ow, dat weet ik nietquote:Op maandag 30 november 2009 14:31 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
oo,.. zondag geen voetbal dus
wisselen we mekaar wel af
quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Monopoly het volgende:
19 December is Thunderdome
Anders was ik gekomen!
Marijke, kan je het mij vergeven?![]()
quote:
Maar of Thunderdome je vergeven wordt....quote:Op dinsdag 1 december 2009 00:04 schreef Monopoly het volgende:
19 December is Thunderdome
Anders was ik gekomen!
Marijke, kan je het mij vergeven?![]()
Heul niet, ik krijg de 20e geld. Verschuif ;t even ofzo.quote:
Helaas, ST zit met een zoontje he dus dat verschuiven gaat niet zo makkelijkquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul niet, ik krijg de 20e geld. Verschuif ;t even ofzo.
Nee. Tattoeage+marilyn manson+boete in 2 weken tijd is niet goed voor de financieen.quote:Op vrijdag 4 december 2009 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helaas, ST zit met een zoontje he dus dat verschuiven gaat niet zo makkelijkKun je niet wat anders regelen dan?
Hoe krijg je die boete voor elkaar?quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Tattoeage+marilyn manson+boete in 2 weken tijd is niet goed voor de financieen.
door rood licht fietsen, maar is toch weer 66,- hequote:Op vrijdag 4 december 2009 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe krijg je die boete voor elkaar?
Das ook niet slimquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
door rood licht fietsen, maar is toch weer 66,- he
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook nietquote:
Maar toch geen ¤66 waardquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook niet
het regende nietquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
in de regen 5 min staan te wachten op een zinloos rood stoplicht ook niet
tis maar geld hoorquote:
ooh okquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het regende nietMaar ik fietste op een fiets die niet van mij was en veel te groot voor mij en sowieso mannenfiets
dus dan kan ik niet zomaar stoppen zonder mezelf veel pijn te doen. En i kdacht dat ;t nog groen was.
LOLquote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het regende nietMaar ik fietste op een fiets die niet van mij was en veel te groot voor mij en sowieso mannenfiets
dus dan kan ik niet zomaar stoppen zonder mezelf veel pijn te doen. En i kdacht dat ;t nog groen was.
dat moet je wel hebben ik kan ;t niet eens betalen.quote:
Stoplichten in leeuwarden blijven minder lang groen dan die in Sneek.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 december 2009 23:43 schreef Trevland het volgende:
* Trevland heeft de 19de officeel vrij en is dus zeker van de partij![]()
![]()
![]()
schema?quote:
Werktijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |