quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Weinig samenhang, niet spannend. Erg onwaarschijnlijke plotwendingen. Je overleeft situaties regelmatig op het nippertje. Dat wordt een beetje voorspelbaar.Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vond het wel spannend
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Er zijn sowieso 2 van de 3 speelbare characters de pijp uit gegaan hoorik vond het wel spannend
.
Dat was inderdaad een mooi moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XP heeft geen DX10 ondersteuning, dus het gaat niet werken...quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Dibble het volgende:
wat als je DX 10 kaart hebt maar XP draait? Game lijkt me niet zoveel eigenlijk.
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,
Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!
Met vriendelijke groet,
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hopelijk versturen ze die van mij ook vandaag nog. Wanneer had je hem besteld?
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaagquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:32 schreef Blik het volgende:
[..]
Al wel maandag, maar toen stond al op de website dat ze pas woensdag of donderdag weer voorraad hadden.
Krijg net mailtje dat i is verstuurdquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:43 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ah naja hopen dat ze de rest er ook uit krijgen vandaag.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef Blik het volgende:
Beste klant,
Uw bestelling is vandaag verzonden! Veel speelplezier dit weekend met Call of Duty: Modern Warfare 2!
Met vriendelijke groet,
WTF!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Krijg net mailtje dat i is verstuurd!
Anders lees je je even in, er zijn duizenden keys gebanned van G2play, Sherlock.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:
[..]
[..]
WTF!Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld.
Binnen 7 uur tijd...
Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachtenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Krijg net mailtje dat i is verstuurd!
Ze doen het dan gewoon, ik heb ook mijn login gegeven voor warcraft 3 en toen gewoon mijn pass veranderd.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:36 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor sterk staaltje support? Dit slaat werkelijk nergens op. Ik koop niet meer bij G2play
Zie post onder jouw post, had hem in 6.4 uur uit geslackedquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:11 schreef Ben. het volgende:
[..]
[..]
WTF!Nou pas? Heb 'm al lang en breed uigespeeld.
Binnen 7 uur tijd...
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ookquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:30 schreef IvoDC het volgende:
[..]
Ik had hem zaterdag bij gamersland.nl besteld, ze zouden hem donderdag versturen, maar heb vandaag pas een mailtje gekregen dat ie is verstuurd en heb hem vandaag (vrijdag) helaas nog niet binnen :< kan niet wachten
Op de site zeiden ze dat de "bestelling verzonden" mailtjes soms een paar dagen later verstuurd worden omdat ze eerst alle spellen gecheckt en verstuurd willen hebben en dan pas met de mailtjes beginnen
Dan krijg je wat meer waar voor je geld omdat je wat langer bezig bent met uitspelen. En je krijgt een achievementquote:Op zaterdag 21 november 2009 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
Ben nu 4:30u bezig met de SP, en net de Oil Rig gedaan. Was wel tof.
Wat heeft trouwens het nut van de Intel die je overal kan krijgen/pakken?
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandagquote:[..]
Klopt ze kregen vandaag pas de game weer binnen. Dat eerst de bestelling versturen en dan pas gaan mailen is vrij normaal met grote releases bol.com doet dat ook.
mee eens volg jij het op hun forum nog een beetje? http://www.gamersland.com/forum/showthread.php?p=3904#post3904quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:21 schreef IvoDC het volgende:
[..]
alleen jammer dat ie vandaag (zaterdag) nogsteeds niet is aangekomen.. had gepland het vandaag toch echt te kunnen spelen met wat vrienden maar het word dus maandag
Hardcore spelenquote:Op zaterdag 21 november 2009 23:04 schreef Martijn85 het volgende:
gisteren bij MP 4x op iemand geschoten waarvan ik alleen z'n hoofd kon zien, alle 4x raak, maar hij ging maar niet dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |