wasteland en estate heb je genoeg snipe plekken hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hier bij de FRS stonden de schappen nog vol
Begin ook een stuk beter in MP te worden nu ik mappen leer kennen. Wel jammer dat je nergen echt lekker kan sniperAlleen Afghan is nog redelijk te doen.
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe kan ik mijn graphics buiten de game om aanpassen?
MW2 doet het, start op, maar ik krijg hele vage beelden/teksten, die ik niet kan lezen. Ja, ik kan met de game beginnen, maar vraag me niet hoe. Is niet optimaal. Is er nergens een setup om dit aan te passen, buiten de menu's om (die ik dus niet kan lezen)?
..of is blijkbaar mijn computer te slecht?
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat nietquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Ruhn het volgende:
Alright ik heb die NAT zooi op open gekregen:
Zorg ervoor dat deze allemaal openstaan. En uiteraard de upnp shizzle aanstaat.
Poorten Steam voor MW2
--------------------------------------------------------------------------------
Vooral als je problemen hebt met het connecten.
Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)
Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)
In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960
Nergens op internet is een goede oplossing te vinden, buiten dat. Helaas.....quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.
Bij een aantal routers kan het blijkbaar wel, ik dacht ook dat het geen moer uit zou maken.... maar dus toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat niet
Ja inderdaad, het blijft aardig stil van de kant van IW.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Lijkt me toch dat IW eens met een verklaring moet komen een dezer dagen?
Ik kan nu al heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het matchmakingsysteem werkelijk waar te triest voor woorden is. Verder als je in een game zit is het wel puik.
Neen, ik had na 10 minuten een game en toen klapte ik weer naar de lobbyquote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ik kan nu al 20 heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?
Is geen false positive.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef Plantagehouder het volgende:
http://www.tek-9.org/news(...)ojan_virus-2173.html
Dit moet toch een false positive zijn
Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-quote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Andyy het volgende:
Bij Steam staat nu opeens pre-load complete
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |