dan zijn we er 's ochtends ook nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom niet de 20e... dan zit ik nl in een huisje in zwolle
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil met Marijke en mij komen spelen?
En wanneer?
Roept u maar!!!!!
ruim je het wel zelf op?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor jou hoor
En de rest
hmm, waar woonde u ook al weer?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:09 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk mijn rooster binnen en ik moet de 19e in de avond werken. Hmm. Dat is niet heel handig
Utrecht. Moet om 18.30 werken.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, waar woonde u ook al weer?
hmm, tot hoe laat?quote:
Middernachtquote:
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het stationquote:
joah, dat hebben we volgens mij vakerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het station
Wat?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
denk het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat hebben we volgens mij vaker
hmm, is het ver naar 't station dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
Great Minds Think Alikequote:[..]
Wat?
GMTA = Great Minds Think Alikequote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
[..]
Wat?
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, is het ver naar 't station dan?
[..]
Great Minds Think Alike
Jullie doen het weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
GMTA = Great Minds Think Alike
neem je 'm mee in de treinquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...
quote:[..]
Jullie doen het weer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee in de trein
[..]
neem je 'm mee naar Marijkequote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
nee bij Marijke natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee naar Marijke
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Xaryna het volgende:
Betalen jullie dan wel het fiets treinkaartje? Of mijn eigen kaartje?
jah, dat is ook al zo'n Geniequote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar goed dat condor er niet is dan heb je het helemaal voor elkaar
5 geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
was je anders met de fiets gekomen?
enne fietskaartje is toch iets van 2 euro? die wil ik je dan nog wel kado doen
Jaquote:
Ik rijd welquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
tjah, om 4 uur zonder bier te gaan zitten is eigenlijk ook best langquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
ik trek 'm wel doorquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik rijd wel![]()
Ik kan ook mijn fiets daar ergens veilig neerzetten (dat bestaat vast) en dan met de trein, en dan betalen jullie mijn treinkaartje. Puik plan, toch? Maar dan moeten jullie niet zondagmorgen er al de brui aan geven, want dan ben ik er nog maar net.
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de autoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef PownijN het volgende:
Nijn kan rijden. Nijn drinkt geen alchool
Ja. Met zn 539en in een Ford Fietstas.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de auto
ja dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |