Haha, ik hoop alleen nog even dat ik mn refund van G2play krijg, heb nog niks gehoord van ze nadat ik niet akkoord ging om m'n logindetails te gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen is. (Wet koop op afstand ftw
!)
gejoinedquote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef HalvinCarris het volgende:
FOK! Modern Warfare 2 Steamgroup
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Allemaal even joinen mensenWordt gezellig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef Andyy het volgende:
En daarnaast, k heb gewoon rond de 90 fps met mijn 4870
Maak maar een screenshot met max FPS125/250 met Fraps op de achtergrond. Niet alle commands werken in de console en die is sowiezo verleden tijd nu met een patch de hack ongedaan is gemaakt. Console games draaien opeen laag FPS dus moet MW2 voor de pc dat ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:52 schreef invine het volgende:
als je console enabled krijgt kan je dat veranderen
Wat zei je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
het spel is capped op max 85. Nice try
Geef me gewonnen okquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat zei je?
[ afbeelding ]
Niks met de console gedaan.
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch opquote:Hello Mate
Don't worry the key which you got is from official UK supplier, we can provide you with image from box. Please remove that dispute.
Best
G2PLAY TEAM
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch op![]()
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij niet
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Dibble het volgende:
het heeft idd een te groot Hollywood achtig smaakje. Waar vooraande CoD games altijd een diepgaand verhaal hadden en de zinloosheid van oorlog voeren lieten zien is dit gewoon een clichematig vol met scripted events zittende deel met zeer matige plotwendingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?
Ik was een uur later dan jou.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweest
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Tain het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een Shattered Horizon guest pass wil? Ik heb er 3 en ze zijn geldig t/m 19-12-2009. Om te kunnen spelen moet je wel Vista of Windows 7 hebben en een DirectX 10 Videokaart...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |