quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef ZeFetish het volgende:
bommelding blijft een leuk woord..
ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke...zei je nou de 20e vanaf 's middags met eten erbij?
Dat kan toch niet...
(jawel, maar dan moet ik om 4 uur oid wel alweer weg...)
* suikertaartje bedenkt zich
Zeg, kunnen jullie ook op de 19e?
20e wel jaquote:
Geen idee eigenlijk, thuis even op de kalender kijkenquote:
Het is wel duidelijk dat je erg je best wilt doen voor onsquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, thuis even op de kalender kijken
Zwolle is wel ver weg trouwens
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je erg je best wilt doen voor ons
mij maakt niet uit. die dag moet ik ook tot 13.00 werken maar 20ste is gunstiger, heb namelijk de 21ste een late dienstquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke...zei je nou de 20e vanaf 's middags met eten erbij?
Dat kan toch niet...
(jawel, maar dan moet ik om 4 uur oid wel alweer weg...)
* suikertaartje bedenkt zich
Zeg, kunnen jullie ook op de 19e?
aan wie maar ja wil/durft te zeggenquote:
En jij bent de eerste die het zeiquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aan wie maar ja wil/durft te zeggen
Ja maar ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij bent de eerste die het zei
Maarre sinds wanneer ben jij weer vrijgezel dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij bent de eerste die het zei
Dan heb jij tijd om te sparenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moet ;t nou weer volgende maand al?!
Voor zover ik weet wordt het de 19e en is iedereen welkom. Maar de datum ligt meer bij Nienkequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
is er al meer bekend?
Wat zullen we doen, een uurtje of 2 's middags?quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Trevland het volgende:
Maar vanaf hoe laat zijn we dan welkom?
In principe is het in Zwolle of bij mij of in het centrum, net wat makkelijk isquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Xaryna het volgende:
Waar is het nou precies? In zwolle? In zwolle centrum? in een park? In een buitenwijk? Bij iemand thuis? In een dorp nabij zwolle?
Ik heb al door dat het 19 december rond 2 uur is.
Haha nee dat snap ik, maar ik vind het wel prettig te weten of het bij iemand thuis of in een park is enzoquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In principe is het in Zwolle of bij mij of in het centrum, net wat makkelijk isDie details komen dus nog
(uiteraard via PM, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon
)
Volgens mij in eerste instantie bij mij thuisquote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha nee dat snap ik, maar ik vind het wel prettig te weten of het bij iemand thuis of in een park is enzo
Woon jij in Zwolle dan?quote:
Iets met verkeerde been en bed?quote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon jij in Zwolle dan?
En nee we doen geen bijc0nd0rinbedmeet
iets met geen EZquote:
Nee, dat deden we een keer met z'n tweetjesquote:
Ik werd geroepen?quote:
Mijn kastje staat dus nu wil ik weer schilderenquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat deden we een keer met z'n tweetjesSchilderen toch?
c0nd0r wil een inbedbijc0nd0rmeet organiserenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c0nd0r wil een inbedbijc0nd0rmeet organiseren
quote:Op maandag 30 november 2009 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn kastje staat dus nu wil ik weer schilderen
Jij mag altijd helpenquote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je ze al die damesch alleen aan of moet ik je helpen
En verlegenquote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier mogen we dan wel praatjes hebben maar in het echt zijn we heel lief
*wantrouwt*quote:Op maandag 30 november 2009 10:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier mogen we dan wel praatjes hebben maar in het echt zijn we heel lief
quote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nu opzoek moeten naar nieuwe schuilnamen Kloon Tweeling Broertje![]()
Wij_zijn_GEEN_terroristen_kloonbroertje1 en 2?quote:Op maandag 30 november 2009 11:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat nou als jij Kloon_tweeling_broertje_1 neemt en ik dan nummer 2? of anders om?
Dat is wel een goede optie, maar kunnen we wel zulke lange namen gebruiken hier op fok?quote:Op maandag 30 november 2009 11:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wij_zijn_GEEN_terroristen_kloonbroertje1 en 2?
Kunnen we allicht proberenquote:Op maandag 30 november 2009 11:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel een goede optie, maar kunnen we wel zulke lange namen gebruiken hier op fok?
Give it a shotquote:
Ja mama Marijkequote:Op maandag 30 november 2009 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zeg lieverds, zullen we hier OT blijven?Het is hier geen SC
ik kan 's avonds welquote:Op maandag 30 november 2009 14:22 schreef kaatjhuh het volgende:
dus t is de 19dedenk dan niet dat ROD komt en ik kom pas in de middag en zal niet lang blijven
oo,.. zondag geen voetbal dusquote:
ow, dat weet ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
oo,.. zondag geen voetbal dus
wisselen we mekaar wel af
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Monopoly het volgende:
19 December is Thunderdome
Anders was ik gekomen!
Marijke, kan je het mij vergeven?![]()
quote:
Maar of Thunderdome je vergeven wordt....quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Monopoly het volgende:
19 December is Thunderdome
Anders was ik gekomen!
Marijke, kan je het mij vergeven?![]()
Heul niet, ik krijg de 20e geld. Verschuif ;t even ofzo.quote:
Helaas, ST zit met een zoontje he dus dat verschuiven gaat niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet, ik krijg de 20e geld. Verschuif ;t even ofzo.
Nee. Tattoeage+marilyn manson+boete in 2 weken tijd is niet goed voor de financieen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas, ST zit met een zoontje he dus dat verschuiven gaat niet zo makkelijkKun je niet wat anders regelen dan?
Hoe krijg je die boete voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Tattoeage+marilyn manson+boete in 2 weken tijd is niet goed voor de financieen.
door rood licht fietsen, maar is toch weer 66,- hequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je die boete voor elkaar?
Das ook niet slimquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
door rood licht fietsen, maar is toch weer 66,- he
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook nietquote:
Maar toch geen ¤66 waardquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook niet
het regende nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook niet
tis maar geld hoorquote:
ooh okquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het regende nietMaar ik fietste op een fiets die niet van mij was en veel te groot voor mij en sowieso mannenfiets
dus dan kan ik niet zomaar stoppen zonder mezelf veel pijn te doen. En i kdacht dat ;t nog groen was.
LOLquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het regende nietMaar ik fietste op een fiets die niet van mij was en veel te groot voor mij en sowieso mannenfiets
dus dan kan ik niet zomaar stoppen zonder mezelf veel pijn te doen. En i kdacht dat ;t nog groen was.
dat moet je wel hebben ik kan ;t niet eens betalen.quote:
Stoplichten in leeuwarden blijven minder lang groen dan die in Sneek.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland heeft de 19de officeel vrij en is dus zeker van de partij![]()
![]()
![]()
schema?quote:
Werktijdenquote:
dan zijn we er 's ochtends ook nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom niet de 20e... dan zit ik nl in een huisje in zwolle
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil met Marijke en mij komen spelen?
En wanneer?
Roept u maar!!!!!
ruim je het wel zelf op?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor jou hoor
En de rest
hmm, waar woonde u ook al weer?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:09 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk mijn rooster binnen en ik moet de 19e in de avond werken. Hmm. Dat is niet heel handig
Utrecht. Moet om 18.30 werken.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, waar woonde u ook al weer?
hmm, tot hoe laat?quote:
Middernachtquote:
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het stationquote:
joah, dat hebben we volgens mij vakerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het station
Wat?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
denk het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat hebben we volgens mij vaker
hmm, is het ver naar 't station dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
Great Minds Think Alikequote:[..]
Wat?
GMTA = Great Minds Think Alikequote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
[..]
Wat?
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, is het ver naar 't station dan?
[..]
Great Minds Think Alike
Jullie doen het weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
GMTA = Great Minds Think Alike
neem je 'm mee in de treinquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...
quote:[..]
Jullie doen het weer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee in de trein
[..]
neem je 'm mee naar Marijkequote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
nee bij Marijke natuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2009 00:22 schreef Xaryna het volgende:
[..]En m dan op Zwolle laten staan?
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem je 'm mee naar Marijke
quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Xaryna het volgende:
Betalen jullie dan wel het fiets treinkaartje? Of mijn eigen kaartje?
jah, dat is ook al zo'n Geniequote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is maar goed dat condor er niet is dan heb je het helemaal voor elkaar
5 geloof ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
![]()
was je anders met de fiets gekomen?
enne fietskaartje is toch iets van 2 euro? die wil ik je dan nog wel kado doen
Jaquote:
Ik rijd welquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
tjah, om 4 uur zonder bier te gaan zitten is eigenlijk ook best langquote:Op donderdag 10 december 2009 00:29 schreef Trevland het volgende:
Maar ze moet de fiets wel meenemen want volgens mij mag dan niemand van ons meer autorijden
ik trek 'm wel doorquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik rijd wel![]()
Ik kan ook mijn fiets daar ergens veilig neerzetten (dat bestaat vast) en dan met de trein, en dan betalen jullie mijn treinkaartje. Puik plan, toch? Maar dan moeten jullie niet zondagmorgen er al de brui aan geven, want dan ben ik er nog maar net.
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de autoquote:Op donderdag 10 december 2009 00:30 schreef PownijN het volgende:
Nijn kan rijden. Nijn drinkt geen alchool
Ja. Met zn 539en in een Ford Fietstas.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Gaan we met z'n allen bij Nijn in de auto
ja dus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |