quote:Op donderdag 19 november 2009 12:15 schreef ZeFetish het volgende:
bommelding blijft een leuk woord..
ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke...zei je nou de 20e vanaf 's middags met eten erbij?
Dat kan toch niet...
(jawel, maar dan moet ik om 4 uur oid wel alweer weg...)
* suikertaartje bedenkt zich
Zeg, kunnen jullie ook op de 19e?
20e wel jaquote:
Geen idee eigenlijk, thuis even op de kalender kijkenquote:
Het is wel duidelijk dat je erg je best wilt doen voor onsquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, thuis even op de kalender kijken
Zwolle is wel ver weg trouwens
quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je erg je best wilt doen voor ons
mij maakt niet uit. die dag moet ik ook tot 13.00 werken maar 20ste is gunstiger, heb namelijk de 21ste een late dienstquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:40 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke...zei je nou de 20e vanaf 's middags met eten erbij?
Dat kan toch niet...
(jawel, maar dan moet ik om 4 uur oid wel alweer weg...)
* suikertaartje bedenkt zich
Zeg, kunnen jullie ook op de 19e?
aan wie maar ja wil/durft te zeggenquote:
En jij bent de eerste die het zeiquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
aan wie maar ja wil/durft te zeggen
Ja maar ik ben al getrouwdquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij bent de eerste die het zei
Maarre sinds wanneer ben jij weer vrijgezel dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En jij bent de eerste die het zei
Dan heb jij tijd om te sparenquote:Op vrijdag 20 november 2009 19:17 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom moet ;t nou weer volgende maand al?!
Voor zover ik weet wordt het de 19e en is iedereen welkom. Maar de datum ligt meer bij Nienkequote:Op zaterdag 28 november 2009 23:18 schreef rulerofdeath het volgende:
is er al meer bekend?
Wat zullen we doen, een uurtje of 2 's middags?quote:Op zondag 29 november 2009 22:53 schreef Trevland het volgende:
Maar vanaf hoe laat zijn we dan welkom?
In principe is het in Zwolle of bij mij of in het centrum, net wat makkelijk isquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef Xaryna het volgende:
Waar is het nou precies? In zwolle? In zwolle centrum? in een park? In een buitenwijk? Bij iemand thuis? In een dorp nabij zwolle?
Ik heb al door dat het 19 december rond 2 uur is.
Haha nee dat snap ik, maar ik vind het wel prettig te weten of het bij iemand thuis of in een park is enzoquote:Op zondag 29 november 2009 23:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In principe is het in Zwolle of bij mij of in het centrum, net wat makkelijk isDie details komen dus nog
(uiteraard via PM, niet iedereen hoeft te weten waar ik woon
)
Volgens mij in eerste instantie bij mij thuisquote:Op zondag 29 november 2009 23:47 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Haha nee dat snap ik, maar ik vind het wel prettig te weten of het bij iemand thuis of in een park is enzo
Woon jij in Zwolle dan?quote:
Iets met verkeerde been en bed?quote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woon jij in Zwolle dan?
En nee we doen geen bijc0nd0rinbedmeet
iets met geen EZquote:
Nee, dat deden we een keer met z'n tweetjesquote:
Ik werd geroepen?quote:
Mijn kastje staat dus nu wil ik weer schilderenquote:Op maandag 30 november 2009 10:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat deden we een keer met z'n tweetjesSchilderen toch?
c0nd0r wil een inbedbijc0nd0rmeet organiserenquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
c0nd0r wil een inbedbijc0nd0rmeet organiseren
quote:Op maandag 30 november 2009 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn kastje staat dus nu wil ik weer schilderen
Jij mag altijd helpenquote:Op maandag 30 november 2009 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je ze al die damesch alleen aan of moet ik je helpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |