*zucht*quote:Op maandag 16 november 2009 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ze hem niet dichter in de buurt gebouwd hebben
De opleiding die ik doe is in Arnhem bagger, dus toen had ik de keuze of ik zou naar Zwolle (en daar dan misschien op kamers of zo) of naar ede(wat nog te doen is met trein tijden) dus toen ging ik voor ede, verkeerde keuze nu zo achterafquote:
Had zwolle gekozen kneusquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
De opleiding die ik doe is in Arnhem bagger, dus toen had ik de keuze of ik zou naar Zwolle (en daar dan misschien op kamers of zo) of naar ede(wat nog te doen is met trein tijden) dus toen ging ik voor ede, verkeerde keuze nu zo achteraf
zulke dingen is toch altijd achteraf. Of je had t beter moeten uitzoekenquote:Op maandag 16 november 2009 15:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
De opleiding die ik doe is in Arnhem bagger, dus toen had ik de keuze of ik zou naar Zwolle (en daar dan misschien op kamers of zo) of naar ede(wat nog te doen is met trein tijden) dus toen ging ik voor ede, verkeerde keuze nu zo achteraf
PI's lezen is ook een soort van vakquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat toen had geweten had ik nu ook in Zwolle gezeten, lees dan ook wat er staat
Maar toen zat ik ook nog niet op fok, dus kon ook niks uitzoekenquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zulke dingen is toch altijd achteraf. Of je had t beter moeten uitzoeken
was wel makkelijker geweest met de toekomstige meet
Ik dacht meer van hij lacht mij uitquote:Op maandag 16 november 2009 16:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
PI's lezen is ook een soort van vak
quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toen zat ik ook nog niet op fok, dus kon ook niks uitzoeken
daarom zeg ik ook dat PI's lezen ook een soort van vak isquote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht meer van hij lacht mij uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Mocht ik gaan, en er is niemand anders, wil ik er wel over nadenkenquote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gouda, profiel is handig jeweetz
als t mag van je moeder,.. vind ik het goed hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
quote:Op maandag 16 november 2009 20:20 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
als t mag van je moeder,.. vind ik het goed hoorAls PeZu er is zal hij me waarschijnlijk neersteken. Dat is nog een beetje een punt waar ik twijfel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Dan weet je waar je aan moet denken om mee te nemenquote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als PeZu er is zal hij me waarschijnlijk neersteken. Dat is nog een beetje een punt waar ik twijfel.
kennen jullie elkaars gezicht dan?quote:Op maandag 16 november 2009 20:21 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als PeZu er is zal hij me waarschijnlijk neersteken. Dat is nog een beetje een punt waar ik twijfel.
Dat hoef toch niet maar zodra ze er zijn en zeggen wie ze zijn dan welquote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kennen jullie elkaars gezicht dan?
Hij weet wel mijn echte naam. Ik had 'm op MSN en als hij weet dat ik kom.quote:Op maandag 16 november 2009 20:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
kennen jullie elkaars gezicht dan?
dat is naarquote:Op maandag 16 november 2009 20:28 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hij weet wel mijn echte naam. Ik had 'm op MSN en als hij weet dat ik kom.
Dan lig ik met twaalf gaten in m'n buik op de grond.quote:
wat heb jij gedaan dan waardoor hij dat zou willen doen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:39 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dan lig ik met twaalf gaten in m'n buik op de grond.
Mijn gedrag op één of ander forum vindt hij al genoeg om mij te verachten.quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
wat heb jij gedaan dan waardoor hij dat zou willen doen?
zal toch wel mee vallen?quote:Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Mijn gedrag op één of ander forum vindt hij al genoeg om mij te verachten.
valt toch wel mee? ... jij bent vast geen moordlustig typequote:Op maandag 16 november 2009 20:42 schreef PeZu het volgende:
Hoi de moordenaar hier![]()
huilkat wil je je insinuaties voor je houden bvd
stoep,quote:Op maandag 16 november 2009 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
PeZu ijlt om één of andere reden. Hij lult maar wat raak over één of andere huilkat.
Hmm zal overmorgen eens met marijke babbelen daaroverquote:Op maandag 16 november 2009 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Marijke zou met data komen maar dat heeft ze nog niet gedaan
hihi ik zij komen
Zekersquote:Op maandag 16 november 2009 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm zal overmorgen eens met marijke babbelen daarover![]()
dat was wel heel grappig in de apenheul he
dat is toch een merk sap van de aldi van dat oranje spul?quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
wie willen er allemaal Punica op de zwollemeet?
Nee dat is drinken van voor jouw tijdquote:Op maandag 16 november 2009 21:45 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is toch een merk sap van de aldi van dat oranje spul?
Zal wel beschimmelde zooi zijn onderhand.quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is drinken van voor jouw tijd
quote:Op maandag 16 november 2009 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat is drinken van voor jouw tijd
Jij regelt een Punica tapquote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Als ik weet wanneer de meet is dan wil ik best wel een dag ervoor naar duitsland gaan om punica te halen voor iedereen.quote:
Punica ???? ik wil "snor" colaquote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hele zachte knieën!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:56 schreef Jeej het volgende:
Ik zou nooit en te nimmer met jullie willen spelen, jullie knieen zijn veel te puntig
Jaa, dan maken we een Punica oase in het bos!quote:Op maandag 16 november 2009 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Om dan maar even data erin te gooien![]()
12 of 13 december en 19 of 20 december, zou een van die dagen kunnen?
tjolkquote:Op maandag 16 november 2009 21:59 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Punica ???? ik wil "snor" cola
[ afbeelding ]
Ja, maar jij komt toch niet...quote:
nee anders moet ik huilkat vermoorden heb ik daarstraks gelezenquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar jij komt toch niet...
Nee joh, dat hoeft niet, hij komt toch nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee anders moet ik huilkat vermoorden heb ik daarstraks gelezen
schat, dat kan jij helemaal niet...fysiek wel, maar verder...quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee anders moet ik huilkat vermoorden heb ik daarstraks gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |