Koopzondag?quote:Op woensdag 18 november 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
nope, ik kan niet, werk tot 5 uur en daarna afgemat, uitgeklopt en uitgewrongen
Voor mijn deur is alle ruimte!quote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
voor mij hoeft t niet aangepast te worden hoormaar zag net op ns site dat ik dan op z'n vroegst met de trein van 14.30 kan en dan om 15.13 aan kom. Als ik kan regelen op t werk dat ik gewoon een kwartiertje eerder vrij neem kan ik er een uur eerder zijn (ongedoucht) maar 1 ding weet ik wel:P ik kom niet met de auto. Dat gedoe met parkeren daar
uhm jups al onze winkels zijn open dus ik zal ook wel ergens moet helpen van mezelfquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 01:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mijn deur is alle ruimte!En gratis! En je mag ook al een dag eerder komen, als je niet hoeft te werken, doen we meteen een borrel
Jij wil gewoon aan de wijnquote:Op woensdag 18 november 2009 00:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
voor mij hoeft t niet aangepast te worden hoormaar zag net op ns site dat ik dan op z'n vroegst met de trein van 14.30 kan en dan om 15.13 aan kom. Als ik kan regelen op t werk dat ik gewoon een kwartiertje eerder vrij neem kan ik er een uur eerder zijn (ongedoucht) maar 1 ding weet ik wel:P ik kom niet met de auto. Dat gedoe met parkeren daar
Neem een douche, ga ergens liggen en laat wat stof op je vallen, werkt geheidquote:Op woensdag 18 november 2009 00:54 schreef PeZu het volgende:
nope, ik kan niet, werk tot 5 uur en daarna afgemat, uitgeklopt en uitgewrongen
Nog geen 30 kmquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 08:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus 20 december gaan we meeten?![]()
Ik weet nog niet of ik alleen kom of met huppelman en huppelkind
* rulerofdeath belt 112quote:
en wat is volgens jou niet ouderwets? e-mail?quote:
best handig ook als er een bom melding per email wordt gedaan, voordat de desbetreffende instantie bij die mail is ontploft de hele flikkerse bende alquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat is volgens jou niet ouderwets? e-mail?
of er wordt een poeder e-mail verstuurdquote:Op woensdag 18 november 2009 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
best handig ook als er een bom melding per email wordt gedaan, voordat de desbetreffende instantie bij die mail is ontploft de hele flikkerse bende al
dat maak jij er weer vanquote:
Vind je dat heel vreemd?quote:Op woensdag 18 november 2009 13:26 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
dat maak jij er weer van
trein is gewoon makkelijker vanuit hier
in ieder geval iets online draadloos iets ofzoquote:Op woensdag 18 november 2009 12:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wat is volgens jou niet ouderwets? e-mail?
wie gebruikt er nu twitter danquote:Op woensdag 18 november 2009 14:11 schreef Ted038 het volgende:
[..]
in ieder geval iets online draadloos iets ofzoiets van twitteren ofzo ? of is dat ook alweer verouderd
leukste zal wel zijn dat 2000-politiesysteem kraken en zelf op die manier de politie waarschuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |