jij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik wil ook mee doen =( Maar mijn pc laat op zich wachten.
DAMN YOU ATI! DAMN YOU!
Ok tof dan join ik zodra ik thuis benquote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Ik maak hem zometeen aan, ben nu ook de beheerder van de FOK! Left 4 Dead groep.
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelenquote:
staat een join group link op de group page, ben er alleen nog niet achter hoe ik ingame met een groupmember praatquote:Op donderdag 19 november 2009 16:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Hoe join je dat dan? Ben vrij nubish betreft Steam
dat is best toevallig, bij mij(of eingenlijk mijn broertje) is het precies hetzelfde. Maar de 6800gt trekt de game een heel stuk beter dan ik had verwacht, dus misschien moet je het toch maar even proberenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mhm, wacht nu al zo'n 3 weken op mijn Club3D 5870. Heb een gloednieuwe pc hier staan maar zonder videokaart. En het is doodzonde om mijn oude 6800 er in te proppen en daarmee mw2 te spelen.
Want de graphics maakt ook echt de gameplayquote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Want de graphics maakt ook echt de gameplay
wat voor het oog moet kunnen, maar het moet niet bepalend zijn.
Graphics zijn gewoon opgefrist van modern warfare 1 ofzo. Verder geen klachten daarover
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...quote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgens mij zag modern warfare er een stuk strakker uit
Kunnen drivers zoon groot verschil maken dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Je snapt zelf hopelijk ook wel dat dat zo onwaarschijnlijk is dat er iets mis moet zijn met je instellingen of drivers...
Dat ook zat echt te kijken wat zijn die blokjes??quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Dibble het volgende:
Mensen moeten een keer ophouden alles op de drivers af te schuiven. Heeft er fuckin niks mee te maken. Vindt MW2 er ook niet uit zien. In de SP vielen die zwaar tegen, die wielen van de hummers op de brug waren fukin vierkant. Met mp kan ik nog wel eens begrijpen dat er mindere textures nodig zijn om de performance te bevorderen.
Wel belachelijk dat er geen AF filters zijn waardoor alles in de verte zo pixelerig uit ziet.
Ligt niet aan jou, is mij ook opgevallen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Geerd het volgende:
Ligt het aan mij of zijn de graphics om te huilen?
Crysis 2003 ofzo? ziet er nog beter uit laat staan farcry 2.
Ja goed, maar een shooter van dit kaliber verdient beter.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:51 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf? Het spel ziet er toch gewoon goed uit? Bij multiplayer let ik trouwens niet eens op de graphics.
Weet je wie ook strak is? Je moeder.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar aan wat je gewend bent blijkbaar, cod world at war was nog strakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |