Tuurlijk niet, we zijn met meerderen dus er gebeurd niets wat niet magquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:49 schreef ajf het volgende:
Ik wil welHeel graag zelfs
![]()
![]()
Met allebei
![]()
Maar ik krijg ruzie thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we zijn met meerderen dus er gebeurd niets wat niet mag
Ik vind het een heel verleidelijk aanbod schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Ligt er aan hoe suikertaartje en marijke er uit zien, Als ze aantrekkelijk zien wil ik wel even komen spelen hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil met Marijke en mij komen spelen?
En wanneer?
Roept u maar!!!!!
Ben jij niet die stumper die de nieuwe johan van twarres wilde worden?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe suikertaartje en marijke er uit zien, Als ze aantrekkelijk zien wil ik wel even komen spelen hoor
Maar niet nu, moet nu slapen want moet morgen om 5 uur op,
De eerste vraag is dan wordt het dit jaar of volgend jaar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij niet die stumper die de nieuwe johan van twarres wilde worden?
OT: dames geef eens een datum dan
Waarom, we gaan toch in het bos spelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 09:42 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien moet je erbij zetten dat er een leeftijdsminimum is.
Ik dacht even dat ik ook mocht namelijk.
Als jullie maar niet naar het Engelse Werk gaan, daar komen nogal wat homo's uit Hattem voor plezierquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom, we gaan toch in het bos spelenJij mag ook komen hoor!
Je zou denken dat ze in hattem bos zat hebbenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jullie maar niet naar het Engelse Werk gaan, daar komen nogal wat homo's uit Hattem voor plezier![]()
Op zondagen niet hoor, dan zijn het voornamelijk gezinnetjes die daar komenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als jullie maar niet naar het Engelse Werk gaan, daar komen nogal wat homo's uit Hattem voor plezier![]()
En voor jullie het vragen : Een oud collega van mij ging daar vaak heen
De Zwollemeet is gewoon voor de gezellig, je moet jezelf en je beste blaadjes-schop humeur meenemen en het levert dan een hoop plezier op!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:12 schreef Ted038 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze in hattem bos zat hebben(maar wellicht willen ze de pastoor en zijn kindertjes daar niet storen)
Maarruh, wat isdat nu voor zwollemeet, wat moet jemeenemen en wat levert het op ?
kwam dit topic toevallig tegen bij actieve topic, dus vergeef deze 038-blauwvinger voor de naieve vragen
dat is mooi makkelijkquote:
maar als je er dan toch bent heb je meteen de kans om met marijke te douchequote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef ajf het volgende:
Ik ben gek op spelletjes maar om daar nou dik 2 uur voor te rijden...
Dat wil ik wel graag ja. Dan kunnen we spelletjes doen onder de douchequote:Op maandag 16 november 2009 12:08 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar als je er dan toch bent heb je meteen de kans om met marijke te douchedat wou je toch graag? Dus moet je er een beetje voorover hebben
dus dan ben jij er gewoon ook bijquote:Op maandag 16 november 2009 12:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Dat wil ik wel graag ja. Dan kunnen we spelletjes doen onder de doucheJa dat heb ik er wel voor over.
Ik ga er heel hard over nadenkenquote:Op maandag 16 november 2009 12:24 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dus dan ben jij er gewoon ook bij
Rijzen? Ben je gist?quote:Op maandag 16 november 2009 11:15 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat is mooi makkelijk
ach ik hoef maar half uur met de trein te rijzen, is ook nog te doen
ook goed.. "reizen"quote:Op maandag 16 november 2009 14:05 schreef Annnet het volgende:
[..]
Rijzen? Ben je gist?
Normaal moet ik ook een half uur reizen, maar zit nu op school.
maar zo heb ik er weer een post bijquote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gouda, profiel is handig jeweetz
Dat dacht ik alquote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
maar zo heb ik er weer een post bij
hmm ik kom je niet halen, is een beetje boel om
heb je geen leuke dames op fok die uit jou buurt komen?quote:
zo te zien is t opgelostquote:Op maandag 16 november 2009 15:40 schreef Edwindegloria het volgende:
Ik zou wel willen... maar wie bent u? En waar kan ik u vinden?
niet die kunnen autorijden, dunkt mequote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
heb je geen leuke dames op fok die uit jou buurt komen?
[..]
zo te zien is t opgelost
en ken er wel leuk vrouwelijk en erg gezellig vrouwelijk volkquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet die kunnen autorijden, dunkt me
Zolang is bij mij normaal een enkele reis naar schoolquote:Op maandag 16 november 2009 12:07 schreef ajf het volgende:
Ik ben gek op spelletjes maar om daar nou dik 2 uur voor te rijden...
waarom heb jij school niet dichter bij?quote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zolang is bij mij normaal een enkele reis naar school
Omdat ze hem niet dichter in de buurt gebouwd hebbenquote:Op maandag 16 november 2009 15:53 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
waarom heb jij school niet dichter bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |