jij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook mee doen =( Maar mijn pc laat op zich wachten.
DAMN YOU ATI! DAMN YOU!
Ok tof dan join ik zodra ik thuis benquote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelenquote:
staat een join group link op de group page, ben er alleen nog niet achter hoe ik ingame met een groupmember praatquote:Op donderdag 19 november 2009 16:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Hoe join je dat dan? Ben vrij nubish betreft Steam
dat is best toevallig, bij mij(of eingenlijk mijn broertje) is het precies hetzelfde. Maar de 6800gt trekt de game een heel stuk beter dan ik had verwacht, dus misschien moet je het toch maar even proberenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelen.
Want de graphics maakt ook echt de gameplayquote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Want de graphics maakt ook echt de gameplay
wat voor het oog moet kunnen, maar het moet niet bepalend zijn.
Graphics zijn gewoon opgefrist van modern warfare 1 ofzo. Verder geen klachten daarover
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uit
Kunnen drivers zoon groot verschil maken dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...
Dat ook zat echt te kijken wat zijn die blokjes??quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Dibble het volgende:
Mensen moeten een keer ophouden alles op de drivers af te schuiven. Heeft er fuckin niks mee te maken. Vindt MW2 er ook niet uit zien. In de SP vielen die zwaar tegen, die wielen van de hummers op de brug waren fukin vierkant. Met mp kan ik nog wel eens begrijpen dat er mindere textures nodig zijn om de performance te bevorderen.
Wel belachelijk dat er geen AF filters zijn waardoor alles in de verte zo pixelerig uit ziet.
Ligt niet aan jou, is mij ook opgevallen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Ja goed, maar een shooter van dit kaliber verdient beter.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Weet je wie ook strak is? Je moeder.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Weet je wie ook strak is? Je moeder.
Dit is gewoon niet waar?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
tja da's kut dan. Ook leuk is als je net in een goeie flow zit op weg naar een killstreak van 25 dat er een host migration wordt gestart en dat die dan failed en je dus voor niks de hele tijd de stealth camper hebt uit lopen hangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef WooZ het volgende:
wtf iemand ik heb mn headshot gefixeerd wil aanhalen minimaliseert MW2 ineens (:{), omdat er een chatberichtje binnenkomt uit de fokgroep
Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:35 schreef Sloggi het volgende:
Singleplayer uitgespeeld. Hij was wel heel erg kort zeg. Absoluut geen 40 euro waard als je niet online speelt. Verder sloeg het verhaal totaal nergens op, zeker niet als je bedenkt dat het verhaal van deel één nog best redelijk was. Maar goed, wel een paar uurtjes lekker geknald.
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2playquote:send me your login and password for steam I will activate because tjat is retail cd key
best regards
--
-----------------------
G2PLAY.net Team
www.g2play.net
g2playsupport@gmail.com
Goede support iddquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
Op zich niks mis mee, maar gebruik dan Google Apps, en niet het gmail domein inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:40 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]!
Ook echt een gmail als support mail!
heh failquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
dat duurt mij weer ff iets te lang hoop dat mediaoffer sneller is en het op ze laatst over een week binnenkomtquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:38 schreef Tain het volgende:
[..]
Goede support idd
Cd-wow: nu 34,31 inc verzenden, je bent alleen 1 of 2 weken verder voordat je hem binnen hebt
Ging dat ook maar zo met mijn ATI HD5850quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Blik het volgende:
www.gamersland.com kost 35 euro, en er staat nu op de site. Vandaag voor 17:00 besteld, is morgen in huis
Waar staat dat hij nu op voorraad is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Blik het volgende:
www.gamersland.com kost 35 euro, en er staat nu op de site. Vandaag voor 17:00 besteld, is morgen in huis
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar"quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:17 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Waar staat dat hij nu op voorraad is?
Besteld, thanks!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar".
Ik heb hem maar besteld bij gamersland.com , kan jullie morgen zeggen of die echt voorradig isquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://www.gamersland.com(...)are-2-uk-versie.html Grappig want vond hem onder het kopje "Binnenkort beschikbaar".
Ja inderdaad, als blijkt dat ze het niet waar kunnen maken, kunnen ze mooi oprotten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:40 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
Ik heb hem maar besteld bij gamersland.com , kan jullie morgen zeggen of die echt voorradig is
Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen isquote:
Haha, ik hoop alleen nog even dat ik mn refund van G2play krijg, heb nog niks gehoord van ze nadat ik niet akkoord ging om m'n logindetails te gevenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Same here cancel de order by mediaoffer wel als die van gamersland eerder binnen is. (Wet koop op afstand ftw
!)
gejoinedquote:Op donderdag 19 november 2009 18:34 schreef HalvinCarris het volgende:
FOK! Modern Warfare 2 Steamgroup
http://steamcommunity.com/groups/FOKMW2
Allemaal even joinen mensenWordt gezellig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:16 schreef Andyy het volgende:
En daarnaast, k heb gewoon rond de 90 fps met mijn 4870
Maak maar een screenshot met max FPS125/250 met Fraps op de achtergrond. Niet alle commands werken in de console en die is sowiezo verleden tijd nu met een patch de hack ongedaan is gemaakt. Console games draaien opeen laag FPS dus moet MW2 voor de pc dat ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:52 schreef invine het volgende:
als je console enabled krijgt kan je dat veranderen
Wat zei je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
het spel is capped op max 85. Nice try
Geef me gewonnen okquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:59 schreef Andyy het volgende:
[..]
Wat zei je?
[ afbeelding ]
Niks met de console gedaan.
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch opquote:Hello Mate
Don't worry the key which you got is from official UK supplier, we can provide you with image from box. Please remove that dispute.
Best
G2PLAY TEAM
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Damn, ik wil gewoon mijn geld terug. Hoezo don't worry? Flikker toch op![]()
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:32 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hoezo? Was gewoon het vervolg van MW1. Ik snap dat het verhaal niet de simpelste is maar om te zeggen dat het nergens op slaat als je het niet snapt.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:00 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol vraag me nou af waarom ze bij jouw wel moeilijk doen en bij mij niet
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:13 schreef Dibble het volgende:
het heeft idd een te groot Hollywood achtig smaakje. Waar vooraande CoD games altijd een diepgaand verhaal hadden en de zinloosheid van oorlog voeren lieten zien is dit gewoon een clichematig vol met scripted events zittende deel met zeer matige plotwendingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweestquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:50 schreef Andyy het volgende:
[..]
Misschien hebben teveel mensen een refund aangevraagd?
Ik was een uur later dan jou.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
denk het idd dan ben ik nog op tijd geweest
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:40 schreef Tain het volgende:
Is er hier trouwens iemand die een Shattered Horizon guest pass wil? Ik heb er 3 en ze zijn geldig t/m 19-12-2009. Om te kunnen spelen moet je wel Vista of Windows 7 hebben en een DirectX 10 Videokaart...
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het wel spannend
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoorik vond het wel spannend
.
Dat was inderdaad een mooi moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XP heeft geen DX10 ondersteuning, dus het gaat niet werken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Dibble het volgende:
wat als je DX 10 kaart hebt maar XP draait? Game lijkt me niet zoveel eigenlijk.
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,
Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!
Met vriendelijke groet,
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.
Krijg net mailtje dat i is verstuurdquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,
Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!
Met vriendelijke groet,
WTF!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Krijg net mailtje dat i is verstuurd!
Anders lees je je even in, er zijn duizenden keys gebanned van G2play, Sherlock.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:
[..]
[..]
WTF!Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld.
Binnen 7 uur tijd...
Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Krijg net mailtje dat i is verstuurd!
Ze doen het dan gewoon, ik heb ook mijn login gegeven voor warcraft 3 en toen gewoon mijn pass veranderd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Zie post onder jouw post, had hem in 6.4 uur uit geslackedquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:
[..]
[..]
WTF!Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld.
Binnen 7 uur tijd...
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef IvoDC het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachten
Op de site zeiden ze dat de "bestelling verzonden" mailtjes soms een paar dagen later verstuurd worden omdat ze eerst alle spellen gecheckt en verstuurd willen hebben en dan pas met de mailtjes beginnen
Dan krijg je wat meer waar voor je geld omdat je wat langer bezig bent met uitspelen. En je krijgt een achievementquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nu 4:30u bezig met de SP, en net de Oil Rig gedaan. Was wel tof.
Wat heeft trouwens het nut van de Intel die je overal kan krijgen/pakken?
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandagquote:[..]
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ook.
mee eens volg jij het op hun forum nog een beetje? http://www.gamersland.com/forum/showthread.php?p=3904#post3904quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef IvoDC het volgende:
[..]
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandag
Hardcore spelenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Martijn85 het volgende:
gisteren bij MP 4x op iemand geschoten waarvan ik alleen z'n hoofd kon zien, alle 4x raak, maar hij ging maar niet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |