abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74736122
Modern Warfare 2 zal een direct vervolg zijn op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was geannuleerd, en het spel zou nu Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel CoD toch te blijven staan op de covers, maar dit was alleen om potentiële klanten niet mis te lopen. Het spel heet nog steeds Modern Warfare 2.

Geruchten

Er zijn enkele geruchten op het internet verschenen. De elf details van de aankomende game van Infinity Ward zouden van een Infinity Ward-medewerker komen. Eerder verschenen andere geruchten die later verzonnen bleken te zijn. Infinity Ward of Activision hebben nog niet gereageerd.

* Drie maps met enkele wijzigingen uit Call of Duty 4 komen weer terug

* In totaal zullen er 16 multiplayer maps tijdens de release van Modern Warfare 2 bespeelbaar zijn
* Het is mogelijk om meerdere attachments op je wapen te plaatsen
* De multiplayer bevat vier nieuwe gamemodes (Flag Runner)
* Er is een nieuwe clansysteem aanwezig waarmee toernooien kunnen worden gespeeld.

Ook wordt er, door het grote succes van de voorloper Call of Duty 4:Modern Warfare, door meerdere gamebladen en groepen beweerd dat Modern Warfare 2 de meest verkochte game ooit zal worden.

Tevens een gerucht is dat Modern Warfare 2 naar de Wii zou komen. Door Activision wordt echter ontkend dat er plannen zijn om dit spel voor de Wii uit te brengen.

Name: Sleight of Hand Purpose: Faster Reloading. Tier: 1 (Blue)

Name: Stopping Power Purpose: Increased bullet damage. Tier: 2 (Red)

Name: Commando Purpose: Increased melee distance. Tier: 3 (Yellow/Green)

Name: Bling Purpose: Double attachments. Tier: 1

Name: Lightweight Purpose: Move Faster Tier: 2

Name: Marathon Purpose: Unlimited Sprint Tier:1

Name: Steady Aim Purpose: ??? Most likely the same as it was in CoD4, increases hip fire accuracy. Tier: 3

Name: Cold-blooded Purpose: Makes a player invisible to UAV, sentry guns, thermal imagery, and air support. Tier: 2

Name: Scrambler Purpose: Scrambles and deactivates the mini-map/UAV. Tier: 3

Name: Scavenger Purpose: Auto-grab ammo from enemy corpses. This is great for maintaining a steady supply of grenades. Tier: 1

Name: Hardline Purpose: Kill streaks require one less kill. Tier: 2

Upgradeable / Pro Perks: After completing a given challenge perks upgrade to a second level where its abilities are further enhanced. Sleight of Hand, for example, allows you to reload more quickly, but if you achieve its upgrade, not only will you be able to reload faster, but the speed at which you look down the sights of your weapon also improves. The pro version of Stopping Power gives your bullets more damage to vehicles. The pro version of Bling allows you to have dual attachment on secondary weapons.

Kill Streak Rewards Name: UAV Kills: 3 Function: Sweeps the area and reveals enemy player locations.

Name: Care Package Kills: 4 Function: Air Drop a random kill streak or ammo.

Name: Counter UAV Kills: 4 Function: Cancels other teams UAV

Name: Sentry Gun Kills: 5 Function: Ability to set-up a remote turret.

Name: Predator Missile Kills: 5 Function: Call in a Predator UAV missile strike

Name: Precision Air Strike Kills: 6 Function: Likely to be similar to the strike from CoD4, but more accurate.

Name: Attack Helicopter Kills: 7 Function: Likely the same type of helicopter as in CoD4

Name: Pave Low Kills: 9 Function: Heavily armored assault helicopter

Name: AC-130 Kills: 11 Function: Call in a controllable AC-130 gunship.

Still more Killstreak rewards to be confirmed! Death Streak Rewards

Yes, you will now be rewarded for dying too many times in a row! There were two Death Streaks revealed.

link naar deze op
X-box GT: Nalyu
PSN tag: nalyu
pi_74736160
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Voor de mensen die geen Vegas gespeeld hebben?
Splinter Cell heeft het ook: met je rug tegen de muur, zodat je veel meer dekking hebt. Je kunt dan ook bewegen langs de muur, 'blind firen' om vijanden vast te pinnen, dat soort dingen. Ideaal voor de mensen die het wat tactischer aan willen pakken.

Dit idee .
pi_74736450
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
pi_74736459
Ja, maar dan moet je RBS of GoW selen. DIt past niet is het straatje va CoD ofcourse
*Hosselcopter*
pi_74736537
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Klopt. Dat vind ik ook jammer aan CoD: je hebt totaal geen keuze. Het zou natuurlijk mooi zijn als je het zowel tactisch als 'guns blazing' kunt spelen, maar er is maar één manier waarop het level gespeeld kan worden, en dat is zoals de maker het wil. En dat is meestal: alles aan gort knallen. Dat vind ik toch een gemiste kans. Het spel is wel erg statisch zoals het nu is.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2009 00:19:41 ]
pi_74736594
Vanwege de kritiek rondom IW een tvptje om de rellen
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Nou, OFP: Dragon Rising is helaas niet geworden wat OFP ooit was. Dan maar ARMA2. Maar het is appels met peren vergelijken. Bijna alle online games zijn tactisch.

Oh en wat had je dan verwacht van COD? Dit is toch in alle versies al een lineare knaller?
hula
pi_74736736
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Oh en wat had je dan verwacht van COD? Dit is toch in alle versies al een lineare knaller?
Ontken ik dat dan?
pi_74737190
OFP vond ik zelf beetje teleurstelling met timers en beperkte ruimte (schijnt kleinere maps online te zijn dan die van cod6 max kan) wat me toch wel apart lijkt als je zon huge island hebt...ik wacht maar op een goeie mod voor OFP.. denk dat meer mensen daarop wachte
pi_74737246
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:27 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ontken ik dat dan?
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?
hula
pi_74737585
Maar eens begonnen aan die special ops
Barcelona CF ~ Club Brugge ~ Tampa Bay Lightning
pi_74737637
Dat Special Ops is zoooooo tof! Samen via Skype praten en dan lekker die sniper missies doen.
"Jij pakt die linker, ik die rechter. 3...2....1....pats"
Captain Price: "BJEEUUUUTIFEUL"

pi_74737802
quote:
Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
pi_74737919
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
Tja, never change a winning team. Ik doe iig de SP van COD voor het verhaal. En als ik zin heb om oorlogje te spelen start ik ARMA op
hula
pi_74738004
Ik kan nu ook multiplayen woohoo, toch wel gaaf misschien koop ik 'm wel, het is idd jammer dat er bepaalde dingen niet inzitten maar qua looks (animaties & effecten) is er niks beters op de markt toch ?
  maandag 16 november 2009 @ 01:48:23 #15
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_74738132
Hoezo kan je multiplayen als je hem niet gekocht hebt ?
O)))
pi_74738398
Toch wel een dikke game hoor, met of zonder dedicated servers.
pi_74738481
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef Saekerhett het volgende:
Dat Special Ops is zoooooo tof! Samen via Skype praten en dan lekker die sniper missies doen.
"Jij pakt die linker, ik die rechter. 3...2....1....pats"
Captain Price: "BJEEUUUUTIFEUL"

waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.
pi_74738879
Ik wil de leanfunctie terug
  maandag 16 november 2009 @ 09:31:37 #19
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_74740131
* Chocolatebear hoopt woensdag zijn nieuwe pc te ontvangen, zodat hij eindelijk MW2 kan spelen.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
  maandag 16 november 2009 @ 09:44:12 #20
182073 invine
blablabla etc.
pi_74740358
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:42 schreef trance_fan het volgende:

[..]

waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.
Omdat dat voor geen ruk werkt, en skype ook niet trouwens. Ventrillo is baas en eventueel teamspeak
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  maandag 16 november 2009 @ 09:50:09 #21
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_74740464
quote:
Op maandag 16 november 2009 02:28 schreef emokid het volgende:
Toch wel een dikke game hoor, met of zonder dedicated servers.
Inderdaad
O)))
pi_74740530
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:48 schreef arucard het volgende:
Hoezo kan je multiplayen als je hem niet gekocht hebt ?
Er is een workaround maar ik ga daar verder niet over praten, wordt vast aan gewerkt om het ongedaan te maken. Ik vind dit spel wel 35 euro waard, ziet er prachtig uit.

Net trouwens de demo van ARMA II gespeeld maar word ziek van de blur effecten en ik zweefde in een huis waardoor ik er niet meer uit kwam, beetje jammer want verder was 't niet onaardig.
pi_74741405
Welke over-enthousiaste autistische mod vindt het nodig tvp's te verwijderen?
pi_74741585
Ik was het topic al kwijt. Maar goed, nu niet meer natuurlijk.
pi_74743581
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..

In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
pi_74744185
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Disorder het volgende:
Dedicated servers! http://www.gossipgamers.c(...)-days-after-release/
Toch maar even testen dan
pi_74744814
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef HolleKies het volgende:
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..

In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
Is hier ook zo hoor, alleen niet altijd.
Je kunt zelfs nog een mes in iemand z`n kop gooien wat ook nog mooi blijft steken.
pi_74744887
eerste dag veel gekut gehad met migreren van hosts, hosts die wegvielen etc maar gisteravond eigenlijk 3 uur achter elkaar zonder gezeur gespeeld. Hopen dat t zo blijft
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  maandag 16 november 2009 @ 12:44:44 #30
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_74744919
Het blijft een leuke game
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 16 november 2009 @ 12:58:47 #31
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74745249
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoord misschien moet IW echt geen pc games meer maken
*Hosselcopter*
  maandag 16 november 2009 @ 13:09:56 #32
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74748550
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_74748686
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef Dibble het volgende:
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoord misschien moet IW echt geen pc games meer maken
Je kan met die crack ook gewone matches joinen
pi_74749205
pi_74749275
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
  maandag 16 november 2009 @ 15:20:55 #37
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74749308
quote:
Spuit elf
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_74749761
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
cod4 had zo zijn multiplayer maps dat je er ook gewoon kon snipen ergens in een hoekie... en dat je dan ook nog wat toevoegde
pi_74750546
quote:
The fuck gebeurt daar allemaal?
pi_74751116
pi_74752184
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Every war is different, every war is the same.
pi_74754247
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef dekkered het volgende:
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....

dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
pi_74754913
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....

dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.

+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
hula
pi_74755084
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.

+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Beneath the gold, bitter steel
  maandag 16 november 2009 @ 18:16:14 #45
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_74755108
Ik snap niet wat die gasten daar leuk aan vinden. Belachelijk hoog jumpen en granaten spammen.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_74755231
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:

[..]

Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
hula
pi_74755609
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
Het werkt nog ook inderdaad, voor nu dan, samen met mijn rank 70 hack, ideaal
pi_74756875
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef emokid het volgende:

[..]

The fuck gebeurt daar allemaal?
wtf laser mount op guns???
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74763446
ik kan mijn teksten niet lezen, is super vaag.. Ik heb mijn drivers al geupdate maar het heeft niet geholpen. Echt zo vaag.... Ik kan het spel wel spelen, maar ik weet niet hoe ik het moet opslaan en loaden
pi_74763589
Net middenin een potje host migration gehad, binnen 5 seconden werd de nieuwe host gevonden en werd het spel hervat. Heb echt nog geen problemen gehad met multiplayer.
pi_74763681
Ik snap die carepackages niet alleen, wanneer krijg je die?
  maandag 16 november 2009 @ 21:56:47 #52
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_74763900
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef emokid het volgende:
Ik snap die carepackages niet alleen, wanneer krijg je die?
quote:
Name: Care Package
Kills: 4
Function: Air Drop a random kill streak or ammo.
Na 4 kills gooi je een speciale smoke grenade op de grond en wordt je Care Package gedropt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_74765215
quote:
Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

[..]

Na 4 kills gooi je een speciale smoke grenade op de grond en wordt je Care Package gedropt.
Wel oppassen want als je package een hobbeltje raakt is het mogelijk dat hij jou kant opvalt en dan wordt je gekilled door je eigen package. (heb dit al een paar keer gehad). Er is ook een challenge waarbij je xp krijgt door een enemy te killen met een door jou opgevraagde package.
pi_74766490
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Wel oppassen want als je package een hobbeltje raakt is het mogelijk dat hij jou kant opvalt en dan wordt je gekilled door je eigen package. (heb dit al een paar keer gehad). Er is ook een challenge waarbij je xp krijgt door een enemy te killen met een door jou opgevraagde package.
En pas ook op voor daken waar je je smoke grenade vlakbij gooit. Soms valt je care package op het dak en krijg je hem er niet weer af.
  maandag 16 november 2009 @ 22:48:53 #55
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74766496
ik kan niet meer multiplayeren.

Hebben meer mensen een error?

KANKER IWNET, KANKER STEAM
*Hosselcopter*
pi_74766526
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Dibble het volgende:
ik kan niet meer multiplayeren.

Hebben meer mensen een error?

KANKER IWNET, KANKER STEAM
Same here.
Had godver net een half uurtje niks te doen...
  maandag 16 november 2009 @ 22:50:23 #57
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74766560
ik hoop maar dat m'n stats niet gereset zijn want dan ga ik de game echt helemaal kapothacken
*Hosselcopter*
  maandag 16 november 2009 @ 22:50:50 #58
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_74766582
Heb ik net een game waarin ik een superhoge K/D ratio heb, is het geen team deathmatch.

"The world is a mess and I just need to rule it!"
  maandag 16 november 2009 @ 22:54:46 #59
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74766761
IW forum ligt er ook al uit zucht...

http://www.infinityward.com/forum/viewforum.php?f=24
*Hosselcopter*
pi_74766891
heel steam eruit
pi_74766960
Ik krijg zojuist van iemand te horen dat die niet meer kan joinen, Sync problemen, als die er eenmaal door is krijgt die te zien dat die zijn resolutie moet veranderen, als die dat niet doet crasht de game en spoort die fouten op?

En nu blijkt ook nog eens dat die geen game kan vinden? Wat is dit allemaal?
pi_74767043
quote:
Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef emokid het volgende:
Ik krijg zojuist van iemand te horen dat die niet meer kan joinen, Sync problemen, als die er eenmaal door is krijgt die te zien dat die zijn resolutie moet veranderen, als die dat niet doet crasht de game en spoort die fouten op?

En nu blijkt ook nog eens dat die geen game kan vinden? Wat is dit allemaal?
Hij bedoelt waarschijnlijk safe mode? Gewoon niet doen.

Maar ja, de game gaf hier net ook al 2 foutmeldingen. Lekker .
pi_74767393
steam is gewoon weer es down
  maandag 16 november 2009 @ 23:25:17 #64
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74768087
dat is nou het kutte met steam. Je kunt gewoon CoD niet spelen door dat kutsysteem. Het wordt je gewoon door de strot gedouws=d
*Hosselcopter*
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:12:20 #65
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_74769654
Ik blijf lag houden in de MP. Lagometer aangezet, lagstoot komt overeen met het punt waarop de blauwe balk (=download van server) het dikst is en weer verspringt naar een dunner lijntje (maw: hij lagged een halve seconde vertraging weg).

Wat een failgame echt..
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:33:10 #66
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_74770996
Beter gaan ze inzien dat zonder dedicated servers de kwaliteit zo gigantisch achteruit gaat -.-
  Redactie Games dinsdag 17 november 2009 @ 01:36:15 #67
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_74771024
Zo SP uitgespeeld... Wel erg kort maar die Favala's, dat stuk met die douches (à la The Rock) in de Gulag en die Oilrig waren erg toffe stukken om te spelen...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_74771445
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo SP uitgespeeld... Wel erg kort maar die Favala's, dat stuk met die douches (à la The Rock) in de Gulag en die Oilrig waren erg toffe stukken om te spelen...
Wat dacht je van het vliegtuig inrijden à la The Living Daylights Jammer genoeg duurde dat wel erg kort.
hula
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:05:28 #69
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_74774577
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:33 schreef Ruhn het volgende:
Beter gaan ze inzien dat zonder dedicated servers de kwaliteit zo gigantisch achteruit gaat -.-
/signed
phluphy for president!
pi_74774741
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat in die gevangenis leek inderdaad wel letterlijk uit The Rock ja. Dat was de enige film-inspiratie die ik direct herkende overigens, bij de WOII CODs is dat meestal duidelijker.
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:39:37 #71
182073 invine
blablabla etc.
pi_74775354
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef maniack28 het volgende:
Ik blijf lag houden in de MP. Lagometer aangezet, lagstoot komt overeen met het punt waarop de blauwe balk (=download van server) het dikst is en weer verspringt naar een dunner lijntje (maw: hij lagged een halve seconde vertraging weg).

Wat een failgame echt..
Hou het dan lekker bij cod4

93% as wel speak !
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:39:39 #72
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74775355
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:33 schreef Ruhn het volgende:
Bij mij duurt het in tegenstelling tot de eerste 2 dagen na release een 1-3 minuten voordat hij een game vind. Soms gaat hij halverwege mensen in een andere game gooien, soms flikkert hij eruit en kan je het hele join process opnieuw meemaken. En na 1 of 2 potjes gooit hij iedereen eruit en kan je ook weer een nieuwe game joinen met het hele gedoe van voorafaan.

Geweldige multiplayer, maar wat een "*"systeem
pi_74775507
Waar het eerst eenvoudig was een game te vinden, duurt het nu echt ontzettend lang inderdaad.. heeft tie 19 geschikte geschikte games gevonden.
19!!!

Maar pas bij zoeken onder de 100ms ping, lukt het een verbinding te creeren. Kiest hij een host, blijkt de beste host na 30 seconden in de game, niet de juiste host en hopla.. lag lag lag.
Heb je net 2x Afghan gespeeld, tijd voor een ander, gooit Steam je weer uit de lobby, kun je opnieuw verbinden en jippie, we mogen weer Afghan spelen.

Nou is dat geen vervelend level ofzo maar toch, je zal maar 3x Estate voor je neus krijgen.

Ik wil dedicated servers, zodat ik 24/7 bij mijn favorites kan kijken om op Hoepla 16 in te loggen om een hardcore sabotage citymaps cycle te spelen.

oh wacht.. HardCore Sabotage zit er ook al niet in.

Mocht ik geen zin hebben in een van de favorieten, kan ik alsnog via steam een autogame aan maken toch?
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:53:20 #74
62913 Blik
The one and Only!
pi_74775666
Heb MW2 ook maar eens gekocht. Nog nooit eerder MP gespeeld, dus zal weinig op de MP aan te merken hebben
  dinsdag 17 november 2009 @ 10:59:51 #75
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74775822
Sabotage is sowieso ruk, fuckin CS ripoff. Echte mannen doen HQ en gaan dan met een riot shield in een hoekje zitten terwijl ze granaten, raketten en bitchslapps ontvangen.
*Hosselcopter*
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:00:14 #76
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74775832
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef Prosac het volgende:
Waar het eerst eenvoudig was een game te vinden, duurt het nu echt ontzettend lang inderdaad.. heeft tie 19 geschikte geschikte games gevonden.
19!!!

Maar pas bij zoeken onder de 100ms ping, lukt het een verbinding te creeren. Kiest hij een host, blijkt de beste host na 30 seconden in de game, niet de juiste host en hopla.. lag lag lag.
Heb je net 2x Afghan gespeeld, tijd voor een ander, gooit Steam je weer uit de lobby, kun je opnieuw verbinden en jippie, we mogen weer Afghan spelen.

Nou is dat geen vervelend level ofzo maar toch, je zal maar 3x Estate voor je neus krijgen.

Ik wil dedicated servers, zodat ik 24/7 bij mijn favorites kan kijken om op Hoepla 16 in te loggen om een hardcore sabotage citymaps cycle te spelen.

oh wacht.. HardCore Sabotage zit er ook al niet in.

Mocht ik geen zin hebben in een van de favorieten, kan ik alsnog via steam een autogame aan maken toch?
Het brengt mij een beetje in tweestrijd, aan de éne kant vind ik het een ubergeweldige game, aan de andere kant komt door dit * gebeuren steeds vaker voor dat ik het gevoel krijg om hem in de container te mieteren.

Bij mij vind hij vaak pas een server bij 130 ping, en vaak vind hij niks en gooit hij mij in een begonnen server. En inderdaad, het komt regelmatig voor dat hij de lobby sluit, en je daarna dezelfde map kan spelen als 1 of 2 potjes daarvoor.

Ik had toen het bericht kwam dat er geen ded. servers zouden zijn van: het zal wel los lopen. Eerste dag dacht ik jammer, maar werkt aan de andere kant goed. Maar op dit moment heb ik er echt de pest in.

en dan heb ik het nog niet over het ontbreken van het aanmaken van meerdere profielen. Broers spelen zodoende op mijn account....
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:00:29 #77
84926 WyriHaximus
pi_74775838
Weet iemand welke poorten ik moet open zetten om eem MP potje te kunnen hosten aangezien UPnP wel werkt maar het spel dat niet door heeft. btw wat zijn de minimale verbindings eisen om een fatsoenlijk potje te kunnen hosten?
phluphy for president!
  dinsdag 17 november 2009 @ 14:48:57 #78
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74782448

ik vind dit zo'n lekker wapen, vooral snel switchen met Riot shield van dichtbij kun je echt vieze kills mee maken
*Hosselcopter*
pi_74782636
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]

ik vind dit zo'n lekker wapen, vooral snel switchen met Riot shield van dichtbij kun je echt vieze kills mee maken
Je moet die extra brackets weg halen afbeelding
En die site is beveiligd tegen direct een afbeelding linken dus eigenlijk moet je deze er in zetten en zeggen dat je de ranger bedoelt.

[ Bericht 39% gewijzigd door trance_fan op 17-11-2009 15:23:28 ]
pi_74785442

En nu moet de hele pc rommel stoppen met zeiken.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:29:51 #81
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74785574
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:

En nu moet de hele pc rommel stoppen met zeiken.
Heb je hem zelf al werkende dan?
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:30:23 #82
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74785592
Filmpje is inmiddels al tig keer gepost . Het is slechts een mod als ik het zo zie, beetje met configs klooien. Ik heb nog geen serverlist gezien.
*Hosselcopter*
pi_74785663
*schaamt zich en gaat nooit meer naar pc topic*
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:03:37 #84
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74786549
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef YOgamerYO het volgende:
*schaamt zich en gaat nooit meer naar pc topic*
Had hem idd al gezien. Zou leuk zijn als ze dit goed werkende krijgen. Hoorde ook dat ze lean(om het hoekje leunen) weer hadden geactiveerd.

En dan is het de vraag, dat als ze serverlists al voor elkaar krijgen of je dan de kans hebt dat je steamaccount word geblokt. Zou dubbel naaiend zijn, want ik heb daar ook pareltjes als Half Life 2 opstaan.
pi_74786965
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:03 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Had hem idd al gezien. Zou leuk zijn als ze dit goed werkende krijgen. Hoorde ook dat ze lean(om het hoekje leunen) weer hadden geactiveerd.

En dan is het de vraag, dat als ze serverlists al voor elkaar krijgen of je dan de kans hebt dat je steamaccount word geblokt. Zou dubbel naaiend zijn, want ik heb daar ook pareltjes als Half Life 2 opstaan.
Moet je steam gebeuren hebben om spellen uberhaupt te spelen? Terwijl je ze al hebt? Tja dan is het inderdaad een risico. Ik merk wel dat als ik bij iemand COD4 met die dedictated servers speel dat het erg vet is om met een paar kleine aanpassingen te spelen. OF om wat te kutten met bazooka's
  dinsdag 17 november 2009 @ 17:47:57 #86
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74787750
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef YOgamerYO het volgende:

[..]

Moet je steam gebeuren hebben om spellen uberhaupt te spelen? Terwijl je ze al hebt? Tja dan is het inderdaad een risico. Ik merk wel dat als ik bij iemand COD4 met die dedictated servers speel dat het erg vet is om met een paar kleine aanpassingen te spelen. OF om wat te kutten met bazooka's
Je hebt inderdaad steam nodig. Dus dat is wat lastig op dat punt.

Wel is het handig dat als je je dvd's kwijt raakt, je het spel via spel wel altijd kan downloaden.
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:50:14 #87
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_74789402
Vandaag 1 potje multiplayer gespeeld en toen afgesloten om even laat weer te beginnen. Toen ik later weer wilde spelen kon ik niet meer connecten met IWNet..

hoe dit te verhelpen?
  dinsdag 17 november 2009 @ 18:54:47 #88
182073 invine
blablabla etc.
pi_74789561
Wachten totdat IW dit maakt?
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:00:51 #89
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_74789789
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 18:54 schreef invine het volgende:
Wachten totdat IW dit maakt?
kan niemand connecten dan?
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:08:37 #90
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_74790075
Welke killstreaks gebruiken jullie? Ik gebruik zelf:

7- Harrier strike
11- Chopper gunner (zwaar superieur vergeleken met de AC130)
25- Nuke

Heb al meer dan 15 keer een nuke gedropt, unlock je geinige titles mee.
Putting the laughter back in slaughter.
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:12:32 #91
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74790220
WTF, geloof ik dus niks van. je zit zeker private matches te spelen met maten. Ik ben level 50 enheb nog geen nuke weten te droppen of iemand zien droppen.
*Hosselcopter*
pi_74790657
Nukes zijn echt ondoenlijk, door die smale maps is het haast neit te doen, er is geen enkele leuke open map voor snipers :/
Beneath the gold, bitter steel
pi_74790897
Ah, ben inmiddels zo ver dat ik kanker toegewenst krijg door medespelers die niet zo goed zijn.
Omdat ik de thumper gebruik.

"go play the game properly"
"i do, thumper is part of the game ain't it?"

dinsdag 17 november 2009 @ 19:38:17 #94
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74791122
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Fingon het volgende:
Nukes zijn echt ondoenlijk, door die smale maps is het haast neit te doen, er is geen enkele leuke open map voor snipers :/
Lol, Wasteland en Estate zijn echt wel snipermaps bij uitstek hoor. Volgens mij bak jij er dan niets van.
*Hosselcopter*
  dinsdag 17 november 2009 @ 20:18:48 #95
273430 HalvinCarris
pi_74792625
Zo, vanmorgen begonnen met de multiplayer en het werkt gewoon briljant. Geen gemis van dedicated servers, werkt prima zo. Heb me uitstekend vermaakt
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  Lieve Belg dinsdag 17 november 2009 @ 20:42:13 #96
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_74793629
Ready to play in approximately: xx seconds

Waarom telt dat op, in plaats van af? Van 1 second naar 38, naar 12 minuten.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_74794380
WTF is dit nou weer? Steamservers are to busy to handle your request?
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:06:05 #98
176420 Dibble
Neqschot...?
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:12:53 #99
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_74797592
Kan 'ie nou weer niet verbinden of ligt dit steeds aan mij? net wel paar uurtjes gespeeld btw.
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:22:40 #100
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74798019
*Hosselcopter*
pi_74798179
Lijkt me toch dat IW eens met een verklaring moet komen een dezer dagen?
hula
  dinsdag 17 november 2009 @ 22:26:40 #102
182073 invine
blablabla etc.
pi_74798188
quote:
Wtf is het daadwerkelijk zo erg?
pi_74798846
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef invine het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit zo erg gehad.
pi_74799434
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef dekkered het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit zo erg gehad.
ook geen last van idd, tis wel het meest extreme voorbeeld genomen en voornamelijk steeds door players die eruit stappen
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:01:54 #105
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74799613
quote:

[..]

Ik heb de laatste paar dagen inderdaad vaak op deze manier meegemaakt, vooral met bepaalde speltypen. Eerste 2 dagen werkte het als een breeze, maar het word gewoon steeds vervelender.

Loop je te wachten, lijken de onderlinge pings niet goed te zijn en probeert hij te mergen met een andere lobby. Dat gebeurt dan na een poosje wachten uiteindelijk, waarna je met te weinig mensen zit in de lobby, gaat hij naar mensen zoeken. Maar er komen zo langzaam andere weer bij dat de 1 na de ander de lobby verlaat en het opnieuw probeert. Je word er gewoon ****ziek van na de zoveelste maal.... TDM (tot 12 players ) wil nog wel werken na 2 a 3 minuten wachten, maar als je ground war (afwisselend een domination en een TDM alleen dan met een max van 18 players ipv 12) wilt spelen, wat ik dus erg leuk vind, word het soms bijna te veel....
  dinsdag 17 november 2009 @ 23:10:24 #106
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_74799964
quote:

[..]

Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
pi_74800696
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:

[..]

Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.
pi_74803359
hmm, ik heb nou even zonder succes zitten zoeken en misschien is het al 10x voorbij gekomen in vorige topics, maar is het in de pc versie mogelijk ergens je stats te zien (kills, deaths, ratio enz)?
pi_74804000
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef trance_fan het volgende:

[..]

Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.
Mijn PC is gewoon beter
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef bigbass het volgende:
hmm, ik heb nou even zonder succes zitten zoeken en misschien is het al 10x voorbij gekomen in vorige topics, maar is het in de pc versie mogelijk ergens je stats te zien (kills, deaths, ratio enz)?
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)
pi_74804088
Dat filmpje is echt overdreven, zo is het dus echt niet he. Verder vind ik IW wel echt als ontzettende nazi's overkomen, wat een actie, moet je je voorstellen wat de PC gamers nog meer onthouden wordt.
  woensdag 18 november 2009 @ 01:46:40 #111
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_74804404
Wat een kanker systeem is dat zeg, ik heb mss 1-2 potjes normaal kunnen spelen. De rest werd regelmatig onderbroken, geen team balance, oja en dat NAT shit wat op strict staat... ookal verander ik zon beetje alles in mn router, het blijft strict. Sinds tijden dat ik spijt heb dat ik een spel heb aangeschaft,
pi_74804558
Ik speel nu alleen maar Special Ops met een maat, dat is echt zo fantastisch! Dat hele multiplayer-gedoe kan mij verder aan de kont roesten.
pi_74805024
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef Ruhn het volgende:
Wat een kanker systeem is dat zeg, ik heb mss 1-2 potjes normaal kunnen spelen. De rest werd regelmatig onderbroken, geen team balance, oja en dat NAT shit wat op strict staat... ookal verander ik zon beetje alles in mn router, het blijft strict. Sinds tijden dat ik spijt heb dat ik een spel heb aangeschaft,
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.
pi_74805336
quote:
Op woensdag 18 november 2009 01:05 schreef dekkered het volgende:

Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)
het was duidelijk laat gisteravond(of mijn monitor is gewoon te grrot) heb daar zeker 3x geklikt toen ik er gisteravond naar zocht....
  woensdag 18 november 2009 @ 08:10:03 #115
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74805360
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:

[..]

Heb een keer een potje 7 vs 2 gespeeld. niks geen gebalanceer, je loopt je rot te zoeken naar 2 vijanden.

Zo erg als hij het heeft opgenomen gebeurt niet iedere keer nee, maar toch steeds regelmatiger. Het ligt aan het speltype in hoeverre hij dit doet. TDM gaat 'redelijk' goed, maar bv bij ground war gebeurt het veel vaker.

En het kan niet aan mijn pc of verbinding liggen. Mijn nat is open, heb een goede internetverbinding, en mijn pc is gewoon een dik game systeem.
  woensdag 18 november 2009 @ 09:40:47 #116
84926 WyriHaximus
pi_74806737
quote:
Op woensdag 18 november 2009 07:17 schreef dekkered het volgende:

[..]

Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.
Welke poort moet ik er voor open gooien?
phluphy for president!
pi_74808289
quote:
Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Welke poort moet ik er voor open gooien?
quote:
In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
* UDP 1500 (outbound)
* UDP 3005 (outbound)
* UDP 3101 (outbound)
* UDP 28960
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewall
pi_74810182
Of gewoon upnp aan en daarna je router resetten, extra beveiligingen op de router eventueel uitschakelen en je pc de beveiliging laten doen. Perfecte verbinding dan.
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
pi_74812540
moet spel nog steeds halen, afgelopen week was het al uitverkocht
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_74812891
Ik heb hem gisteren gespeeld.

Niks te klagen speelde lekker weg.

Alleen irritant als de host weggaat, dat de game blijft hangen opzoek naar een nieuwe host.
  woensdag 18 november 2009 @ 12:56:58 #121
84926 WyriHaximus
pi_74813048
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Of gewoon upnp aan en daarna je router resetten, extra beveiligingen op de router eventueel uitschakelen en je pc de beveiliging laten doen. Perfecte verbinding dan.
UPnP staat aan maar dat heeft het spel niet door lijkt wel vandaar dat ik de poorten zelf ff wil forwarden .
quote:
Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef x-tremed het volgende:

[..]

[..]

ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewall
Ok dus 28960 alleen voor inbound
phluphy for president!
  woensdag 18 november 2009 @ 13:21:49 #122
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_74813904
IK heb ook een NAT probleem,blijft maar op strict staan.
Wat moet ik precies veranderen in de router,heb al van alles geprobeerd,please help.
Ow ja,ik heb een Sitecom router(DC 20v3)
pi_74814581
Toen mijn NAT nog op strict stond, merkte ik niets anders dan nu hij compleet open is. Dus kinda hoax als je het mij vraagt.
  woensdag 18 november 2009 @ 13:56:40 #124
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_74815165
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
moet spel nog steeds halen, afgelopen week was het al uitverkocht
Hier bij de FRS stonden de schappen nog vol

Begin ook een stuk beter in MP te worden nu ik mappen leer kennen. Wel jammer dat je nergen echt lekker kan sniper Alleen Afghan is nog redelijk te doen.
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  woensdag 18 november 2009 @ 14:07:30 #125
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_74815501
Alright ik heb die NAT zooi op open gekregen:

Zorg ervoor dat deze allemaal openstaan. En uiteraard de upnp shizzle aanstaat.

Poorten Steam voor MW2

--------------------------------------------------------------------------------

Vooral als je problemen hebt met het connecten.

Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)

Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960
  woensdag 18 november 2009 @ 14:07:40 #126
255118 Aaaaargh
Be afraid, be very afraid.
pi_74815511
Yeah eindelijk binnen . Nu installeren en daarna spelen!
  woensdag 18 november 2009 @ 14:08:26 #127
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74815532
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Martijn85 het volgende:

[..]

Hier bij de FRS stonden de schappen nog vol

Begin ook een stuk beter in MP te worden nu ik mappen leer kennen. Wel jammer dat je nergen echt lekker kan sniper Alleen Afghan is nog redelijk te doen.
wasteland en estate heb je genoeg snipe plekken hoor
*Hosselcopter*
pi_74818212
Ik kan niet meer connecten
  woensdag 18 november 2009 @ 15:38:05 #129
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_74818922
mss moeten we is met zn alle gaan spelen !
  woensdag 18 november 2009 @ 16:17:25 #130
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74820359

anti climax bij 1.50
*Hosselcopter*
  woensdag 18 november 2009 @ 16:18:34 #131
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_74820399
Hoe kan ik mijn graphics buiten de game om aanpassen?

MW2 doet het, start op, maar ik krijg hele vage beelden/teksten, die ik niet kan lezen. Ja, ik kan met de game beginnen, maar vraag me niet hoe. Is niet optimaal. Is er nergens een setup om dit aan te passen, buiten de menu's om (die ik dus niet kan lezen)?

..of is blijkbaar mijn computer te slecht?
pi_74820460
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe kan ik mijn graphics buiten de game om aanpassen?

MW2 doet het, start op, maar ik krijg hele vage beelden/teksten, die ik niet kan lezen. Ja, ik kan met de game beginnen, maar vraag me niet hoe. Is niet optimaal. Is er nergens een setup om dit aan te passen, buiten de menu's om (die ik dus niet kan lezen)?

..of is blijkbaar mijn computer te slecht?
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.
pi_74820496
quote:
Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Ruhn het volgende:
Alright ik heb die NAT zooi op open gekregen:

Zorg ervoor dat deze allemaal openstaan. En uiteraard de upnp shizzle aanstaat.

Poorten Steam voor MW2

--------------------------------------------------------------------------------

Vooral als je problemen hebt met het connecten.

Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)

Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)

UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat niet
pi_74820621
Meer mensen die niet kunnen connecten?

Origineel btw.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:12:24 #135
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_74822304
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.
Nergens op internet is een goede oplossing te vinden, buiten dat. Helaas.....
Heb wel de minimum requirements, maar ook maar NET. Denk dat het gewoon een 'jammer' voor mij wordt. Gelukkig ook nog niet gekocht, gezien alle problemen die er zijn.
  woensdag 18 november 2009 @ 17:25:12 #136
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_74822792
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat niet
Bij een aantal routers kan het blijkbaar wel, ik dacht ook dat het geen moer uit zou maken.... maar dus toch.

Ik heb een aparte optie om handmatig poorten te open en daar gewoon die zooi opengegooit et voila
pi_74824304
Ik wil nog even zeggen dat het matchmakingsysteem werkelijk waar te triest voor woorden is. Verder als je in een game zit is het wel puik.
  woensdag 18 november 2009 @ 18:57:54 #138
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_74825990
Ah, hij doet het. Vet.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:06:48 #139
274271 Aquars
Beta Aquarii
pi_74826331
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Lijkt me toch dat IW eens met een verklaring moet komen een dezer dagen?
Ja inderdaad, het blijft aardig stil van de kant van IW.
  woensdag 18 november 2009 @ 19:09:07 #140
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_74826404
quote:
Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het matchmakingsysteem werkelijk waar te triest voor woorden is. Verder als je in een game zit is het wel puik.
Ik kan nu al heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?

[ Bericht 0% gewijzigd door Knuck-les op 18-11-2009 21:36:45 ]
  woensdag 18 november 2009 @ 19:37:07 #141
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_74827490
quote:
Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Knuck-les het volgende:

[..]

Ik kan nu al 20 heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?
Neen, ik had na 10 minuten een game en toen klapte ik weer naar de lobby
pi_74827967
Mijn god wat een fucking drama om op een server te komen die fatsoenlijke werkt zeg!

Wat een schijtproduct~!
pi_74830974
http://www.tek-9.org/news(...)ojan_virus-2173.html

Dit moet toch een false positive zijn
pi_74833495
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef Plantagehouder het volgende:
http://www.tek-9.org/news(...)ojan_virus-2173.html

Dit moet toch een false positive zijn
Is geen false positive.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  woensdag 18 november 2009 @ 22:56:53 #145
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_74835541
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Knuck-les op 18-11-2009 23:05:48 ]
pi_74837345
Is false positive.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 00:06:25 #147
145146 Andyy
pi_74838106
Bij Steam staat nu opeens pre-load complete
pi_74838405
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Andyy het volgende:
Bij Steam staat nu opeens pre-load complete
Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-
  donderdag 19 november 2009 @ 00:38:20 #149
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_74838867
O)))
  donderdag 19 november 2009 @ 02:17:36 #150
260895 Ruhn
HarrrHarrr..!
pi_74840061
hahaah auwww :p
pi_74840135
Wel gaaf dat ze de mp map brecourt van CoD1 terug hebben gebracht (Wasteland).
pi_74840975
Ik hoor nog te veel negatieve verhalen over deze game. Ik wacht dus nog even. Of beter gezegd: Ik koop hem niet!

Stelletje prutsers, beetje de opvolger van mijn favo game verneuken, hoe kunnen ze dit toch doen
pi_74841121
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:12 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoor nog te veel negatieve verhalen over deze game. Ik wacht dus nog even. Of beter gezegd: Ik koop hem niet!

Stelletje prutsers, beetje de opvolger van mijn favo game verneuken, hoe kunnen ze dit toch doen
De singleplayer was leuk, maar alleen SP voor 60 euro vind ik wel iets te veel. Speel zoveel niet veel MP verder, maar misschien over een maand weer eens. Als het dan nog niks is dan weet ik voor de volgende keer dat ik hem ook maar lekker download.
hula
  donderdag 19 november 2009 @ 08:39:17 #154
84926 WyriHaximus
pi_74841227
quote:
Op donderdag 19 november 2009 00:17 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-
heh wtf 0_O! Maar eens kijken hoe je ook alweer je geld via paypal terug kan halen .
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:02:46 #155
273430 HalvinCarris
pi_74841573
quote:
Op donderdag 19 november 2009 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

heh wtf 0_O! Maar eens kijken hoe je ook alweer je geld via paypal terug kan halen .
Hier werkt m'n key van G2Play nog gewoon.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:06:21 #156
84926 WyriHaximus
pi_74841629
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Hier werkt m'n key van G2Play nog gewoon.
Ben benieuwt voor hoelang net ff dispute ingedient bij paypal ben benieuwt hoe snel ik me geld terug heb .
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 09:06:53 #157
273430 HalvinCarris
pi_74841638
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ben benieuwt voor hoelang net ff dispute ingedient bij paypal ben benieuwt hoe snel ik me geld terug heb .
Ik ga alvast een nieuwe key bij G2Play aanvragen. Als hij echt geblocked gaat worden koop ik nooit meer bij G2play.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:14:55 #158
273430 HalvinCarris
pi_74841761
Als je key trouwens wordt geblocked, ben je dan ook je account progress kwijt?
pi_74841955
Weet iemand een shop waar ik Modern Warfare 1 en 2 goedkoop kan halen? Heb al gekeken op Budgetgaming.nl en de goedkoopste nederlandse winkel is dan mediaoffer.nl, maar daar heb ik zelf nog nooit wat besteld en deel 2 is daar bijv niet op voorraad...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 november 2009 @ 09:33:34 #160
62913 Blik
The one and Only!
pi_74842149
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:24 schreef Tain het volgende:
Weet iemand een shop waar ik Modern Warfare 1 en 2 goedkoop kan halen? Heb al gekeken op Budgetgaming.nl en de goedkoopste nederlandse winkel is dan mediaoffer.nl, maar daar heb ik zelf nog nooit wat besteld en deel 2 is daar bijv niet op voorraad...
Op gamersland komt die vandaag weer binnen, kost MW2 35 euro
  donderdag 19 november 2009 @ 09:49:15 #161
84926 WyriHaximus
pi_74842502
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Ik ga alvast een nieuwe key bij G2Play aanvragen. Als hij echt geblocked gaat worden koop ik nooit meer bij G2play.
Zou voor een refund gaan en de game ergens anders bestellen: http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=12092791&postcount=20
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef HalvinCarris het volgende:
Als je key trouwens wordt geblocked, ben je dan ook je account progress kwijt?
Hoop het niet gister avond net de single player uitgespeelt .
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 10:17:04 #162
84926 WyriHaximus
pi_74843144
En refunded .
phluphy for president!
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 10:22:08 #163
145146 Andyy
pi_74843271
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
En refunded .
Zo snel?
Vanmiddag na de college ook maar aanvragen dan
Had je het via Paypal gedaan of een mailtje naar de support gestuurd?
pi_74843315
Overal out of stock:

G2play, Onlinekeystore, Gamekeydistrict geen MW2 voorlopig.
  donderdag 19 november 2009 @ 10:43:29 #165
84926 WyriHaximus
pi_74843744
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef Andyy het volgende:

[..]

Zo snel?
Vanmiddag na de college ook maar aanvragen dan
Had je het via Paypal gedaan of een mailtje naar de support gestuurd?
Dispute via paypal aangemaakt en later nog eens mailtje naar hun support gestuurd. Krijg niet lang daarna mailtje van paypal dat 62 minuten na het openen van me dispute de seller een refund heeft gegeven.
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Overal out of stock:

Yup heb nu via mediaoffer.nl bestelt. Wacht wel tot i thuis in de bus ligt.
phluphy for president!
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 10:46:59 #166
145146 Andyy
pi_74843849
Oke, ik had binnen 9 min een nieuwe key ontvangen
Hopen dat deze niet eruit wordt getrapt.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:14:32 #167
84926 WyriHaximus
pi_74844750
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Andyy het volgende:
Oke, ik had binnen 9 min een nieuwe key ontvangen
Hopen dat deze niet eruit wordt getrapt.
Denk het wel aangezien de hele methode volgens valve illegaal is maar goed me zwager is er ook nog niet uit getrapt en die had het eerder dan mij via g2play dus wie weet .
phluphy for president!
pi_74844868
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Denk het wel aangezien de hele methode volgens valve illegaal is maar goed me zwager is er ook nog niet uit getrapt en die had het eerder dan mij via g2play dus wie weet .
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.com
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 november 2009 @ 11:30:02 #169
84926 WyriHaximus
pi_74845168
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Is wat anders dan een nieuwe key bij de zelfde zaak halen waar je vorige gebanned is halen lijkt mij .
phluphy for president!
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 11:31:19 #170
145146 Andyy
pi_74845194
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Overal out of stock:

Gewoon retail kopen, bij Tweakers pricewatch heb je hem al voor 37 nog iets.
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 11:32:27 #171
145146 Andyy
pi_74845227
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Tain het volgende:

[..]

Maar dat is geen activision, mensen met L4D hadden er geen last van heb ik gisteren gelezen op de Steamforums
pi_74845555
Welke rank zijn jullie eigenlijk? Ikke al 46 als ik het me goed kan herinneren beetje laat geworden gister

Speel trouwens onder de tag All[!]gator
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 11:44:59 #173
145146 Andyy
pi_74845585
16 of 17, als het niet gereset is
pi_74845664
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef Andyy het volgende:

[..]

Gewoon retail kopen, bij Tweakers pricewatch heb je hem al voor 37 nog iets.
Levertijd Niet op voorraad, > 5 werkdagen
pi_74845676
Hoe zit dat nou met de prestige mode? Als je 70 bent kan je dat enablen en dan ben je weer rank 1. Ga je dan weer helemaal tot 70 om vervolgens 10 keer in totaal prestige mode te spelen?
pi_74846325
dames het is even slim om dit te lezen over mw2.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_74846550
Hoogstwaarschijnlijk een false-positive. Daarnaast moet je het bestand ook nog is activeren voordat het in werking treedt.

Iemand SPEC OPS al op veteran uitgespeeld? Moet alleen de laatste nog van Echo
  donderdag 19 november 2009 @ 12:46:38 #178
84926 WyriHaximus
pi_74847353
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:44 schreef Andyy het volgende:
16 of 17, als het niet gereset is
Same here hoop dat ze het niet resetten. Nog geen tijd gehad om je nieuwe key te testen zeker . Aan de andere nog maar 16/17 heb eergister al mensen gezien die zaten op de 70 .
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 12:48:05 #179
84926 WyriHaximus
pi_74847391
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Levertijd Niet op voorraad, > 5 werkdagen
Zelfde hier heb hem gewoon bestelt meeste webshops zullen we zonder zitten op het moment.
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 12:49:01 #180
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74847419
quote:
Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef AlligatorNL het volgende:
Welke rank zijn jullie eigenlijk? Ikke al 46 als ik het me goed kan herinneren beetje laat geworden gister

Speel trouwens onder de tag All[!]gator
Level 44 onder mijn nickname Goldfoxx.

Ik speel regelmatig stealth, geweldig om je tegenpartij in de rug dood te schieten.

Ik speelde gisteren dat grote ijslevel met die treinwagons. Had de 3e sniper met silencer en heartbeat, met als perk die uav jam. Heel langzaam van cover tot cover had ik al snel 11 kils. Je hebt wel 2 schoten nodig voor een kill, maar na het eerste schot blijven ze om zich heenkijken vanwaar het schot komt. Eind van het potje 32-3. Taktiek werkt ook ideaal bij dat graslevel met die loopgraven.

Mp5 met marathon en snel rennen werkt ook geniaal, vooral op kleine maps.
  donderdag 19 november 2009 @ 12:57:57 #181
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_74847666
quote:
Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die niet kunnen connecten?

Origineel btw.
Ik kom er ook niet meer op,kan niet multiplayen,eerste dagen nergens last van en nu is het alleen maar bagger.
pi_74847902
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef SPIRO het volgende:

[..]

Ik kom er ook niet meer op,kan niet multiplayen,eerste dagen nergens last van en nu is het alleen maar bagger.
Kom gewoon nergens meer in
pi_74847964
Raar, heb nergens last van gehad. Ja gisteravond ff dat er maar 5 potentiele HC TDM waren
pi_74847983
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Hoe mooi is dat idd, constant rennen en superrap. En maar rondjes rennen, met de iedereen superverrast en ik knal zeer weer omver met mijn P90.

gisteren ook een mooie challenge gehaald, de grouphug. Semtex aan een tegenstander geplakt die er vervolgens mee de HQ kamer binnenliep. 5 kills.
  donderdag 19 november 2009 @ 13:36:14 #185
273430 HalvinCarris
pi_74848926
quote:
Your Significantly Not as Described dispute for the payment you sent to 7
ENTERTAINMENT PTE. LTD. on 13 Nov 2009 (Transaction 3LC72390Y59319306) is
now open.

By opening a dispute, you are communicating with the seller, not PayPal,
about this problem transaction. We will email you when your seller posts a
response in the Resolution Center.
  donderdag 19 november 2009 @ 14:04:08 #186
84926 WyriHaximus
pi_74849857
quote:
Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

ben benieuwt hoe snel ze zijn met jouw
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Level 44 onder mijn nickname Goldfoxx.

Ik speel regelmatig stealth, geweldig om je tegenpartij in de rug dood te schieten.

Ik speelde gisteren dat grote ijslevel met die treinwagons. Had de 3e sniper met silencer en heartbeat, met als perk die uav jam. Heel langzaam van cover tot cover had ik al snel 11 kils. Je hebt wel 2 schoten nodig voor een kill, maar na het eerste schot blijven ze om zich heenkijken vanwaar het schot komt. Eind van het potje 32-3. Taktiek werkt ook ideaal bij dat graslevel met die loopgraven.

mm heartbeat sensor werkt ook erg goed. ding met copycat van iemand gejat hup 10 kills op een rij
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 14:25:02 #187
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74850602
Wat mij trouwens opviel: De thermal scope werkt voor geen meter. Sneeuw is door die scope sneeuwwit. Bij een thermal scope zou dit pikzwart moeten zijn. Een man (die dus ook wit is) in de sneeuw zie je daarom dus ook niet.

Hij werkt iig voor geen meter, je krijgt een super onduidelijk beeld.
pi_74850677
Ik heb de heartbeat sensor vrij snel weer aan de kant gegooid, superirritant je zit de hele tijd op dat ding te letten en kijkt niet meer goed om je heen. Te vaak die ninja-perk gast tegengekomen, terwijl ik weer eens niet zat op te letten.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:16:05 #189
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_74852256
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de heartbeat sensor vrij snel weer aan de kant gegooid, superirritant je zit de hele tijd op dat ding te letten en kijkt niet meer goed om je heen. Te vaak die ninja-perk gast tegengekomen, terwijl ik weer eens niet zat op te letten.
Dat had ik dus ook, toen ik em net had ging het allemaal supergoed nog, maar toen ik opeens mensen tegenkwam met de ninja perk deed ik em al snel weg.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:16:46 #190
273430 HalvinCarris
pi_74852275
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef Wriggles het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook, toen ik em net had ging het allemaal supergoed nog, maar toen ik opeens mensen tegenkwam met de ninja perk deed ik em al snel weg.
CTF maatje

donderdag 19 november 2009 @ 15:20:40 #191
84926 WyriHaximus
pi_74852394
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Prosac het volgende:
Kwam misschien omdat ik in een hoekje zat gedwongen met 2e andere met 2 andere en 2 in/uitgangen waar steeds vijanden door heen kwamen.
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:23:00 #192
273430 HalvinCarris
pi_74852479
Is het anders een idee om een FOK! MW2 groep aan te maken op Steam? Het is wel fijn als je bijvoorbeeld bij CTF een party kunt maken, aantal Nederlanders inviten, en dan gaan joinen. Dan zit je bij Nederlanders in het team en werkt het ook beter om samen te werken. Daarnaast is het gewoon reuze gezellig.
pi_74852642
Goed idee
  donderdag 19 november 2009 @ 15:43:00 #194
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74853140
Zeker mooi idee. Maak jij hem aan?

Ik zou hem gewoon Fok!.nl noemen ofzo. Laat het ff weten.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:45:47 #195
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_74853256
Mja, CTF met HalvinCarris was echt leuk! Met een echt samenwerkende groep moet het nog leuker zijn.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:49:12 #196
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_74853366
GCshop krijgt hem vrijdag weer binnen. Ik heb daar nog een bestelling lopen van MW2.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:49:40 #197
84926 WyriHaximus
pi_74853381
Strak plan ik doe mee. Wie maakt hem aan? (Ow btw er is al een Fok!Games group btw: http://steamcommunity.com/groups/fokgames)
phluphy for president!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:56:16 #198
273430 HalvinCarris
pi_74853594
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Strak plan ik doe mee. Wie maakt hem aan? (Ow btw er is al een Fok!Games group btw: http://steamcommunity.com/groups/fokgames)
Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.
  donderdag 19 november 2009 @ 15:57:44 #199
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74853658
Maak hem mensen, zodra ik een nieuwe videokaart in de pc heb gepropt ga ik ook aan de slag. Doen we aan een kleine onopvallende nametag zodat we snel herkennen wie van Fok! is? Of even de OP upodaten met de members list.
*Hosselcopter*
  donderdag 19 november 2009 @ 15:58:12 #200
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_74853672
Ik wil ook mee doen =( Maar mijn pc laat op zich wachten.

DAMN YOU ATI! DAMN YOU!
  donderdag 19 november 2009 @ 15:58:36 #201
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74853689
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook mee doen =( Maar mijn pc laat op zich wachten.

DAMN YOU ATI! DAMN YOU!
jij ook al ?
*Hosselcopter*
  donderdag 19 november 2009 @ 16:02:10 #202
84926 WyriHaximus
pi_74853806
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.
Ok tof dan join ik zodra ik thuis ben .
phluphy for president!
pi_74853993
Hoe join je dat dan? Ben vrij nubish betreft Steam
  donderdag 19 november 2009 @ 16:17:35 #204
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_74854343
quote:
Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Dibble het volgende:

[..]

jij ook al ?
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelen .
pi_74854434
Mijn 5850 staat nu een week in de bestelling. Ben nummer 11 in de rij. Dus ALS hij binnenkomt, krijg ik 'em gelijk. De vraag is alleen wanneer hij binnen komt ! Ach, mij nVidia 8800GT doet het nog best tot die tijd
  donderdag 19 november 2009 @ 16:42:09 #206
84926 WyriHaximus
pi_74855092
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Hoe join je dat dan? Ben vrij nubish betreft Steam
staat een join group link op de group page, ben er alleen nog niet achter hoe ik ingame met een groupmember praat
phluphy for president!
pi_74855225
Kolereding werkt nog niet online
pi_74856334
quote:
Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelen .
dat is best toevallig, bij mij(of eingenlijk mijn broertje) is het precies hetzelfde. Maar de 6800gt trekt de game een heel stuk beter dan ik had verwacht, dus misschien moet je het toch maar even proberen (hij heeft hem zelfs draaien in de oude pc met een amd single core van 2.4 ghz ongeveer erin).
  donderdag 19 november 2009 @ 18:34:47 #209
273430 HalvinCarris
pi_74858750
FOK! Modern Warfare 2 Steamgroup

http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2

Allemaal even joinen mensen Wordt gezellig.

donderdag 19 november 2009 @ 19:01:16 #210
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74859662
Mooi, gejoind.
pi_74859798
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef Goldfoxx het volgende:
Mooi, gejoint.
  donderdag 19 november 2009 @ 19:07:27 #212
273430 HalvinCarris
pi_74859878
O ja, en ik prefereer Skype als het om voicechatten gaat, werkt erg lekker
  donderdag 19 november 2009 @ 19:09:17 #213
84926 WyriHaximus
pi_74859942
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:01 schreef Goldfoxx het volgende:
Mooi, gejoind.
Same here nu wachten op nieuwe key .
phluphy for president!
pi_74861253
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Ik zwaai naar dieren.
pi_74862214
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Want de graphics maakt ook echt de gameplay

wat voor het oog moet kunnen, maar het moet niet bepalend zijn.

Graphics zijn gewoon opgefrist van modern warfare 1 ofzo. Verder geen klachten daarover
pi_74862459
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Want de graphics maakt ook echt de gameplay

wat voor het oog moet kunnen, maar het moet niet bepalend zijn.

Graphics zijn gewoon opgefrist van modern warfare 1 ofzo. Verder geen klachten daarover
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uit
Ik zwaai naar dieren.
pi_74862492
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uit
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...
pi_74862662
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...
Kunnen drivers zoon groot verschil maken dan?
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:42:05 #219
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74863163
Mensen moeten een keer ophouden alles op de drivers af te schuiven. Heeft er fuckin niks mee te maken. Vindt MW2 er ook niet uit zien. In de SP vielen die zwaar tegen, die wielen van de hummers op de brug waren fukin vierkant. Met mp kan ik nog wel eens begrijpen dat er mindere textures nodig zijn om de performance te bevorderen.

Wel belachelijk dat er geen AF filters zijn waardoor alles in de verte zo pixelerig uit ziet.

Ik heb ook nog een klacht over de wapens. Waarom moeten die dingen 1/3 van het beeld bedekken? Srsly, holographic sight is mijn favo addon maar als je zo'n ding op een m16/m4 monteert is echt bijna heel het rechterhelft van je scherm bezet. Die FoV heeft echt aanpassingen nodig. Mintens 80%
*Hosselcopter*
pi_74863269
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Dibble het volgende:
Mensen moeten een keer ophouden alles op de drivers af te schuiven. Heeft er fuckin niks mee te maken. Vindt MW2 er ook niet uit zien. In de SP vielen die zwaar tegen, die wielen van de hummers op de brug waren fukin vierkant. Met mp kan ik nog wel eens begrijpen dat er mindere textures nodig zijn om de performance te bevorderen.

Wel belachelijk dat er geen AF filters zijn waardoor alles in de verte zo pixelerig uit ziet.
Dat ook zat echt te kijken wat zijn die blokjes??

Maar was op zoek naar operation flashpoint draak nog wat, dacht dat het deze was maar nee
Ik zwaai naar dieren.
pi_74863462
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt niet aan jou, is mij ook opgevallen.
In sommige levels ziet bijvoorbeeld de lucht er erg pixelachtig uit. In een level (weet zo niet meer welke) meende ik zelfs de hoeken van de skybox te kunnen zien.
pi_74863554
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
  donderdag 19 november 2009 @ 20:53:59 #223
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74863676
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Ja goed, maar een shooter van dit kaliber verdient beter.
*Hosselcopter*
pi_74863735
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
Ik zwaai naar dieren.
  donderdag 19 november 2009 @ 21:26:44 #225
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_74865098
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
Weet je wie ook strak is? Je moeder.
Putting the laughter back in slaughter.
pi_74865816
quote:
Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Dennehy het volgende:

[..]

Weet je wie ook strak is? Je moeder.
Ik zwaai naar dieren.
pi_74867761
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dit is gewoon niet waar?
pi_74868046
wtf iemand ik heb mn headshot gefixeerd wil aanhalen minimaliseert MW2 ineens (:{ ), omdat er een chatberichtje binnenkomt uit de fokgroep
  FOK!fotograaf donderdag 19 november 2009 @ 23:38:22 #229
145146 Andyy
pi_74871295
Bij mij is die ook zo vaak geminimaliseerd
  donderdag 19 november 2009 @ 23:57:10 #230
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74872047
Moet je bij de snelkoppeling van MW2 multiplayer bij uitvoeren geminimaliseerd kiezen, shitnoobs
*Hosselcopter*
pi_74873070
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef WooZ het volgende:
wtf iemand ik heb mn headshot gefixeerd wil aanhalen minimaliseert MW2 ineens (:{ ), omdat er een chatberichtje binnenkomt uit de fokgroep
tja da's kut dan. Ook leuk is als je net in een goeie flow zit op weg naar een killstreak van 25 dat er een host migration wordt gestart en dat die dan failed en je dus voor niks de hele tijd de stealth camper hebt uit lopen hangen.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_74873254
Singleplayer uitgespeeld. Hij was wel heel erg kort zeg. Absoluut geen 40 euro waard als je niet online speelt. Verder sloeg het verhaal totaal nergens op, zeker niet als je bedenkt dat het verhaal van deel één nog best redelijk was. Maar goed, wel een paar uurtjes lekker geknald.
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:20:36 #233
62913 Blik
The one and Only!
pi_74875915
Ik hoop dat ik dit weekend MW2 binnen krijg, dan zal ik de FOK group ook joinen
pi_74876069
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 00:35 schreef Sloggi het volgende:
Singleplayer uitgespeeld. Hij was wel heel erg kort zeg. Absoluut geen 40 euro waard als je niet online speelt. Verder sloeg het verhaal totaal nergens op, zeker niet als je bedenkt dat het verhaal van deel één nog best redelijk was. Maar goed, wel een paar uurtjes lekker geknald.
Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:36:56 #235
273430 HalvinCarris
pi_74877228
quote:
send me your login and password for steam I will activate because tjat is retail cd key

best regards

--
-----------------------
G2PLAY.net Team

www.g2play.net
g2playsupport@gmail.com
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
pi_74877273
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
Goede support idd

Cd-wow: nu 34,31 inc verzenden, je bent alleen 1 of 2 weken verder voordat je hem binnen hebt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_74877324
quote:

[..]

!

Ook echt een gmail als support mail !
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:41:12 #238
273430 HalvinCarris
pi_74877341
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

!

Ook echt een gmail als support mail !
Op zich niks mis mee, maar gebruik dan Google Apps, en niet het gmail domein inderdaad.
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:41:31 #239
84926 WyriHaximus
pi_74877352
quote:

[..]

heh fail
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:43:26 #240
84926 WyriHaximus
pi_74877401
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Goede support idd

Cd-wow: nu 34,31 inc verzenden, je bent alleen 1 of 2 weken verder voordat je hem binnen hebt
dat duurt mij weer ff iets te lang hoop dat mediaoffer sneller is en het op ze laatst over een week binnenkomt
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 09:56:34 #241
62913 Blik
The one and Only!
pi_74877682
www.gamersland.com kost 35 euro, en er staat nu op de site. Vandaag voor 17:00 besteld, is morgen in huis
pi_74877717
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Blik het volgende:
www.gamersland.com kost 35 euro, en er staat nu op de site. Vandaag voor 17:00 besteld, is morgen in huis
Ging dat ook maar zo met mijn ATI HD5850
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 10:15:43 #243
145146 Andyy
pi_74878076
Al die Ati zeikers hier
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 10:16:35 #244
145146 Andyy
pi_74878100
En daarnaast, k heb gewoon rond de 90 fps met mijn 4870
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:17:28 #245
273430 HalvinCarris
pi_74878122
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Blik het volgende:
Waar staat dat hij nu op voorraad is?
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:21:07 #246
84926 WyriHaximus
pi_74878205
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Waar staat dat hij nu op voorraad is?
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar" .
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:38:03 #247
273430 HalvinCarris
pi_74878674
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar" .
Besteld, thanks!
pi_74878729
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ik heb hem maar besteld bij gamersland.com , kan jullie morgen zeggen of die echt voorradig is
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:44:01 #249
273430 HalvinCarris
pi_74878845
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:40 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

Ik heb hem maar besteld bij gamersland.com , kan jullie morgen zeggen of die echt voorradig is
Ja inderdaad, als blijkt dat ze het niet waar kunnen maken, kunnen ze mooi oprotten.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:45:52 #250
84926 WyriHaximus
pi_74878902
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:38 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Besteld, thanks!
Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen is . (Wet koop op afstand ftw !)
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:47:33 #251
273430 HalvinCarris
pi_74878953
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen is . (Wet koop op afstand ftw !)
Haha, ik hoop alleen nog even dat ik mn refund van G2play krijg, heb nog niks gehoord van ze nadat ik niet akkoord ging om m'n logindetails te geven
pi_74878964
Misschien ga ik dit spel eens kopen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:10:36 #253
48487 Martijn85
pi_74879590
Heb de FOK! groep ook gejoind

Heb alleen niet zoveel tijd om te spelen Hopelijk vanavond wel.
pi_74879948
ik ben ook de group gejoined
pi_74880051
Oh ja, ik ook
pi_74880414
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef HalvinCarris het volgende:
FOK! Modern Warfare 2 Steamgroup

http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2

Allemaal even joinen mensen Wordt gezellig.

gejoined
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:47:43 #257
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74882410
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef Andyy het volgende:
En daarnaast, k heb gewoon rond de 90 fps met mijn 4870
het spel is capped op max 85. Nice try
*Hosselcopter*
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:52:18 #258
182073 invine
blablabla etc.
pi_74882560
als je console enabled krijgt kan je dat veranderen
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:54:50 #259
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74882655
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:52 schreef invine het volgende:
als je console enabled krijgt kan je dat veranderen
Maak maar een screenshot met max FPS125/250 met Fraps op de achtergrond. Niet alle commands werken in de console en die is sowiezo verleden tijd nu met een patch de hack ongedaan is gemaakt. Console games draaien opeen laag FPS dus moet MW2 voor de pc dat ook
*Hosselcopter*
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:58:41 #260
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74882785
Wanneer gaat IW trouwens reageren op al het negatieve feedback op hun forums? Er is geen woord losgelaten, de moderator is vaak wel online maar antwoord niet. Beetje faalactie van zo'n miljoenenbedrijf.

http://www.infinityward.com/forum/viewforum.php?f=24
*Hosselcopter*
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 12:59:56 #261
145146 Andyy
pi_74882819
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Dibble het volgende:

[..]

het spel is capped op max 85. Nice try
Wat zei je?

Niks met de console gedaan.
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:01:54 #262
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74882882
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef Andyy het volgende:

[..]

Wat zei je?
[ afbeelding ]
Niks met de console gedaan.
Geef me gewonnen ok maar toch niet echt koosjer
*Hosselcopter*
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 13:03:22 #263
145146 Andyy
pi_74882945
Het kan hoger
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:12:41 #264
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74883249
Heb je dat ook in multiplayer met v sync off?
*Hosselcopter*
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:58:17 #265
273430 HalvinCarris
pi_74884717
quote:
Hello Mate
Don't worry the key which you got is from official UK supplier, we can provide you with image from box. Please remove that dispute.
Best
G2PLAY TEAM
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch op
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:00:52 #266
84926 WyriHaximus
pi_74884783
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef HalvinCarris het volgende:

[..]

Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch op
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij niet
phluphy for president!
pi_74884949
MW2 is nu ook naar mij onderweg
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_74885103
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 08:32 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:13:39 #269
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74885206
het heeft idd een te groot Hollywood achtig smaakje. Waar vooraande CoD games altijd een diepgaand verhaal hadden en de zinloosheid van oorlog voeren lieten zien is dit gewoon een clichematig vol met scripted events zittende deel met zeer matige plotwendingen.
*Hosselcopter*
  FOK!fotograaf vrijdag 20 november 2009 @ 14:50:42 #270
145146 Andyy
pi_74886284
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij niet
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?
  vrijdag 20 november 2009 @ 14:55:42 #271
182073 invine
blablabla etc.
pi_74886458
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Dibble het volgende:
het heeft idd een te groot Hollywood achtig smaakje. Waar vooraande CoD games altijd een diepgaand verhaal hadden en de zinloosheid van oorlog voeren lieten zien is dit gewoon een clichematig vol met scripted events zittende deel met zeer matige plotwendingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:03:59 #272
84926 WyriHaximus
pi_74886718
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Andyy het volgende:

[..]

Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweest
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:06:13 #273
273430 HalvinCarris
pi_74886780
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

denk het idd dan ben ik nog op tijd geweest
Ik was een uur later dan jou.
pi_74887824
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Tain het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een Shattered Horizon guest pass wil? Ik heb er 3 en ze zijn geldig t/m 19-12-2009. Om te kunnen spelen moet je wel Vista of Windows 7 hebben en een DirectX 10 Videokaart...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:47:21 #275
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74887895
wat als je DX 10 kaart hebt maar XP draait? Game lijkt me niet zoveel eigenlijk.
*Hosselcopter*
pi_74887899
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.
SPOILER
Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoor ik vond het wel spannend .
SPOILER
pi_74887942
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoor ik vond het wel spannend .
SPOILER
Dat was inderdaad een mooi moment.
pi_74887945
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef Tain het volgende:

[..]

Een wat?
pi_74888038
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Dibble het volgende:
wat als je DX 10 kaart hebt maar XP draait? Game lijkt me niet zoveel eigenlijk.
XP heeft geen DX10 ondersteuning, dus het gaat niet werken...

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:52:11 #280
3832 SPIRO
De Gek Uut Twente
pi_74888080
Kan het spel al een paar dagen niet spelen,ik weet niet wat er aan de hand is met de servers.
Heb dagen lekker kunnen spelen,en sinds een paar dagen kom ik er gewoon niet op.
Snap er niks van,meerdere personen hier last van?
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:58:45 #281
258885 Solique
I Kill You !
pi_74888286
Gewoon kunnen spelen laatste dagen. Zelfs minder lag viel mij gisteren op.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:06:58 #282
197253 Wriggles
Dr. Horrible!
pi_74888535
Wow! Zojuist die M93 Raffica unlocked, wat een sterk machine pistol zeg!
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:25:22 #283
62913 Blik
The one and Only!
pi_74889158
Beste klant,

Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!

Met vriendelijke groet,
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:30:04 #284
84926 WyriHaximus
pi_74889310
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,

Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!

Met vriendelijke groet,
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:32:27 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_74889389
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:43:42 #286
84926 WyriHaximus
pi_74889757
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaag .
phluphy for president!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:40:32 #287
84926 WyriHaximus
pi_74891386
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaag .
Krijg net mailtje dat i is verstuurd !
phluphy for president!
pi_74892201
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,

Met vriendelijke groet,
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

WTF! Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld. Binnen 7 uur tijd...
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:15:35 #289
273430 HalvinCarris
pi_74892318
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:

[..]

[..]

Anders lees je je even in, er zijn duizenden keys gebanned van G2play, Sherlock.
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:30:10 #290
257373 IvoDC
auf deutschland
pi_74892707
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachten

Op de site zeiden ze dat de "bestelling verzonden" mailtjes soms een paar dagen later verstuurd worden omdat ze eerst alle spellen gecheckt en verstuurd willen hebben en dan pas met de mailtjes beginnen
pi_74896018
quote:

[..]

Ze doen het dan gewoon, ik heb ook mijn login gegeven voor warcraft 3 en toen gewoon mijn pass veranderd.
pi_74897376
Gisteren gekocht, campaign uitgespeeld! Wat ontiegelijk vet zeg, maar oh zo kort. Die Washington level, pfff wat erg
  vrijdag 20 november 2009 @ 21:36:08 #293
84926 WyriHaximus
pi_74897467
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:

[..]

[..]

Zie post onder jouw post, had hem in 6.4 uur uit geslacked .
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef IvoDC het volgende:

[..]

Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachten

Op de site zeiden ze dat de "bestelling verzonden" mailtjes soms een paar dagen later verstuurd worden omdat ze eerst alle spellen gecheckt en verstuurd willen hebben en dan pas met de mailtjes beginnen
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ook .
phluphy for president!
  zaterdag 21 november 2009 @ 09:12:50 #294
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_74905928
Ben nu 4:30u bezig met de SP, en net de Oil Rig gedaan. Was wel tof.
Wat heeft trouwens het nut van de Intel die je overal kan krijgen/pakken?
pi_74906016
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nu 4:30u bezig met de SP, en net de Oil Rig gedaan. Was wel tof.
Wat heeft trouwens het nut van de Intel die je overal kan krijgen/pakken?
Dan krijg je wat meer waar voor je geld omdat je wat langer bezig bent met uitspelen. En je krijgt een achievement
hula
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:21:15 #296
257373 IvoDC
auf deutschland
pi_74908547
quote:
[..]

Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ook .
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandag
  zaterdag 21 november 2009 @ 22:26:30 #297
84926 WyriHaximus
pi_74908754
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef IvoDC het volgende:

[..]

alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandag
mee eens volg jij het op hun forum nog een beetje? http://www.gamersland.com/forum/showthread.php?p=3904#post3904
phluphy for president!
  zaterdag 21 november 2009 @ 23:04:12 #298
48487 Martijn85
pi_74909934
gisteren bij MP 4x op iemand geschoten waarvan ik alleen z'n hoofd kon zien, alle 4x raak, maar hij ging maar niet dood
pi_74910805
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Martijn85 het volgende:
gisteren bij MP 4x op iemand geschoten waarvan ik alleen z'n hoofd kon zien, alle 4x raak, maar hij ging maar niet dood
Hardcore spelen
  zondag 22 november 2009 @ 17:37:06 #300
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_74912153
quote:
Op zondag 22 november 2009 17:06 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Hardcore spelen
Of het was gewoon een cheater
  zondag 22 november 2009 @ 17:40:15 #301
62913 Blik
The one and Only!
pi_74912286
redelijke tegenvaller dat MW2 niet verstuurd is dit weekend. Moet gewoon werken komende week, dus moet nog een weekje wachten met spelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')