ook geen last van idd, tis wel het meest extreme voorbeeld genomen en voornamelijk steeds door players die eruit stappenquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit zo erg gehad.
Ik heb de laatste paar dagen inderdaad vaak op deze manier meegemaakt, vooral met bepaalde speltypen. Eerste 2 dagen werkte het als een breeze, maar het word gewoon steeds vervelender.quote:
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.quote:
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Mijn PC is gewoon beterquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:27 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Dit komt voor. Zoals in dat filmpje heb ik het eigenlijk alleen als ik in mijn eentje find game doe. Als ik samen met mijn broertje (dekkered) een lobby zoek gaat het meestal veel sneller.
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)quote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef bigbass het volgende:
hmm, ik heb nou even zonder succes zitten zoeken en misschien is het al 10x voorbij gekomen in vorige topics, maar is het in de pc versie mogelijk ergens je stats te zien (kills, deaths, ratio enz)?
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.quote:Op woensdag 18 november 2009 01:46 schreef Ruhn het volgende:
Wat een kanker systeem is dat zeg, ik heb mss 1-2 potjes normaal kunnen spelen. De rest werd regelmatig onderbroken, geen team balance, oja en dat NAT shit wat op strict staat... ookal verander ik zon beetje alles in mn router, het blijft strict. Sinds tijden dat ik spijt heb dat ik een spel heb aangeschaft,
het was duidelijk laat gisteravond(of mijn monitor is gewoon te grrot) heb daar zeker 3x geklikt toen ik er gisteravond naar zocht....quote:Op woensdag 18 november 2009 01:05 schreef dekkered het volgende:
Klik eens op barracks (dit is dan in multiplayer mode)
Heb een keer een potje 7 vs 2 gespeeld. niks geen gebalanceer, je loopt je rot te zoeken naar 2 vijanden.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zo erg als hij het gefilmd heeft.. nee, godzijdank niet. Maar het gebeurt nog al te regelmatig dat het 8 vs 8 bij begin, 8 vs 7 als het spel gestart is en na 1 minuutje 7 vs 6. Halverwege is het 6 versus 4 en we eindigen met 5 versus 3.
Welke poort moet ik er voor open gooien?quote:Op woensdag 18 november 2009 07:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Als je natuurlijk je router niet eens kan instellen om je NAT opties goed te krijgen. Dat ligt gewoon aan je zelf.
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Welke poort moet ik er voor open gooien?
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewallquote:In addition to the required ports for Steam, Modern Warfare 2 requires the following ports for multiplayer:
* UDP 1500 (outbound)
* UDP 3005 (outbound)
* UDP 3101 (outbound)
* UDP 28960
UPnP staat aan maar dat heeft het spel niet door lijkt wel vandaar dat ik de poorten zelf ff wil forwardenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:32 schreef AlligatorNL het volgende:
Of gewoon upnp aan en daarna je router resetten, extra beveiligingen op de router eventueel uitschakelen en je pc de beveiliging laten doen. Perfecte verbinding dan.
Ok dus 28960 alleen voor inboundquote:Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef x-tremed het volgende:
[..]
[..]
ik heb alleen van Ziggo een modem met daarachter een router en heb het gevoel dat de modem van ziggo te strak staat afgesteld qua firewall
Hier bij de FRS stonden de schappen nog volquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Crazy-M het volgende:
moet spel nog steeds halen, afgelopen week was het al uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |