abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74743581
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..

In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
pi_74744185
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:52 schreef Disorder het volgende:
Dedicated servers! http://www.gossipgamers.c(...)-days-after-release/
Toch maar even testen dan
pi_74744814
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:49 schreef HolleKies het volgende:
jammer dat als je iemand in de multiplayer met een mes ombrengt (is toch wel het genanste wat je als speler kan overkomen) je eigenlijk alleen maar de animatie van een bewegend mes ziet, en dat je ziet dat je tegenstander dood neervalt..

In CoD4 bleef je mes nog even steken + een mooi geluid,daar had ik veel meer voldoening om iemand te "knifen"
Is hier ook zo hoor, alleen niet altijd.
Je kunt zelfs nog een mes in iemand z`n kop gooien wat ook nog mooi blijft steken.
pi_74744887
eerste dag veel gekut gehad met migreren van hosts, hosts die wegvielen etc maar gisteravond eigenlijk 3 uur achter elkaar zonder gezeur gespeeld. Hopen dat t zo blijft
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
  maandag 16 november 2009 @ 12:44:44 #30
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_74744919
Het blijft een leuke game
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  maandag 16 november 2009 @ 12:58:47 #31
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74745249
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoord misschien moet IW echt geen pc games meer maken
*Hosselcopter*
  maandag 16 november 2009 @ 13:09:56 #32
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_74748550
quote:
Op maandag 16 november 2009 01:21 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Nee, OFP is dan weer het andere uiterste. Ik zou simpelweg graag eens wat vernieuwing willen zien in CoD-games. Ik zou wat meer keuzevrijheid willen hebben. Zoals ik zei: ik wil zelf bepalen of ik voor een aanvankelijke stealth-aanpak ga waarna het knallen begint, of dat ik meteen volle bak erin vlieg.
COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_74748686
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:58 schreef Dibble het volgende:
Er is al een crack om met de illegale versie online te gaan heb ik gehoord misschien moet IW echt geen pc games meer maken
Je kan met die crack ook gewone matches joinen
pi_74749205
pi_74749275
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

COD is juist volle bak.
kijk maar naar de hele reeks, wil je stelath:
ga dan lekker splinter cell spelen
COD is nu 1 maal knallen en vechten
ook al was de stealth level in cod modern warfare 1 wel super gaaf
Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
  maandag 16 november 2009 @ 15:20:55 #37
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_74749308
quote:
Spuit elf
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
pi_74749761
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat level in Pripyat was inderdaad fantastisch. Mijn punt is: zou het niet tof zijn om te kunnen kiezen, zonder dat het ten koste gaat van het plezier van de mensen die gewoon willen knallen? Dan is het spel voor nóg meer mensen interessant en kunnen de makers dus meer geld verdienen.
cod4 had zo zijn multiplayer maps dat je er ook gewoon kon snipen ergens in een hoekie... en dat je dan ook nog wat toevoegde
pi_74750546
quote:
The fuck gebeurt daar allemaal?
pi_74751116
pi_74752184
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Every war is different, every war is the same.
pi_74754247
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef dekkered het volgende:
flikker nou eens op met al dat gehack zooi. zal mij aan mijn reet roesten dat er mensen zijn die de game niet normaal kunnen spelen.
Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....

dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
pi_74754913
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef koffiegast het volgende:

[..]

Je getuigt niet echt van kennis als je denkt dat dit hacken is....

dedicated servers: nodig om een spel echt MP succesvol te maken.
Console hacks: console aan krijgen, is vaak nodig voor mensen die PC problemen hebben met het spel en ze zo kunnen corrigeren.
Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.

+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
hula
pi_74755084
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer dat je via diezelfde console de gravity op de server kan aanpassen als client (althans ik meende dat dat mogelijk was) en je de XP die je krijgt per kill kan opschroeven.

+ momenteel zijn er hacks om met een gecrackte versie online tussen de legale versies te spelen.
Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Beneath the gold, bitter steel
  maandag 16 november 2009 @ 18:16:14 #45
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_74755108
Ik snap niet wat die gasten daar leuk aan vinden. Belachelijk hoog jumpen en granaten spammen.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_74755231
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:

[..]

Volgens mij maar kort hoor, ik heb er 1tje geprobeerd maar je wordt er na ongeveer 2 minuten elke server mee uitgesmeten.
Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
hula
pi_74755609
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Waar reageer je op? De gecrackte mp? Je moet wel 1 of 2 spaties in je naam hebben schijnt het
Het werkt nog ook inderdaad, voor nu dan, samen met mijn rank 70 hack, ideaal
pi_74756875
quote:
Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef emokid het volgende:

[..]

The fuck gebeurt daar allemaal?
wtf laser mount op guns???
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74763446
ik kan mijn teksten niet lezen, is super vaag.. Ik heb mijn drivers al geupdate maar het heeft niet geholpen. Echt zo vaag.... Ik kan het spel wel spelen, maar ik weet niet hoe ik het moet opslaan en loaden
pi_74763589
Net middenin een potje host migration gehad, binnen 5 seconden werd de nieuwe host gevonden en werd het spel hervat. Heb echt nog geen problemen gehad met multiplayer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')