dan zijn we er 's ochtends ook nogquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom niet de 20e... dan zit ik nl in een huisje in zwolle
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
Wie wil met Marijke en mij komen spelen?
En wanneer?
Roept u maar!!!!!
ruim je het wel zelf op?quote:Op dinsdag 8 december 2009 23:25 schreef PownijN het volgende:
[..]
Ik kom alleen voor jou hoor
En de rest
hmm, waar woonde u ook al weer?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:09 schreef Xaryna het volgende:
Eindelijk mijn rooster binnen en ik moet de 19e in de avond werken. Hmm. Dat is niet heel handig
Utrecht. Moet om 18.30 werken.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, waar woonde u ook al weer?
hmm, tot hoe laat?quote:
Middernachtquote:
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het stationquote:
joah, dat hebben we volgens mij vakerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meerquote:Op donderdag 10 december 2009 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oow, maar dan rijd er nog wel een trein naar zwolle. Dan gaan we je wel ophalen van het station
Wat?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:17 schreef Trevland het volgende:
Ruler een beetje GMTA of niet dan?
denk het ookquote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat hebben we volgens mij vaker
hmm, is het ver naar 't station dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
Great Minds Think Alikequote:[..]
Wat?
GMTA = Great Minds Think Alikequote:Op donderdag 10 december 2009 00:18 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jamaar dan rijdt de tram naar het station hier niet meer![]()
[..]
Wat?
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, is het ver naar 't station dan?
[..]
Great Minds Think Alike
Jullie doen het weer.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
GMTA = Great Minds Think Alike
neem je 'm mee in de treinquote:Op donderdag 10 december 2009 00:20 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik zou het ook kunnen fietsen, maar dan doe ik er een half uur over en moet ik hem de hele nacht op het station laten staan zonder flink slot...
quote:[..]
Jullie doen het weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |