Splinter Cell heeft het ook: met je rug tegen de muur, zodat je veel meer dekking hebt. Je kunt dan ook bewegen langs de muur, 'blind firen' om vijanden vast te pinnen, dat soort dingen. Ideaal voor de mensen die het wat tactischer aan willen pakken.quote:Op zondag 15 november 2009 21:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Voor de mensen die geen Vegas gespeeld hebben?
Klopt. Dat vind ik ook jammer aan CoD: je hebt totaal geen keuze. Het zou natuurlijk mooi zijn als je het zowel tactisch als 'guns blazing' kunt spelen, maar er is maar één manier waarop het level gespeeld kan worden, en dat is zoals de maker het wil. En dat is meestal: alles aan gort knallen. Dat vind ik toch een gemiste kans. Het spel is wel erg statisch zoals het nu is.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
Nou, OFP: Dragon Rising is helaas niet geworden wat OFP ooit was. Dan maar ARMA2. Maar het is appels met peren vergelijken. Bijna alle online games zijn tactisch.quote:Op maandag 16 november 2009 00:16 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Cod mw2 is helaas allesbehalve tactisch. Toch maar operation flashpoint kopen.
Ontken ik dat dan?quote:Op maandag 16 november 2009 00:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Oh en wat had je dan verwacht van COD? Dit is toch in alle versies al een lineare knaller?
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?quote:
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.quote:Op maandag 16 november 2009 00:51 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik het als jij zegt OFP te prefereren. Dat is namelijk combat simulatie en in mindere mate een FPS zoals COD. Maar jij bedoelde dan misschien dat COD geen "tactische shooter" is?
Tja, never change a winning team. Ik doe iig de SP van COD voor het verhaal. En als ik zin heb om oorlogje te spelen start ik ARMA opquote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.quote:Op maandag 16 november 2009 01:12 schreef Saekerhett het volgende:
Dat Special Ops is zoooooo tof! Samen via Skype praten en dan lekker die sniper missies doen.
"Jij pakt die linker, ik die rechter. 3...2....1....pats"
Captain Price: "BJEEUUUUTIFEUL"
Omdat dat voor geen ruk werkt, en skype ook niet trouwens. Ventrillo is baas en eventueel teamspeakquote:Op maandag 16 november 2009 02:42 schreef trance_fan het volgende:
[..]
waarom via skype je kan toch ook via steam ingame met elkaar praten.
Inderdaadquote:Op maandag 16 november 2009 02:28 schreef emokid het volgende:
Toch wel een dikke game hoor, met of zonder dedicated servers.
Er is een workaround maar ik ga daar verder niet over praten, wordt vast aan gewerkt om het ongedaan te maken. Ik vind dit spel wel 35 euro waard, ziet er prachtig uit.quote:Op maandag 16 november 2009 01:48 schreef arucard het volgende:
Hoezo kan je multiplayen als je hem niet gekocht hebt ?
Toch maar even testen danquote:Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Disorder het volgende:
Dedicated servers! http://www.gossipgamers.c(...)-days-after-release/
Is hier ook zo hoor, alleen niet altijd.quote:Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef HolleKies het volgende:
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..
In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
COD is juist volle bak.quote:Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
Je kan met die crack ook gewone matches joinenquote:Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef Dibble het volgende:
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoordmisschien moet IW echt geen pc games meer maken
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.quote:Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
Spuit elfquote:Op maandag 16 november 2009 15:17 schreef x-tremed het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)zoals_het_hoort.html
wtf
cod4 had zo zijn multiplayer maps dat je er ook gewoon kon snipen ergens in een hoekie... en dat je dan ook nog wat toevoegdequote:Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
The fuck gebeurt daar allemaal?quote:
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....quote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef dekkered het volgende:
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....
dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.
+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt hetquote:Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Het werkt nog ook inderdaad, voor nu dan, samen met mijn rank 70 hack, ideaalquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
wtf laser mount op guns???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |