ook geen last van idd, tis wel het meest extreme voorbeeld genomen en voornamelijk steeds door players die eruit stappenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gehad.
Ik heb de laatste paar dagen inderdaad vaak op deze manier meegemaakt, vooral met bepaalde speltypen. Eerste 2 dagen werkte het als een breeze, maar het word gewoon steeds vervelender.quote:
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.quote:
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Mijn PC is gewoon beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)quote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef bigbass het volgende:
hmm, ik heb nou even zonder succes zitten zoeken en misschien is het al 10x voorbij gekomen in vorige topics, maar is het in de pc versie mogelijk ergens je stats te zien (kills, deaths, ratio enz)?
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef Ruhn het volgende:
Wat een kanker systeem is dat zeg, ik heb mss 1-2 potjes normaal kunnen spelen. De rest werd regelmatig onderbroken, geen team balance, oja en dat NAT shit wat op strict staat... ookal verander ik zon beetje alles in mn router, het blijft strict. Sinds tijden dat ik spijt heb dat ik een spel heb aangeschaft,
het was duidelijk laat gisteravond(of mijn monitor is gewoon te grrot) heb daar zeker 3x geklikt toen ik er gisteravond naar zocht....quote:Op woensdag 18 november 2009 01:05 schreef dekkered het volgende:
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)
Heb een keer een potje 7 vs 2 gespeeld. niks geen gebalanceer, je loopt je rot te zoeken naar 2 vijanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Welke poort moet ik er voor open gooien?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke poort moet ik er voor open gooien?
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewallquote:In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
* UDP 1500 (outbound)
* UDP 3005 (outbound)
* UDP 3101 (outbound)
* UDP 28960
UPnP staat aan maar dat heeft het spel niet door lijkt wel vandaar dat ik de poorten zelf ff wil forwardenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Of gewoon upnp aan en daarna je router resetten, extra beveiligingen op de router eventueel uitschakelen en je pc de beveiliging laten doen. Perfecte verbinding dan.
Ok dus 28960 alleen voor inboundquote:Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef x-tremed het volgende:
[..]
[..]
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewall
Hier bij de FRS stonden de schappen nog volquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
moet spel nog steeds halen, afgelopen week was het al uitverkocht
wasteland en estate heb je genoeg snipe plekken hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 13:56 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Hier bij de FRS stonden de schappen nog vol
Begin ook een stuk beter in MP te worden nu ik mappen leer kennen. Wel jammer dat je nergen echt lekker kan sniperAlleen Afghan is nog redelijk te doen.
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:18 schreef SnuggLe het volgende:
Hoe kan ik mijn graphics buiten de game om aanpassen?
MW2 doet het, start op, maar ik krijg hele vage beelden/teksten, die ik niet kan lezen. Ja, ik kan met de game beginnen, maar vraag me niet hoe. Is niet optimaal. Is er nergens een setup om dit aan te passen, buiten de menu's om (die ik dus niet kan lezen)?
..of is blijkbaar mijn computer te slecht?
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat nietquote:Op woensdag 18 november 2009 14:07 schreef Ruhn het volgende:
Alright ik heb die NAT zooi op open gekregen:
Zorg ervoor dat deze allemaal openstaan. En uiteraard de upnp shizzle aanstaat.
Poorten Steam voor MW2
--------------------------------------------------------------------------------
Vooral als je problemen hebt met het connecten.
Steam Client
UDP 27000 to 27015 inclusive (Game client traffic)
UDP 27015 to 27030 inclusive (Typically Matchmaking and HLTV)
TCP 27014 to 27050 inclusive (Steam downloads)
Dedicated or Listen Servers
TCP 27015 (SRCDS Rcon port)
In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
UDP 1500 (outbound)
UDP 3005 (outbound)
UDP 3101 (outbound)
UDP 28960
Nergens op internet is een goede oplossing te vinden, buiten dat. Helaas.....quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Dit klinkt als een vid. kaart probleem. Ik zou even je drivers controleren, of überhaupt nagaan of je pc aan de minimum requirements voldoet.
Bij een aantal routers kan het blijkbaar wel, ik dacht ook dat het geen moer uit zou maken.... maar dus toch.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Huh? Hoe kan je ports forwarden EN upnp aanzetten? Zover ik het weet kan dat niet
Ja inderdaad, het blijft aardig stil van de kant van IW.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:26 schreef NikkelCobalt het volgende:
Lijkt me toch dat IW eens met een verklaring moet komen een dezer dagen?
Ik kan nu al heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?quote:Op woensdag 18 november 2009 18:06 schreef ChickenMan het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het matchmakingsysteem werkelijk waar te triest voor woorden is. Verder als je in een game zit is het wel puik.
Neen, ik had na 10 minuten een game en toen klapte ik weer naar de lobbyquote:Op woensdag 18 november 2009 19:09 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Ik kan nu al 20 heel de avond geen games vinden. Ligt dit aan mij?
Is geen false positive.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:58 schreef Plantagehouder het volgende:
http://www.tek-9.org/news(...)ojan_virus-2173.html
Dit moet toch een false positive zijn
Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-quote:Op donderdag 19 november 2009 00:06 schreef Andyy het volgende:
Bij Steam staat nu opeens pre-load complete
De singleplayer was leuk, maar alleen SP voor 60 euro vind ik wel iets te veel. Speel zoveel niet veel MP verder, maar misschien over een maand weer eens. Als het dan nog niks is dan weet ik voor de volgende keer dat ik hem ook maar lekker download.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:12 schreef Heider00sje het volgende:
Ik hoor nog te veel negatieve verhalen over deze game. Ik wacht dus nog even. Of beter gezegd: Ik koop hem niet!
Stelletje prutsers, beetje de opvolger van mijn favo game verneuken, hoe kunnen ze dit toch doen
heh wtf 0_O! Maar eens kijken hoe je ook alweer je geld via paypal terug kan halenquote:Op donderdag 19 november 2009 00:17 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Klopt, je hebt je key van g2play.net of van een andere internet shop die gefraudeerde keys had. Allemaal geblocked incl mijne -.-
Hier werkt m'n key van G2Play nog gewoon.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
heh wtf 0_O! Maar eens kijken hoe je ook alweer je geld via paypal terug kan halen.
Ben benieuwt voor hoelang net ff dispute ingedient bij paypal ben benieuwt hoe snel ik me geld terug hebquote:Op donderdag 19 november 2009 09:02 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hier werkt m'n key van G2Play nog gewoon.
Ik ga alvast een nieuwe key bij G2Play aanvragen. Als hij echt geblocked gaat worden koop ik nooit meer bij G2play.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ben benieuwt voor hoelang net ff dispute ingedient bij paypal ben benieuwt hoe snel ik me geld terug heb.
Op gamersland komt die vandaag weer binnen, kost MW2 35 euroquote:Op donderdag 19 november 2009 09:24 schreef Tain het volgende:
Weet iemand een shop waar ik Modern Warfare 1 en 2 goedkoop kan halen? Heb al gekeken op Budgetgaming.nl en de goedkoopste nederlandse winkel is dan mediaoffer.nl, maar daar heb ik zelf nog nooit wat besteld en deel 2 is daar bijv niet op voorraad...
Zou voor een refund gaan en de game ergens anders bestellen: http://forums.steampowered.com/forums/showpost.php?p=12092791&postcount=20quote:Op donderdag 19 november 2009 09:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik ga alvast een nieuwe key bij G2Play aanvragen. Als hij echt geblocked gaat worden koop ik nooit meer bij G2play.
Hoop het niet gister avond net de single player uitgespeeltquote:Op donderdag 19 november 2009 09:14 schreef HalvinCarris het volgende:
Als je key trouwens wordt geblocked, ben je dan ook je account progress kwijt?
Zo snel?quote:
Dispute via paypal aangemaakt en later nog eens mailtje naar hun support gestuurd. Krijg niet lang daarna mailtje van paypal dat 62 minuten na het openen van me dispute de seller een refund heeft gegeven.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:22 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zo snel?
Vanmiddag na de college ook maar aanvragen dan
Had je het via Paypal gedaan of een mailtje naar de support gestuurd?
Yup heb nu via mediaoffer.nl bestelt. Wacht wel tot i thuis in de bus ligt.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Overal out of stock:
G2play, Onlinekeystore, Gamekeydistrictgeen MW2 voorlopig.
Denk het wel aangezien de hele methode volgens valve illegaal is maar goed me zwager is er ook nog niet uit getrapt en die had het eerder dan mij via g2play dus wie weetquote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef Andyy het volgende:
Oke, ik had binnen 9 min een nieuwe key ontvangen
Hopen dat deze niet eruit wordt getrapt.
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.comquote:Op donderdag 19 november 2009 11:14 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Denk het wel aangezien de hele methode volgens valve illegaal is maar goed me zwager is er ook nog niet uit getrapt en die had het eerder dan mij via g2play dus wie weet.
Is wat anders dan een nieuwe key bij de zelfde zaak halen waar je vorige gebanned is halen lijkt mijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.com
Gewoon retail kopen, bij Tweakers pricewatch heb je hem al voor 37 nog iets.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:24 schreef DaYwALKuR het volgende:
Overal out of stock:
G2play, Onlinekeystore, Gamekeydistrictgeen MW2 voorlopig.
Maar dat is geen activision, mensen met L4D hadden er geen last van heb ik gisteren gelezen op de Steamforumsquote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn L4D1 key doet het ook nog steeds van directgamekeys.com
Levertijd Niet op voorraad, > 5 werkdagenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef Andyy het volgende:
[..]
Gewoon retail kopen, bij Tweakers pricewatch heb je hem al voor 37 nog iets.
Same here hoop dat ze het niet resetten. Nog geen tijd gehad om je nieuwe key te testen zekerquote:
Zelfde hier heb hem gewoon bestelt meeste webshops zullen we zonder zitten op het moment.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Levertijd Niet op voorraad, > 5 werkdagen
Level 44 onder mijn nickname Goldfoxx.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef AlligatorNL het volgende:
Welke rank zijn jullie eigenlijk? Ikke al 46 als ik het me goed kan herinnerenbeetje laat geworden gister
Speel trouwens onder de tag All[!]gator
Ik kom er ook niet meer op,kan niet multiplayen,eerste dagen nergens last van en nu is het alleen maar bagger.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:24 schreef Droathoah het volgende:
Meer mensen die niet kunnen connecten?
Origineel btw.
Kom gewoon nergens meer inquote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef SPIRO het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet meer op,kan niet multiplayen,eerste dagen nergens last van en nu is het alleen maar bagger.
Hoe mooi is dat idd, constant rennen en superrap. En maar rondjes rennen, met de iedereen superverrast en ik knal zeer weer omver met mijn P90.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Mp5 met marathon en snel rennen werkt ook geniaal, vooral op kleine maps.
quote:Your Significantly Not as Described dispute for the payment you sent to 7
ENTERTAINMENT PTE. LTD. on 13 Nov 2009 (Transaction 3LC72390Y59319306) is
now open.
By opening a dispute, you are communicating with the seller, not PayPal,
about this problem transaction. We will email you when your seller posts a
response in the Resolution Center.
quote:
mm heartbeat sensor werkt ook erg goed. ding met copycat van iemand gejat hup 10 kills op een rijquote:Op donderdag 19 november 2009 12:49 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Level 44 onder mijn nickname Goldfoxx.
Ik speel regelmatig stealth, geweldig om je tegenpartij in de rug dood te schieten.![]()
Ik speelde gisteren dat grote ijslevel met die treinwagons. Had de 3e sniper met silencer en heartbeat, met als perk die uav jam. Heel langzaam van cover tot cover had ik al snel 11 kils. Je hebt wel 2 schoten nodig voor een kill, maar na het eerste schot blijven ze om zich heenkijken vanwaar het schot komt. Eind van het potje 32-3.Taktiek werkt ook ideaal bij dat graslevel met die loopgraven.
Mp5 met marathon en snel rennen werkt ook geniaal, vooral op kleine maps.
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de heartbeat sensor vrij snel weer aan de kant gegooid, superirritant je zit de hele tijd op dat ding te letten en kijkt niet meer goed om je heen. Te vaak die ninja-perk gast tegengekomen, terwijl ik weer eens niet zat op te letten.
CTF maatjequote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef Wriggles het volgende:
[..]Dat had ik dus ook, toen ik em net had ging het allemaal supergoed nog, maar toen ik opeens mensen tegenkwam met de ninja perk deed ik em al snel weg.
Kwam misschien omdat ik in een hoekje zat gedwongen met 2e andere met 2 andere en 2 in/uitgangen waar steeds vijanden door heen kwamen.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:26 schreef Prosac het volgende:
Ik heb de heartbeat sensor vrij snel weer aan de kant gegooid, superirritant je zit de hele tijd op dat ding te letten en kijkt niet meer goed om je heen. Te vaak die ninja-perk gast tegengekomen, terwijl ik weer eens niet zat op te letten.
Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Strak plan ik doe mee. Wie maakt hem aan? (Ow btw er is al een Fok!Games group btw: http://steamcommunity.com/groups/fokgames)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |