Tuurlijk niet, we zijn met meerderen dus er gebeurd niets wat niet magquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:49 schreef ajf het volgende:
Ik wil welHeel graag zelfs
![]()
![]()
Met allebei
![]()
Maar ik krijg ruzie thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we zijn met meerderen dus er gebeurd niets wat niet mag
Ik vind het een heel verleidelijk aanbod schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Ligt er aan hoe suikertaartje en marijke er uit zien, Als ze aantrekkelijk zien wil ik wel even komen spelen hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil met Marijke en mij komen spelen?
En wanneer?
Roept u maar!!!!!
Ben jij niet die stumper die de nieuwe johan van twarres wilde worden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe suikertaartje en marijke er uit zien, Als ze aantrekkelijk zien wil ik wel even komen spelen hoor
Maar niet nu, moet nu slapen want moet morgen om 5 uur op,
De eerste vraag is dan wordt het dit jaar of volgend jaar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij niet die stumper die de nieuwe johan van twarres wilde worden?
OT: dames geef eens een datum dan
Waarom, we gaan toch in het bos spelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:42 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien moet je erbij zetten dat er een leeftijdsminimum is.
Ik dacht even dat ik ook mocht namelijk.
Als jullie maar niet naar het Engelse Werk gaan, daar komen nogal wat homo's uit Hattem voor plezierquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom, we gaan toch in het bos spelenJij mag ook komen hoor!
Je zou denken dat ze in hattem bos zat hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jullie maar niet naar het Engelse Werk gaan, daar komen nogal wat homo's uit Hattem voor plezier![]()
Op zondagen niet hoor, dan zijn het voornamelijk gezinnetjes die daar komenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jullie maar niet naar het Engelse Werk gaan, daar komen nogal wat homo's uit Hattem voor plezier![]()
En voor jullie het vragen : Een oud collega van mij ging daar vaak heen
De Zwollemeet is gewoon voor de gezellig, je moet jezelf en je beste blaadjes-schop humeur meenemen en het levert dan een hoop plezier op!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze in hattem bos zat hebben(maar wellicht willen ze de pastoor en zijn kindertjes daar niet storen)
Maarruh, wat isdat nu voor zwollemeet, wat moet jemeenemen en wat levert het op ?
kwam dit topic toevallig tegen bij actieve topic, dus vergeef deze 038-blauwvinger voor de naieve vragen
dat is mooi makkelijkquote:
maar als je er dan toch bent heb je meteen de kans om met marijke te douchequote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef ajf het volgende:
Ik ben gek op spelletjes maar om daar nou dik 2 uur voor te rijden...
Dat wil ik wel graag ja. Dan kunnen we spelletjes doen onder de douchequote:Op maandag 16 november 2009 12:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar als je er dan toch bent heb je meteen de kans om met marijke te douchedat wou je toch graag? Dus moet je er een beetje voorover hebben
dus dan ben jij er gewoon ook bijquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel graag ja. Dan kunnen we spelletjes doen onder de doucheJa dat heb ik er wel voor over.
Ik ga er heel hard over nadenkenquote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dus dan ben jij er gewoon ook bij
Rijzen? Ben je gist?quote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is mooi makkelijk
ach ik hoef maar half uur met de trein te rijzen, is ook nog te doen
ook goed.. "reizen"quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Rijzen? Ben je gist?
Normaal moet ik ook een half uur reizen, maar zit nu op school.
maar zo heb ik er weer een post bijquote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gouda, profiel is handig jeweetz
Dat dacht ik alquote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar zo heb ik er weer een post bij
hmm ik kom je niet halen, is een beetje boel om
heb je geen leuke dames op fok die uit jou buurt komen?quote:
zo te zien is t opgelostquote:Op maandag 16 november 2009 15:40 schreef Edwindegloria het volgende:
Ik zou wel willen... maar wie bent u? En waar kan ik u vinden?
niet die kunnen autorijden, dunkt mequote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
heb je geen leuke dames op fok die uit jou buurt komen?
[..]
zo te zien is t opgelost
en ken er wel leuk vrouwelijk en erg gezellig vrouwelijk volkquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet die kunnen autorijden, dunkt me
Zolang is bij mij normaal een enkele reis naar schoolquote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef ajf het volgende:
Ik ben gek op spelletjes maar om daar nou dik 2 uur voor te rijden...
waarom heb jij school niet dichter bij?quote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang is bij mij normaal een enkele reis naar school
Omdat ze hem niet dichter in de buurt gebouwd hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
waarom heb jij school niet dichter bij?
*zucht*quote:Op maandag 16 november 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet dichter in de buurt gebouwd hebben
De opleiding die ik doe is in Arnhem bagger, dus toen had ik de keuze of ik zou naar Zwolle (en daar dan misschien op kamers of zo) of naar ede(wat nog te doen is met trein tijden) dus toen ging ik voor ede, verkeerde keuze nu zo achterafquote:
Had zwolle gekozen kneusquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
De opleiding die ik doe is in Arnhem bagger, dus toen had ik de keuze of ik zou naar Zwolle (en daar dan misschien op kamers of zo) of naar ede(wat nog te doen is met trein tijden) dus toen ging ik voor ede, verkeerde keuze nu zo achteraf
zulke dingen is toch altijd achteraf. Of je had t beter moeten uitzoekenquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
De opleiding die ik doe is in Arnhem bagger, dus toen had ik de keuze of ik zou naar Zwolle (en daar dan misschien op kamers of zo) of naar ede(wat nog te doen is met trein tijden) dus toen ging ik voor ede, verkeerde keuze nu zo achteraf
PI's lezen is ook een soort van vakquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat toen had geweten had ik nu ook in Zwolle gezeten, lees dan ook wat er staat
Maar toen zat ik ook nog niet op fok, dus kon ook niks uitzoekenquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zulke dingen is toch altijd achteraf. Of je had t beter moeten uitzoeken
was wel makkelijker geweest met de toekomstige meet
Ik dacht meer van hij lacht mij uitquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PI's lezen is ook een soort van vak
quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toen zat ik ook nog niet op fok, dus kon ook niks uitzoeken
daarom zeg ik ook dat PI's lezen ook een soort van vak isquote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht meer van hij lacht mij uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Mocht ik gaan, en er is niemand anders, wil ik er wel over nadenkenquote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gouda, profiel is handig jeweetz
als t mag van je moeder,.. vind ik het goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als t mag van je moeder,.. vind ik het goed hoorAls PeZu er is zal hij me waarschijnlijk neersteken. Dat is nog een beetje een punt waar ik twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dan weet je waar je aan moet denken om mee te nemenquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als PeZu er is zal hij me waarschijnlijk neersteken. Dat is nog een beetje een punt waar ik twijfel.
kennen jullie elkaars gezicht dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als PeZu er is zal hij me waarschijnlijk neersteken. Dat is nog een beetje een punt waar ik twijfel.
Dat hoef toch niet maar zodra ze er zijn en zeggen wie ze zijn dan welquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kennen jullie elkaars gezicht dan?
Hij weet wel mijn echte naam. Ik had 'm op MSN en als hij weet dat ik kom.quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kennen jullie elkaars gezicht dan?
dat is naarquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij weet wel mijn echte naam. Ik had 'm op MSN en als hij weet dat ik kom.
Dan lig ik met twaalf gaten in m'n buik op de grond.quote:
wat heb jij gedaan dan waardoor hij dat zou willen doen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan lig ik met twaalf gaten in m'n buik op de grond.
Mijn gedrag op één of ander forum vindt hij al genoeg om mij te verachten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan waardoor hij dat zou willen doen?
zal toch wel mee vallen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn gedrag op één of ander forum vindt hij al genoeg om mij te verachten.
valt toch wel mee? ... jij bent vast geen moordlustig typequote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef PeZu het volgende:
Hoi de moordenaar hier![]()
huilkat wil je je insinuaties voor je houden bvd
stoep,quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
PeZu ijlt om één of andere reden. Hij lult maar wat raak over één of andere huilkat.
Hmm zal overmorgen eens met marijke babbelen daaroverquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke zou met data komen maar dat heeft ze nog niet gedaan
hihi ik zij komen
Zekersquote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm zal overmorgen eens met marijke babbelen daarover![]()
dat was wel heel grappig in de apenheul he
dat is toch een merk sap van de aldi van dat oranje spul?quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
wie willen er allemaal Punica op de zwollemeet?
Nee dat is drinken van voor jouw tijdquote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is toch een merk sap van de aldi van dat oranje spul?
Zal wel beschimmelde zooi zijn onderhand.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is drinken van voor jouw tijd
quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is drinken van voor jouw tijd
Jij regelt een Punica tapquote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik weet wanneer de meet is dan wil ik best wel een dag ervoor naar duitsland gaan om punica te halen voor iedereen.quote:
Punica ???? ik wil "snor" colaquote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hele zachte knieën!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:56 schreef Jeej het volgende:
Ik zou nooit en te nimmer met jullie willen spelen, jullie knieen zijn veel te puntig
Jaa, dan maken we een Punica oase in het bos!quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Om dan maar even data erin te gooien![]()
12 of 13 december en 19 of 20 december, zou een van die dagen kunnen?
tjolkquote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Punica ???? ik wil "snor" cola
[ afbeelding ]
Ja, maar jij komt toch niet...quote:
nee anders moet ik huilkat vermoorden heb ik daarstraks gelezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt toch niet...
Nee joh, dat hoeft niet, hij komt toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee anders moet ik huilkat vermoorden heb ik daarstraks gelezen
schat, dat kan jij helemaal niet...fysiek wel, maar verder...quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee anders moet ik huilkat vermoorden heb ik daarstraks gelezen
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
schat, dat kan jij helemaal niet...fysiek wel, maar verder...
quote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij gaat echt geen jongetje van 15 vermoorden hoor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt
Nou dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou dan!wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
watquote:
Nee, daarom. Ik bedoel maar. Dan is het goed!quote:
12 en 13 ben ik vrijquote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Om dan maar even data erin te gooien![]()
12 of 13 december en 19 of 20 december, zou een van die dagen kunnen?
waar woon jij danquote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Mocht ik gaan, en er is niemand anders, wil ik er wel over nadenken
hihi, je zei gaatjequote:Op dinsdag 17 november 2009 07:35 schreef Sony100 het volgende:
Ik heb nog een ''gaatje'' vrij morgen
Rotterdam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:12 schreef kaatjhuh het volgende:
wanneer word de datum vastgesteld ?Moeten we morgen Bart even lief aankijken voor een poll, ik kan dat namelijk nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 18 november 2009 00:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moeten we morgen Bart even lief aankijken voor een poll, ik kan dat namelijk niet
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]niet kunnen komen op je eigen meet is wel heel ernstig.
wanneer kan jij en taartje dan?
Nienke kan inderdaad maar 1 datumquote:Op woensdag 18 november 2009 00:32 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]niet kunnen komen op je eigen meet is wel heel ernstig.
wanneer kan jij en taartje dan?
moet werken tot 13.00 dus zal tegen 13.45 thuis zijn en dan de trein naar zwolle .. ik weet niet hoe laat je wou meeten maar ik kan altijd ergens met jullie afsprekenquote:Op woensdag 18 november 2009 00:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienke kan inderdaad maar 1 datumDa's waar ook!
Nou, het wordt dus de 20e van december!
Wie kunnen?
Dan doen we toch gewoon vanaf 's middags met eten enzoquote:Op woensdag 18 november 2009 00:41 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
moet werken tot 13.00 dus zal tegen 13.45 thuis zijn en dan de trein naar zwolle .. ik weet niet hoe laat je wou meeten maar ik kan altijd ergens met jullie afspreken
voor mij hoeft t niet aangepast te worden hoorquote:Op woensdag 18 november 2009 00:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doen we toch gewoon vanaf 's middags met eten enzo
Koopzondag?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
nope, ik kan niet, werk tot 5 uur en daarna afgemat, uitgeklopt en uitgewrongen
Voor mijn deur is alle ruimte!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
voor mij hoeft t niet aangepast te worden hoormaar zag net op ns site dat ik dan op z'n vroegst met de trein van 14.30 kan en dan om 15.13 aan kom. Als ik kan regelen op t werk dat ik gewoon een kwartiertje eerder vrij neem kan ik er een uur eerder zijn (ongedoucht) maar 1 ding weet ik wel:P ik kom niet met de auto. Dat gedoe met parkeren daar
uhm jups al onze winkels zijn open dus ik zal ook wel ergens moet helpen van mezelfquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn deur is alle ruimte!En gratis! En je mag ook al een dag eerder komen, als je niet hoeft te werken, doen we meteen een borrel
Jij wil gewoon aan de wijnquote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
voor mij hoeft t niet aangepast te worden hoormaar zag net op ns site dat ik dan op z'n vroegst met de trein van 14.30 kan en dan om 15.13 aan kom. Als ik kan regelen op t werk dat ik gewoon een kwartiertje eerder vrij neem kan ik er een uur eerder zijn (ongedoucht) maar 1 ding weet ik wel:P ik kom niet met de auto. Dat gedoe met parkeren daar
Neem een douche, ga ergens liggen en laat wat stof op je vallen, werkt geheidquote:Op woensdag 18 november 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
nope, ik kan niet, werk tot 5 uur en daarna afgemat, uitgeklopt en uitgewrongen
Nog geen 30 kmquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus 20 december gaan we meeten?![]()
Ik weet nog niet of ik alleen kom of met huppelman en huppelkind
* rulerofdeath belt 112quote:
en wat is volgens jou niet ouderwets? e-mail?quote:
best handig ook als er een bom melding per email wordt gedaan, voordat de desbetreffende instantie bij die mail is ontploft de hele flikkerse bende alquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat is volgens jou niet ouderwets? e-mail?
of er wordt een poeder e-mail verstuurdquote:Op woensdag 18 november 2009 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
best handig ook als er een bom melding per email wordt gedaan, voordat de desbetreffende instantie bij die mail is ontploft de hele flikkerse bende al
dat maak jij er weer vanquote:
Vind je dat heel vreemd?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat maak jij er weer van
trein is gewoon makkelijker vanuit hier
in ieder geval iets online draadloos iets ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat is volgens jou niet ouderwets? e-mail?
wie gebruikt er nu twitter danquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Ted038 het volgende:
[..]
in ieder geval iets online draadloos iets ofzoiets van twitteren ofzo ? of is dat ook alweer verouderd
leukste zal wel zijn dat 2000-politiesysteem kraken en zelf op die manier de politie waarschuwen
quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef ZeFetish het volgende:
bommelding blijft een leuk woord..
ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke...zei je nou de 20e vanaf 's middags met eten erbij?
Dat kan toch niet...
(jawel, maar dan moet ik om 4 uur oid wel alweer weg...)
* suikertaartje bedenkt zich
Zeg, kunnen jullie ook op de 19e?
20e wel jaquote:
Geen idee eigenlijk, thuis even op de kalender kijkenquote:
Het is wel duidelijk dat je erg je best wilt doen voor onsquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, thuis even op de kalender kijken
Zwolle is wel ver weg trouwens
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je erg je best wilt doen voor ons
mij maakt niet uit. die dag moet ik ook tot 13.00 werken maar 20ste is gunstiger, heb namelijk de 21ste een late dienstquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke...zei je nou de 20e vanaf 's middags met eten erbij?
Dat kan toch niet...
(jawel, maar dan moet ik om 4 uur oid wel alweer weg...)
* suikertaartje bedenkt zich
Zeg, kunnen jullie ook op de 19e?
aan wie maar ja wil/durft te zeggenquote:
En jij bent de eerste die het zeiquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aan wie maar ja wil/durft te zeggen
Ja maar ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij bent de eerste die het zei
Maarre sinds wanneer ben jij weer vrijgezel dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij bent de eerste die het zei
Dan heb jij tijd om te sparenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moet ;t nou weer volgende maand al?!
Voor zover ik weet wordt het de 19e en is iedereen welkom. Maar de datum ligt meer bij Nienkequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
is er al meer bekend?
Wat zullen we doen, een uurtje of 2 's middags?quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Trevland het volgende:
Maar vanaf hoe laat zijn we dan welkom?
In principe is het in Zwolle of bij mij of in het centrum, net wat makkelijk isquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Xaryna het volgende:
Waar is het nou precies? In zwolle? In zwolle centrum? in een park? In een buitenwijk? Bij iemand thuis? In een dorp nabij zwolle?
Ik heb al door dat het 19 december rond 2 uur is.
Haha nee dat snap ik, maar ik vind het wel prettig te weten of het bij iemand thuis of in een park is enzoquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In principe is het in Zwolle of bij mij of in het centrum, net wat makkelijk isDie details komen dus nog
(uiteraard via PM, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon
)
Volgens mij in eerste instantie bij mij thuisquote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha nee dat snap ik, maar ik vind het wel prettig te weten of het bij iemand thuis of in een park is enzo
Woon jij in Zwolle dan?quote:
Iets met verkeerde been en bed?quote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon jij in Zwolle dan?
En nee we doen geen bijc0nd0rinbedmeet
iets met geen EZquote:
Nee, dat deden we een keer met z'n tweetjesquote:
Ik werd geroepen?quote:
Mijn kastje staat dus nu wil ik weer schilderenquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat deden we een keer met z'n tweetjesSchilderen toch?
c0nd0r wil een inbedbijc0nd0rmeet organiserenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c0nd0r wil een inbedbijc0nd0rmeet organiseren
quote:Op maandag 30 november 2009 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn kastje staat dus nu wil ik weer schilderen
Jij mag altijd helpenquote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je ze al die damesch alleen aan of moet ik je helpen
En verlegenquote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier mogen we dan wel praatjes hebben maar in het echt zijn we heel lief
*wantrouwt*quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier mogen we dan wel praatjes hebben maar in het echt zijn we heel lief
quote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nu opzoek moeten naar nieuwe schuilnamen Kloon Tweeling Broertje![]()
Wij_zijn_GEEN_terroristen_kloonbroertje1 en 2?quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou als jij Kloon_tweeling_broertje_1 neemt en ik dan nummer 2? of anders om?
Dat is wel een goede optie, maar kunnen we wel zulke lange namen gebruiken hier op fok?quote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij_zijn_GEEN_terroristen_kloonbroertje1 en 2?
Kunnen we allicht proberenquote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie, maar kunnen we wel zulke lange namen gebruiken hier op fok?
Give it a shotquote:
Ja mama Marijkequote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, zullen we hier OT blijven?Het is hier geen SC
ik kan 's avonds welquote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef kaatjhuh het volgende:
dus t is de 19dedenk dan niet dat ROD komt en ik kom pas in de middag en zal niet lang blijven
oo,.. zondag geen voetbal dusquote:
ow, dat weet ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
oo,.. zondag geen voetbal dus
wisselen we mekaar wel af
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Monopoly het volgende:
19 December is Thunderdome
Anders was ik gekomen!
Marijke, kan je het mij vergeven?![]()
quote:
Maar of Thunderdome je vergeven wordt....quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Monopoly het volgende:
19 December is Thunderdome
Anders was ik gekomen!
Marijke, kan je het mij vergeven?![]()
Heul niet, ik krijg de 20e geld. Verschuif ;t even ofzo.quote:
Helaas, ST zit met een zoontje he dus dat verschuiven gaat niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet, ik krijg de 20e geld. Verschuif ;t even ofzo.
Nee. Tattoeage+marilyn manson+boete in 2 weken tijd is niet goed voor de financieen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas, ST zit met een zoontje he dus dat verschuiven gaat niet zo makkelijkKun je niet wat anders regelen dan?
Hoe krijg je die boete voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Tattoeage+marilyn manson+boete in 2 weken tijd is niet goed voor de financieen.
door rood licht fietsen, maar is toch weer 66,- hequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je die boete voor elkaar?
Das ook niet slimquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
door rood licht fietsen, maar is toch weer 66,- he
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook nietquote:
Maar toch geen ¤66 waardquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook niet
het regende nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook niet
tis maar geld hoorquote:
ooh okquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het regende nietMaar ik fietste op een fiets die niet van mij was en veel te groot voor mij en sowieso mannenfiets
dus dan kan ik niet zomaar stoppen zonder mezelf veel pijn te doen. En i kdacht dat ;t nog groen was.
LOLquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het regende nietMaar ik fietste op een fiets die niet van mij was en veel te groot voor mij en sowieso mannenfiets
dus dan kan ik niet zomaar stoppen zonder mezelf veel pijn te doen. En i kdacht dat ;t nog groen was.
dat moet je wel hebben ik kan ;t niet eens betalen.quote:
Stoplichten in leeuwarden blijven minder lang groen dan die in Sneek.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland heeft de 19de officeel vrij en is dus zeker van de partij![]()
![]()
![]()
schema?quote:
Werktijdenquote:
dan zijn we er 's ochtends ook nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom niet de 20e... dan zit ik nl in een huisje in zwolle
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil met Marijke en mij komen spelen?
En wanneer?
Roept u maar!!!!!
ruim je het wel zelf op?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor jou hoor
En de rest
hmm, waar woonde u ook al weer?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:09 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk mijn rooster binnen en ik moet de 19e in de avond werken. Hmm. Dat is niet heel handig
Utrecht. Moet om 18.30 werken.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, waar woonde u ook al weer?
hmm, tot hoe laat?quote:
Middernachtquote:
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het stationquote:
joah, dat hebben we volgens mij vakerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het station
Wat?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
denk het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat hebben we volgens mij vaker
hmm, is het ver naar 't station dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
Great Minds Think Alikequote:[..]
Wat?
GMTA = Great Minds Think Alikequote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
[..]
Wat?
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, is het ver naar 't station dan?
[..]
Great Minds Think Alike
Jullie doen het weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
GMTA = Great Minds Think Alike
neem je 'm mee in de treinquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...
quote:[..]
Jullie doen het weer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee in de trein
[..]
neem je 'm mee naar Marijkequote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
nee bij Marijke natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee naar Marijke
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Xaryna het volgende:
Betalen jullie dan wel het fiets treinkaartje? Of mijn eigen kaartje?
jah, dat is ook al zo'n Geniequote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar goed dat condor er niet is dan heb je het helemaal voor elkaar
5 geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
was je anders met de fiets gekomen?
enne fietskaartje is toch iets van 2 euro? die wil ik je dan nog wel kado doen
Jaquote:
Ik rijd welquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
tjah, om 4 uur zonder bier te gaan zitten is eigenlijk ook best langquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
ik trek 'm wel doorquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik rijd wel![]()
Ik kan ook mijn fiets daar ergens veilig neerzetten (dat bestaat vast) en dan met de trein, en dan betalen jullie mijn treinkaartje. Puik plan, toch? Maar dan moeten jullie niet zondagmorgen er al de brui aan geven, want dan ben ik er nog maar net.
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de autoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef PownijN het volgende:
Nijn kan rijden. Nijn drinkt geen alchool
Ja. Met zn 539en in een Ford Fietstas.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de auto
ja dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |