered Horizon guest pass wil? Ik heb er 3 en ze zijn geldig t/m 19-12-2009. Om te kunnen spelen moet je wel Vista of Windows 7 hebben en een DirectX 10 Videokaart...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het wel spannend
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoorik vond het wel spannend
.
Dat was inderdaad een mooi moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XP heeft geen DX10 ondersteuning, dus het gaat niet werken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Dibble het volgende:
wat als je DX 10 kaart hebt maar XP draait? Game lijkt me niet zoveel eigenlijk.
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,
Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!
Met vriendelijke groet,
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.
Krijg net mailtje dat i is verstuurdquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,
Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!
Met vriendelijke groet,
WTF!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Krijg net mailtje dat i is verstuurd!
Anders lees je je even in, er zijn duizenden keys gebanned van G2play, Sherlock.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:
[..]
[..]
WTF!Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld.
Binnen 7 uur tijd...
Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Krijg net mailtje dat i is verstuurd!
Ze doen het dan gewoon, ik heb ook mijn login gegeven voor warcraft 3 en toen gewoon mijn pass veranderd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zie post onder jouw post, had hem in 6.4 uur uit geslackedquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:
[..]
[..]
WTF!Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld.
Binnen 7 uur tijd...
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef IvoDC het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachten
Op de site zeiden ze dat de "bestelling verzonden" mailtjes soms een paar dagen later verstuurd worden omdat ze eerst alle spellen gecheckt en verstuurd willen hebben en dan pas met de mailtjes beginnen
Dan krijg je wat meer waar voor je geld omdat je wat langer bezig bent met uitspelen. En je krijgt een achievementquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nu 4:30u bezig met de SP, en net de Oil Rig gedaan. Was wel tof.
Wat heeft trouwens het nut van de Intel die je overal kan krijgen/pakken?
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandagquote:[..]
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ook.
mee eens volg jij het op hun forum nog een beetje? http://www.gamersland.com/forum/showthread.php?p=3904#post3904quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef IvoDC het volgende:
[..]
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandag
Hardcore spelenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Martijn85 het volgende:
gisteren bij MP 4x op iemand geschoten waarvan ik alleen z'n hoofd kon zien, alle 4x raak, maar hij ging maar niet dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |