quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee in de trein
[..]
neem je 'm mee naar Marijkequote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
nee bij Marijke natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee naar Marijke
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Xaryna het volgende:
Betalen jullie dan wel het fiets treinkaartje? Of mijn eigen kaartje?
jah, dat is ook al zo'n Geniequote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar goed dat condor er niet is dan heb je het helemaal voor elkaar
5 geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
was je anders met de fiets gekomen?
enne fietskaartje is toch iets van 2 euro? die wil ik je dan nog wel kado doen
Jaquote:
Ik rijd welquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
tjah, om 4 uur zonder bier te gaan zitten is eigenlijk ook best langquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
ik trek 'm wel doorquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik rijd wel![]()
Ik kan ook mijn fiets daar ergens veilig neerzetten (dat bestaat vast) en dan met de trein, en dan betalen jullie mijn treinkaartje. Puik plan, toch? Maar dan moeten jullie niet zondagmorgen er al de brui aan geven, want dan ben ik er nog maar net.
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de autoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef PownijN het volgende:
Nijn kan rijden. Nijn drinkt geen alchool
Ja. Met zn 539en in een Ford Fietstas.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de auto
ja dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |