Splinter Cell heeft het ook: met je rug tegen de muur, zodat je veel meer dekking hebt. Je kunt dan ook bewegen langs de muur, 'blind firen' om vijanden vast te pinnen, dat soort dingen. Ideaal voor de mensen die het wat tactischer aan willen pakken.quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen Vegas gespeeld hebben?
Klopt. Dat vind ik ook jammer aan CoD: je hebt totaal geen keuze. Het zou natuurlijk mooi zijn als je het zowel tactisch als 'guns blazing' kunt spelen, maar er is maar één manier waarop het level gespeeld kan worden, en dat is zoals de maker het wil. En dat is meestal: alles aan gort knallen. Dat vind ik toch een gemiste kans. Het spel is wel erg statisch zoals het nu is.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
Nou, OFP: Dragon Rising is helaas niet geworden wat OFP ooit was. Dan maar ARMA2. Maar het is appels met peren vergelijken. Bijna alle online games zijn tactisch.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
Ontken ik dat dan?quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Oh en wat had je dan verwacht van COD? Dit is toch in alle versies al een lineare knaller?
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?quote:
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.quote:Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?
Tja, never change a winning team. Ik doe iig de SP van COD voor het verhaal. En als ik zin heb om oorlogje te spelen start ik ARMA opquote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.quote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef Saekerhett het volgende:
Dat Special Ops is zoooooo tof! Samen via Skype praten en dan lekker die sniper missies doen.
"Jij pakt die linker, ik die rechter. 3...2....1....pats"
Captain Price: "BJEEUUUUTIFEUL"
Omdat dat voor geen ruk werkt, en skype ook niet trouwens. Ventrillo is baas en eventueel teamspeakquote:Op maandag 16 november 2009 02:42 schreef trance_fan het volgende:
[..]
waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 02:28 schreef emokid het volgende:
Toch wel een dikke game hoor, met of zonder dedicated servers.
Er is een workaround maar ik ga daar verder niet over praten, wordt vast aan gewerkt om het ongedaan te maken. Ik vind dit spel wel 35 euro waard, ziet er prachtig uit.quote:Op maandag 16 november 2009 01:48 schreef arucard het volgende:
Hoezo kan je multiplayen als je hem niet gekocht hebt ?
Toch maar even testen danquote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Disorder het volgende:
Dedicated servers! http://www.gossipgamers.c(...)-days-after-release/
Is hier ook zo hoor, alleen niet altijd.quote:Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef HolleKies het volgende:
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..
In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
COD is juist volle bak.quote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
Je kan met die crack ook gewone matches joinenquote:Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef Dibble het volgende:
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoordmisschien moet IW echt geen pc games meer maken
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
Spuit elfquote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef x-tremed het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
wtf
cod4 had zo zijn multiplayer maps dat je er ook gewoon kon snipen ergens in een hoekie... en dat je dan ook nog wat toevoegdequote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
The fuck gebeurt daar allemaal?quote:
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....quote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef dekkered het volgende:
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....
dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.
+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt hetquote:Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Het werkt nog ook inderdaad, voor nu dan, samen met mijn rank 70 hack, ideaalquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
wtf laser mount op guns???quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 21:52 schreef emokid het volgende:
Ik snap die carepackages niet alleen, wanneer krijg je die?
Na 4 kills gooi je een speciale smoke grenade op de grond en wordt je Care Package gedropt.quote:Name: Care Package
Kills: 4
Function: Air Drop a random kill streak or ammo.
Wel oppassen want als je package een hobbeltje raakt is het mogelijk dat hij jou kant opvalt en dan wordt je gekilled door je eigen package. (heb dit al een paar keer gehad). Er is ook een challenge waarbij je xp krijgt door een enemy te killen met een door jou opgevraagde package.quote:Op maandag 16 november 2009 21:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[..]
Na 4 kills gooi je een speciale smoke grenade op de grond en wordt je Care Package gedropt.
En pas ook op voor daken waar je je smoke grenade vlakbij gooit. Soms valt je care package op het dak en krijg je hem er niet weer af.quote:Op maandag 16 november 2009 22:21 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Wel oppassen want als je package een hobbeltje raakt is het mogelijk dat hij jou kant opvalt en dan wordt je gekilled door je eigen package. (heb dit al een paar keer gehad). Er is ook een challenge waarbij je xp krijgt door een enemy te killen met een door jou opgevraagde package.
Same here.quote:Op maandag 16 november 2009 22:48 schreef Dibble het volgende:
ik kan niet meer multiplayeren.
Hebben meer mensen een error?
KANKER IWNET, KANKER STEAM
Hij bedoelt waarschijnlijk safe mode? Gewoon niet doen.quote:Op maandag 16 november 2009 22:59 schreef emokid het volgende:
Ik krijg zojuist van iemand te horen dat die niet meer kan joinen, Sync problemen, als die er eenmaal door is krijgt die te zien dat die zijn resolutie moet veranderen, als die dat niet doet crasht de game en spoort die fouten op?
En nu blijkt ook nog eens dat die geen game kan vinden? Wat is dit allemaal?
Wat dacht je van het vliegtuig inrijden à la The Living Daylightsquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo SP uitgespeeld...Wel erg kort maar die Favala's, dat stuk met die douches (à la The Rock) in de Gulag en die Oilrig waren erg toffe stukken om te spelen...
/signedquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:33 schreef Ruhn het volgende:
Beter gaan ze inzien dat zonder dedicated servers de kwaliteit zo gigantisch achteruit gaat -.-
Dat in die gevangenis leek inderdaad wel letterlijk uit The Rock ja. Dat was de enige film-inspiratie die ik direct herkende overigens, bij de WOII CODs is dat meestal duidelijker.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo SP uitgespeeld...Wel erg kort maar die Favala's, dat stuk met die douches (à la The Rock) in de Gulag en die Oilrig waren erg toffe stukken om te spelen...
Hou het dan lekker bij cod4quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:12 schreef maniack28 het volgende:
Ik blijf lag houden in de MP. Lagometer aangezet, lagstoot komt overeen met het punt waarop de blauwe balk (=download van server) het dikst is en weer verspringt naar een dunner lijntje (maw: hij lagged een halve seconde vertraging weg).
Wat een failgame echt..
Bij mij duurt het in tegenstelling tot de eerste 2 dagen na release een 1-3 minuten voordat hij een game vind. Soms gaat hij halverwege mensen in een andere game gooien, soms flikkert hij eruit en kan je het hele join process opnieuw meemaken. En na 1 of 2 potjes gooit hij iedereen eruit en kan je ook weer een nieuwe game joinen met het hele gedoe van voorafaan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:33 schreef Ruhn het volgende:
Beter gaan ze inzien dat zonder dedicated servers de kwaliteit zo gigantisch achteruit gaat -.-
Het brengt mij een beetje in tweestrijd, aan de éne kant vind ik het een ubergeweldige game, aan de andere kant komt door dit * gebeuren steeds vaker voor dat ik het gevoel krijg om hem in de container te mieteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:47 schreef Prosac het volgende:
Waar het eerst eenvoudig was een game te vinden, duurt het nu echt ontzettend lang inderdaad.. heeft tie 19 geschikte geschikte games gevonden.
19!!!
Maar pas bij zoeken onder de 100ms ping, lukt het een verbinding te creeren. Kiest hij een host, blijkt de beste host na 30 seconden in de game, niet de juiste host en hopla.. lag lag lag.
Heb je net 2x Afghan gespeeld, tijd voor een ander, gooit Steam je weer uit de lobby, kun je opnieuw verbinden en jippie, we mogen weer Afghan spelen.
Nou is dat geen vervelend level ofzo maar toch, je zal maar 3x Estate voor je neus krijgen.
Ik wil dedicated servers, zodat ik 24/7 bij mijn favorites kan kijken om op Hoepla 16 in te loggen om een hardcore sabotage citymaps cycle te spelen.
oh wacht.. HardCore Sabotage zit er ook al niet in.
Mocht ik geen zin hebben in een van de favorieten, kan ik alsnog via steam een autogame aan maken toch?
Je moet die extra brackets weg halen afbeeldingquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:48 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit zo'n lekker wapen, vooral snel switchen met Riot shield van dichtbij kun je echt vieze kills mee maken
Heb je hem zelf al werkende dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:26 schreef YOgamerYO het volgende:
En nu moet de hele pc rommel stoppen met zeiken.
Had hem idd al gezien. Zou leuk zijn als ze dit goed werkende krijgen. Hoorde ook dat ze lean(om het hoekje leunen) weer hadden geactiveerd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:33 schreef YOgamerYO het volgende:*schaamt zich en gaat nooit meer naar pc topic*
Moet je steam gebeuren hebben om spellen uberhaupt te spelen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:03 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Had hem idd al gezien. Zou leuk zijn als ze dit goed werkende krijgen. Hoorde ook dat ze lean(om het hoekje leunen) weer hadden geactiveerd.
En dan is het de vraag, dat als ze serverlists al voor elkaar krijgen of je dan de kans hebt dat je steamaccount word geblokt. Zou dubbel naaiend zijn, want ik heb daar ook pareltjes als Half Life 2 opstaan.
Je hebt inderdaad steam nodig. Dus dat is wat lastig op dat punt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:19 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Moet je steam gebeuren hebben om spellen uberhaupt te spelen?Terwijl je ze al hebt? Tja dan is het inderdaad een risico. Ik merk wel dat als ik bij iemand COD4 met die dedictated servers speel dat het erg vet is om met een paar kleine aanpassingen te spelen. OF om wat te kutten met bazooka's
Lol, Wasteland en Estate zijn echt wel snipermaps bij uitstek hoor. Volgens mij bak jij er dan niets van.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:23 schreef Fingon het volgende:
Nukes zijn echt ondoenlijk, door die smale maps is het haast neit te doen, er is geen enkele leuke open map voor snipers :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |