En verlegenquote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier mogen we dan wel praatjes hebben maar in het echt zijn we heel lief
*wantrouwt*quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier mogen we dan wel praatjes hebben maar in het echt zijn we heel lief
quote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nu opzoek moeten naar nieuwe schuilnamen Kloon Tweeling Broertje![]()
Wij_zijn_GEEN_terroristen_kloonbroertje1 en 2?quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou als jij Kloon_tweeling_broertje_1 neemt en ik dan nummer 2? of anders om?
Dat is wel een goede optie, maar kunnen we wel zulke lange namen gebruiken hier op fok?quote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij_zijn_GEEN_terroristen_kloonbroertje1 en 2?
Kunnen we allicht proberenquote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie, maar kunnen we wel zulke lange namen gebruiken hier op fok?
Give it a shotquote:
Ja mama Marijkequote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, zullen we hier OT blijven?Het is hier geen SC
ik kan 's avonds welquote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef kaatjhuh het volgende:
dus t is de 19dedenk dan niet dat ROD komt en ik kom pas in de middag en zal niet lang blijven
oo,.. zondag geen voetbal dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |