1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nou ik vind van niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In elk geval wel heel knap van je dát je gestopt bent met roken.
JE ZAL WEL MOETENquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind van niet.
Ik was in februari al gestopt, en in augustus weer begonnen.
Dus nu geloof ik helemaal nooit meer dat het goed gaat en dat k het vol kan houden
quote:
Het zit je echt niet mee he?quote:
TT waarmaken jijquote:
En?quote:
Proberen kan geen kwaad!quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapen mensenTruste!
![]()
Kusje voor Q idd
Morgen is computerloze dag hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad!![]()
Ik denk écht dat meer frisse lucht jou goed zal doen, ga je ook beter van slapen.
@Cat, je UI doet het weer, zie je?
Trusten!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapen mensenTruste!
![]()
Kusje voor Q idd
Nee jij bent een fijne volhouderquote:
quote:
Trek het niet in het extreme meteen he, je moet een middenweg zien te vinden.quote:
JAAAA!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad!![]()
Ik denk écht dat meer frisse lucht jou goed zal doen, ga je ook beter van slapen.
@Cat, je UI doet het weer, zie je?
Goed plan Q. En lekker naar buiten, frisse lucht happen en gezellige dingen doen met MM.quote:
Dikkie mag geen flinke stukken. Dikkie heeft artrose remember?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij bent een fijne volhouder![]()
Anyhow, ik neem toch wel aan dat je MINSTENS drie keer per dag een flink stuk gaat lopen met die dikke of niet dan?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu kom ik er niet meer onderuit he...![]()
Mijn naam is ALTER-EGO, ookwel A-E, ben vrouwelijk, heb vier katten, waarvan 3 katermannen en 1 poezelin, ik heb een lief en een zoon en dawast wel denk ik.
Truste kuthoerrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik pleur de pc uit. Nog ff liggen en dan slapen.![]()
trusten iedereen!
Truste Qquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik pleur de pc uit. Nog ff liggen en dan slapen.![]()
trusten iedereen!
Toch vind ik het knap van je, dat je het in elk geval weer probeert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind van niet.
Ik was in februari al gestopt, en in augustus weer begonnen.
Dus nu geloof ik helemaal nooit meer dat het goed gaat en dat k het vol kan houden
A-HEM!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu kom ik er niet meer onderuit he...![]()
Mijn naam is ALTER-EGO, ookwel A-E, ben vrouwelijk, heb vier katten, waarvan 3 katermannen en 1 poezelin, ik heb een lief en een zoon en dawast wel denk ik.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En?
Naam, woonplaats, pincode, aantal huisdieren, schoenmaat en heb je naar Domino Day gekeken?
Nou, je kan ook 10 minuten lopen en lekker ergens gaan zitten met m.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dikkie mag geen flinke stukken. Dikkie heeft artrose remember?
Kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek het niet in het extreme meteen he, je moet een middenweg zien te vinden.
Je kunt best af en toe lekker even computeren of je neus hier laten zien als je daar zin in hebt, maar van een hele dag binnen hangen wordt niemand blij
Cattepatatje tochquote:
ik heb zojuist besloten dat we morgen een kipje gaan delen op de marktquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je kan ook 10 minuten lopen en lekker ergens gaan zitten met m.
Overal is een oplossing voor te bedenken hoor
Naam, woonplaats, ****, 4, 38/39 en nee, ik kijk geen tv.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En?
Naam, woonplaats, pincode, aantal huisdieren, schoenmaat en heb je naar Domino Day gekeken?
Thnx.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch vind ik het knap van je, dat je het in elk geval weer probeert.
Ik heb het opgeven van roken al opgegeven.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb zojuist besloten dat we morgen een kipje gaan delen op de markt
He, we hebben dezelfde pincodequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Naam, woonplaats, ****, 4, 38/39 en nee, ik kijk geen tv.
Wattisutquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef trainfreak het volgende:
* trainfreak gaat morgen waarschijnlijk naar de eurodogshow in Kortrijk (België)
Bedoel je mijn sig? Hij is goed gejat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cattepatatje toch
Ik vind jouw argumenten tekst heel slim trouwens(hieronder)
Daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Naam, woonplaats, ****, 4, 38/39 en nee, ik kijk geen tv.
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga morgenvroeg lekker ontbijten om 11u ofzo... dan lekker naar de markt.. handschoenen scoren, kipje eten. Dan misschien nog ff langs vrienden wat drinken. Rond 15u zal ik wel ergens mn mail checken ofzo/ mn neus laten zien. En dan rond 16u een boekje lezen ofzo. 17u koken. Eten, dan naar de studio als ik me goed voel.
iig wel minder dan ik reeds doe met dat computeren.
Oh tof, daar showen vrienden van mequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef trainfreak het volgende:
* trainfreak gaat morgen waarschijnlijk naar de eurodogshow in Kortrijk (België)
Ik wacht nog op het moment dat je FIPOOOOOOOO roept op blz 6!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ff druk, maar ik wilde het perse typen
Nee joh, dwars door een slotje!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het moment dat je FIPOOOOOOOO roept op blz 6!
Alles draait hier zo'n beetje om de katten.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef Cat22 het volgende:
Daar doe ik het voor.Met vier katten heb je al een hoop krediet bij mij.
Truste Q!
Doe je goed en ik moet hem ook printen en op mijn pc@work hangen (of zal ik hem ook op de deur hangenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bedoel je mijn sig? Hij is goed gejat.Soms vergeet ik mezelf aan mijn eigen regels te houden.
[..]
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Een tentoonstelling van allemaal (ras?)honden ofzo.
Ik ben er zelf ook nog niet geweest hoor..
Most defquote:
Of door het slotje heenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:46 schreef Greys het volgende:
Ik wacht nog op het moment dat je FIPOOOOOOOO roept op blz 6!
Tegen morgen ben ik da al vergeten denken, magoed, kzal het proberen te onthoudenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je die twee schatjes morgen ziet moet je hun baasjes de groetjes doen van het baasje van Billy en Chico![]()
Dat zijn hele goede vriendinnen van me
En je vergeet jequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def
En ik heb 5 katten, waarvan 2 katers. Dus ik zie een match
(Nonneke is ook al scheve schaats aan het rijden, dus dit kan best)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:50 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Tegen morgen ben ik da al vergeten denken, magoed, kzal het proberen te onthouden
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En je vergeet jeadoptiehond
Rocky
erbij te vermelden.
Ja hequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vind het bijna spooky dat je zoveel van ons weet
Wat was je aan het hobby-en dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
pff, ben ff aant hobbyen en we zitten alweer een topic verder
iemand een samenvatting van de tweede helft?
Al een beetje inderdaad.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
Voel je je al een beetje 'thuis' AE?
Blij dat je de sprong in het diepe hebt gewaagd om van lurker eindelijk eens poster te worden hier?
Deed een poging de vorige topics door te lezen dus doe mij maar een dirrrty samenvattingquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Heuj, het is al lang half twaalf geweest!
Bring on tha dirrrrrrrrt!
Nah, ik durf nie meer,ben je dalijk weer boos, en Qwea is slapenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
Welneeee tis hier niet onveilig toch?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Al een beetje inderdaad.
Of ik blij er mee ben dat weet ik nog niet, best kans dat ik spijt krijg dat ik geen lurker ben gebleven.
lurken is wel zo veilig
Be always aware of the lurkers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik vind het bijna spooky dat je zoveel van ons weet
Mooizo je snapt dat ik na het pompverhaal snel het rivium overcross?quote:
quote:
Aha, tijd voor mij om naar bed te gaan dus.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:54 schreef Greys het volgende:
whuttutttdetuuttdetut?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is hier verplicht saai en burgelijk
TMI.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik lig in bed
Hé, opletten MrsSubtle!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik durf nie meer,ben je dalijk weer boos, en Qwea is slapen
Dat is leuker dan met ons kletsen???quote:
Nou vooruit, ik voel me wel een beetje veilig bij jullie.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welneeee tis hier niet onveilig toch?
McMopper!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef oh-oh het volgende:
Nee het is hier verplicht saai en burgelijk
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hé, opletten MrsSubtle!Na half twaalf mag het!
En het is wel even wennen hoor, dat je niet zonder Q kunt
Nou doe maar dirty Greysquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
McMopper!
Of ga jij nu ook al alles in het extreme trekken?
(Whehehe, ik zei trekken)
het is een noodzakelijk kwaadquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is leuker dan met ons kletsen???
Slaap lekker, en morgen gewoon op tijd op en niet je hele dag duf in je nest verprutsen!quote:
Trust!quote:
Ja, en érgens is het altijd wel na half twaalf.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ha half 12 's nachts is daar toch geen lol meer aan?
En als je niet slaapt de hele nacht dan maakt t niet uit, dan is het altijd na half 12 gevoelsmatig
Mijn held Rockyquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
En je vergeet jeadoptiehond
Rocky
erbij te vermelden.
pompverhaal?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mooizo je snapt dat ik na het pompverhaal snel het rivium overcross?
Het laat je niet los he?quote:
Wat gebeurt er als je het gitaarspelen verzaakt?quote:
Nee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Het laat je niet los he?
Doe het boekje nog maar een keer lezen anders
lichtelijke anticlimax voor je: dan ga ik slechter spelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je het gitaarspelen verzaakt?
![]()
Wordt je gitaar dan jaloers en trasht ie dan je pc???
![]()
![]()
Ist een beagletje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
Even tussendoor een foto van m'n hond(je):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn held Rocky
Ik kwam vandaag de dame van de DW tegen bij de frietkraam. De doos met kauwstaven is vanmiddag binnengekomen
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je het gitaarspelen verzaakt?
![]()
Wordt je gitaar dan jaloers en trasht ie dan je pc???
![]()
![]()
Wat een cutiequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij / zij kijkt een beetje zieligquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste topic v vandaag.quote:
Ik zit je te stangen maar je hapt echt zo makkelijk dat dr haast geen lol aan isquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Nee maar oh-oh, ff serieus.
Vind je het echt niet 'smerig' genoeg dan hier?
Zit er niets tussen 'verplicht braaf en burgerlijk' en 'ranzig'?
Of zit je me nou gewoon te stangen?
*huil ende kras*
't Is inderdaad een Beagle..quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ist een beagletje?
![]()
Mijn hondjes aten vanavond nog bijna een beagletje op![]()
Kweet niet wat dr mis was met die beagle, maar damn, ze moesten m echt niet![]()
Terwijl ze normaal tamelijk hitsig worden van beagles
Heb je nog wel genoeg ruimte om te krabbelen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Morgen met pen en stift!
Maar ik ga zo wel naar bed met Murakaaaaaami
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Morgen met pen en stift!
Maar ik ga zo wel naar bed met Murakaaaaaami
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Schatje![]()
Maar dat is toch echt geen verrassing meer voor je na al die tijd dat we hier zitten?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit je te stangen maar je hapt echt zo makkelijk dat dr haast geen lol aan is
Dr was nog zo veel plek, je had helemaal niet zo veel gekrabbeld als ik dacht!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog wel genoeg ruimte om te krabbelen?
MrSubtle moet rode oortjes krijgen en niet alleen van de originele tekst
Jamaar jamaar jij wil wel steeds dat wij veranderen, dus ik hou ook nog wat hoop voor jouquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt geen verrassing meer voor je na al die tijd dat we hier zitten?
Ik bedoel, ik blijf gewoon hetzelfde hoor, daar kan je niets meer tegen doen, sorry
Die pompquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[sc] 328 waar MrS abstinent blijft
denk even niet aan hondjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Karel ligt op zn rug nu en Kees likt zn jeweetwel![]()
Das rechts naast me.
Links liggen de naakte mannen beide in alle glorie op hun rug met hun gezamelijke hebben en houwen te pronken
Over welke dieren hebben we het dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Karel ligt op zn rug nu en Kees likt zn jeweetwel![]()
Das rechts naast me.
Links liggen de naakte mannen beide in alle glorie op hun rug met hun gezamelijke hebben en houwen te pronken
Hondjes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Over welke dieren hebben we het dan?
Honden? Katten?
Ik heb het gelezen, geef voortaan wat extra gas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die pomp![]()
Die heb ik heul niet nodig, vind het wel een coole en gewaagde prijsvraag en getuigen van balls dat ze het zo op de FP mikken
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Een lolletje is leuk, en dat gaat soms wat ver, ik ben echt de laatste daar over te gaan zeiken. Maar soms komt het voornamelijk bij één persoon wel op een erg dubieus niveau terecht, en is het gewoon choqueren en zoveel mogelijk viezigheid roepen of posten...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij wil wel steeds dat wij veranderen, dus ik hou ook nog wat hoop voor jou
Tis een Japannertquote:
Ja of je gaat door met caps over dominostenen, poeh poeh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een lolletje is leuk, en dat gaat soms wat ver, ik ben echt de laatste daar over te gaan zeiken. Maar soms komt het voornamelijk bij één persoon wel op een erg dubieus niveau terecht, en is het gewoon choqueren en zoveel mogelijk viezigheid roepen of posten...
Dat was toch niet jouw smaak?quote:
No problemo, de rest ook bedankt voor de leuke reactiesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
sorry voor mijn trage reactie, mijn verbinding bokt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een lolletje is leuk, en dat gaat soms wat ver, ik ben echt de laatste daar over te gaan zeiken. Maar soms komt het voornamelijk bij één persoon wel op een erg dubieus niveau terecht, en is het gewoon choqueren en zoveel mogelijk viezigheid roepen of posten...
LIEF DOENquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of je gaat door met caps over dominostenen, poeh poeh.
![]()
Geen idee waar je t over hebt, maar qua literatuur zeer zeker wel hoorquote:
Mannen dooozijntjequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee waar je t over hebt, maar qua literatuur zeer zeker wel hoor
Ik zeg toch; ik ben de laatste om te zeiken. Maar in your face pics van drollen en continu geouwehoer over andere ranzigheid is moeilijk te negeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of je gaat door met caps over dominostenen, poeh poeh.
![]()
Welterusten Greys.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Laat ook maar. Trust!
Neeeeeee, echt, ik wil het niet uitpraten , alles maar de hele tijd uit willen praten, dat vind ik zo niet nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer te serieus opvatten, maar eh... Zullen we dit anders gewoon een keer serieus per PM uitpraten? Want het is wel een steeds terugkerend iets zo. Ik wil niet dat jullie veranderen, maar als nou diverse mensen zich storen aan bepaalde ranzigheid (die foto ging gewoon écht te ver, daar was ik echt niet de enige in, integendeel) dan kan je toch gewoon vragen of dat iets anders kan?
Het is zo extreem. OF het is allemaal over de top en vloeken en schelden en ranzigheid, of 'van Greys moeten we braaf en burgerlijk zijn'. En dan daarna is het allemaal een grapje, maar het komt wel steeds terug.
Nou ja, laten we er over ophouden, want het gaat me irriteren en daar heb ik nu geen zin inHeb ook geen zin in ruzie.
Ik ga naar bed. Tot morgenEn ik hoop dat je beter slaapt oh-oh!
Zeg was ik niet duidelijk hierboven heer Llquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch; ik ben de laatste om te zeiken. Maar in your face pics van drollen en continu geouwehoer over andere ranzigheid is moeilijk te negeren.
En overigens was die domino caps eenmalig en heb ik niemand daar écht over horen klagen
Trusten Greysiequote:
Nee je mag m'n pomp niet lenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg was ik niet duidelijk hierboven heer Ll![]()
Heb je mij niet gehoord dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch; ik ben de laatste om te zeiken. Maar in your face pics van drollen en continu geouwehoer over andere ranzigheid is moeilijk te negeren.
En overigens was die domino caps eenmalig en heb ik niemand daar écht over horen klagen
* Ml-etje rolt met ogenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je mag m'n pomp niet lenen
Ik niet, ik heb dat godzijdank niet hoeven aanschouwen en de kans dat ik slaap acht ik kleinquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo natuurlijk dromen over Wilders Challenges en vallende dominostenen.
zucht over zero tolerance gesprokenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je mij niet gehoord dan?
Over die drol heb ik ook geklaagd hoor!
Ik erger me aan zat dingen waar ik niet over klaag, maar wat ik vooral niet kan lijen is dat geklaag de hele tijd, das een afwijking van mij, ik heb echt zero tollerance mbt klagende mensen
De laatste snap ik maar de 1e?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo natuurlijk dromen over Wilders Challenges en vallende dominostenen.
Oh ik heb dat juist echt nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik erger me aan zat dingen waar ik niet over klaag, maar wat ik vooral niet kan lijen is dat geklaag de hele tijd, das een afwijking van mij, ik heb echt zero tollerance mbt klagende mensen
?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zucht over zero tolerance gesprokenpm?
Ik hoopte dat het per pm kon maar ga wel gewoon slapenquote:
Jij klaagt toch ook best eens over wijven op kantoor, wijven met een kat op straat, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het per pm kon maar ga wel gewoon slapentruste
Bijquote:
Ja iedereen klaagt wel es maar sommige mensen klagen alleen maarquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij klaagt toch ook best eens over wijven op kantoor, wijven met een kat op straat, dat soort dingen?
En terecht, als je je daar aan stoort.
Iedereen klaagt wel eens. Q over haar kwalen, ik over ranzigheid en NSFW TT's, Loveless over zijn piem0l die niet in een pomp past, SF over de notes van Ll, Elies over de slotjes...
We zijn net echte mensen soms!
Welterusten Ml, sweet dreams zonder geklus,quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het per pm kon maar ga wel gewoon slapentruste
Maar noem dan gewoon namenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja iedereen klaagt wel es maar sommige mensen klagen alleen maar![]()
En ik zeg ook dat het MIJN afwijking is dat ik daar niet tegen kan, ik vraag niet of die mensen zich aanpassen
Speciaal voor Ml-etje heb je nu PMquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar noem dan gewoon namen
Wie klagen er alleen maar? Dan kunnen diegenen daar misschien iets aan doen.
Als ze het niet weten, dan hebben ze het misschien niet in de gaten.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor Ml-etje heb je nu PM
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Ml, sweet dreams zonder geklus,
Nou eigenlijk vind ik als je dan namen gaat noemen dat je het óf hier moet mikken, óf die lui ff moet PM'en. Nu word dit morgen teruggelezen en lijkt 't net alsof jij nu per PM aan Greys een lijstje stuurt van wie de 'zeikerds' zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor Ml-etje heb je nu PM
Ik ben echt weg dus mik maar neerquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik als je dan namen gaat noemen dat je het óf hier moet mikken, óf die lui ff moet PM'en. Nu word dit morgen teruggelezen en lijkt 't net alsof jij nu per PM aan Greys een lijstje stuurt van wie de 'zeikerds' zijn
Nee hoor, ik voldoe gewoon aan het verzoek van ML dat zij al eerder deed en aan dat van Greys om het per PM te bespreken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik als je dan namen gaat noemen dat je het óf hier moet mikken, óf die lui ff moet PM'en. Nu word dit morgen teruggelezen en lijkt 't net alsof jij nu per PM aan Greys een lijstje stuurt van wie de 'zeikerds' zijn
Sorry, ik vind je verder hartstikke lief, maar je kan er wat van hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Bwehehe ik ben zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voldoe gewoon aan het verzoek van ML dat zij al eerder deed en aan dat van Greys om het per PM te bespreken.
Tis ook nooit goed he![]()
Heb je de rest ook gelezen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, ik vind je verder hartstikke lief, maar je kan er wat van hoor
Ik ben dan wel niet iedereen... maarre, ik ben er nog hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe ik ben zo makkelijk
Ik ga dan ook maar es tukken als iedereen er vandoor gaat
I know, maar dan is zero-tolerance wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Heb je de rest ook gelezen?
Ik ontken nergens dat ik zelf klaag namelijk
Ik geef ieg mn eigen gebreken wel toe hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I know, maar dan is zero-tolerance wel wat vreemd.
Misschien is klagen nog niet eens het woord. Negatief oordelen zou beter zijn.
Tuuttuut tuuduuduuquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
tuut-tuut
Dat siert jequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef ieg mn eigen gebreken wel toe hoor
Jij bent heul geen kreng.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat siert je
Ik ook; ik ben een vasthoudend vals kreng
Ik ben bij reuen heel erg tegen, en bij teven als je niet gaat fokken heel erg voor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef trainfreak het volgende:
Effe een vraagje aan de hondeneigenaren.
Hoe kijken jullie op tegen castratie?
Ik ben niet van plan om te kweken met m'n reu, maar een castratie om latere problemen te vermijden vind ik eigenlijk nutteloos.
Ik vind dr ook niet eens zo vasthoudendquote:
het lijkt me vrij pijnlijk, maar waarom heb ik daar een hond bij nodig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef trainfreak het volgende:
Effe een vraagje aan de hondeneigenaren.
Hoe kijken jullie op tegen castratie?
Ik ben niet van plan om te kweken met m'n reu, maar een castratie om latere problemen te vermijden vind ik eigenlijk nutteloos.
Nou... wel als het aankomt op dierenliefde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dr ook niet eens zo vasthoudend![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het lijkt me vrij pijnlijk, maar waarom heb ik daar een hond bij nodig?
Na 3x herlezen te hebben snap ik hem, LOLquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het lijkt me vrij pijnlijk, maar waarom heb ik daar een hond bij nodig?
Hou vol oh-oh en wandel ze met jequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik had net ff kort trek in een peuk![]()
Ik ga maar snel wandelen
Ik heb hier in ieder geval nog nooit het bewijs daarvan gezien.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, egwel heurAlleen niet zo vaak
Ik zag jou laatst posten dat je in was voor allerlei soorten muziek en open staat voor nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
check
Venetian Snaresquote:
Mijn tip is heul geen crap.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
*krijgt angstig voorgevoel dat mensen al hun crap bij mij gaan dumpen in de toekomst
En zo is hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mijn tip is heul geen crap.![]()
Je houdt ervan, of je vindt het niks, maar het is kwalitatief hoogstaand.
Werkt deze ook niet? http://www.vsnares.com/Li(...)20in%20Amsterdam.wmvquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
hij doet het niet, maar ik ga even googlen op de titel
Welterusten ElisaBabe. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Slaap lekker allemaal
hij doet et!quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Werkt deze ook niet? http://www.vsnares.com/Li(...)20in%20Amsterdam.wmv
Om te beginnen... noem breakbeat e.d. a.u.b. geen house.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind et tofooit eens van een andere groep ergens gevonden, is geloof ik hetzelfde genre?
*heeft helemaal geen verstand van house / breakbeat
Dat geeft niks, maar daarom wil ik je alvast deze wijsheid meegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
zoals ik al zei,. ik heb geen flauw benul
aha!quote:usually characterized by the use of a non-straightened 4/4 drum pattern (as opposed to the steady beat of house or trance)
Obscuur?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
F&F subforum, nu met nog meer obscure muziek dan MUZ
Ohw oke, dan mag het wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
het is meer een koosnaampje voor niet-mainstream muziek
Er zit een UIT knop op je teevee...quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
ergens toen ik niet op zat te letten is dwdd op de tv veranderd in nachtegiel
alleen doet het geluid het nietdus ik zie een bewegende giel, en hoor allemaal klikjes en plopjes
of draait hij vanaaf breakbeat![]()
Dat kan dan wel weer leuk zijn soms.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
er zit ook comedy central op mijn tv
Op tijd naar bed gaan zit er al niet meer in als ik op de klok kijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
hmm ik twijfel tussen op tijd naar bed gaan of nog ff wakker blijven
morgen op bezoek bij een vriendin die anti kraak woont in een villa![]()
had d'r al twee jaar niet gezien of gesproken, en vandaag ineens contact
Mijn definitie van "op tijd" variëren sinds ik een baan heb met wisselende diensten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:21 schreef DeZwabber het volgende:
mijn definitie van "op tijd" ligt ver voorbij het spectrum van de normale mens![]()
nou, vroeg, vroeg, maar ik moet morgenochtend wel aan de fitness, en daarna als een idioot inpakken en me gitaar + versterker meezeulen naar het station
Leuk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
tenzij ik het onderweg ergens vergeet, is het wel het plan ja
O Rly?quote:
Ik beloof je met mijn hand op mijn hart dat ik dat morgen terug ga zoeken en ga kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
nee, zonder dollen,
porcupinetree.com
en dan in de lijst met video's klikken op "video: Way out of here (live)"
iets totaal anders dus
ik hou van die band
(overigens,als je er niks aan vindt, wacht op de solo, erg de moeite waard)
En ik moet ook nog kunnen schrijven he, net als 30 mensen na mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Heb je nog wel genoeg ruimte om te krabbelen?
MrSubtle moet rode oortjes krijgen en niet alleen van de originele tekst
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga morgenvroeg lekker ontbijten om 11u ofzo... dan lekker naar de markt.. handschoenen scoren, kipje eten. Dan misschien nog ff langs vrienden wat drinken. Rond 15u zal ik wel ergens mn mail checken ofzo/ mn neus laten zien. En dan rond 16u een boekje lezen ofzo. 17u koken. Eten, dan naar de studio als ik me goed voel.
iig wel minder dan ik reeds doe met dat computeren.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
04. 239 Greys
06. 179 Loveless85
07. 177 Ynske
08. 174 MrSubtle
21. 123 JJH
23. 119 Cat22
93. 054 DeZwabber
96. 053 Dizzy-Miss-Lizzy
Iedereen heeft zo z'n threshold waarbij het gevoel van "he moet dat nou" bereikt wordt. Die ligt bij iedereen anders, maar zoals gisteren met die foto van Q, dat ging mij dan ook echt te ver. Maar goed, los van dat ik een keer zal vragen of de TT's wat minder ranzig mogen ivm werk of dat zo'n keutel foto niet hoeft, gaat het voor mij niet. Dat wil niet zeggen dat iedereen zich meteen moet aanpassen aan alle gevoelens van anderen, dus als ik zoiets vraag en er komen wat opmerkingen als "je piept" of whatever, dan boeit me dat niet zoquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Najah, laat ik t zo zeggen. Het geklaag is er niet voor niks denk ik. Feit is dat gewoon best wat mensen de over the top TT's en over the top ranzigheid gewoon niet hoeven te zien.
Iedereen houdt volgens mij wel van een geintje, en ik zal de laatste zijn die hier heilig en braaf gaat zitten doen, want ik kan ook enorme kutopmerkingen maken of super fel in discussies zijn, maar er word misschien de laatste tijd zo gezeurd omdat het gewoon een kwestie van druppel -> emmer is.
morguhquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:44 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
Ja hoor, gaat er hier serieus gedaan worden als ik er niet ben?![]()
Nou, dit keer lees ik echt niet terug!![]()
Gewoon al om 6.20 wakker gemaakt... en nu pas kans om even achter de pc te kruipen!
Ga wel zo zwemmen!
douchen gaat erna wel gebeuren denk ik...quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
morguh
Zwem ze! Ik ga zo ook zwemmdouchen
Hoi...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Alweer een jjh'tje is toch niet te geloven dit.
Zou ik proberen om in mijn eentje dit topic vol te beppen?
Goeie morgen Cat ik was al bang dat de boel hier ingekakt (hiihihihihi toepasselijk) zou zijn na gisteren.quote:
Kijk je daarvan op na gisteren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
04. 239 Greys
06. 179 Loveless85
07. 177 Ynske
08. 174 MrSubtle
21. 123 JJH
23. 119 Cat22
93. 054 DeZwabber
96. 053 Dizzy-Miss-Lizzy
Qweaaaaaa wat flik je me nou??????
Succes!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Lekker bezig Nies.Ook ik ga je verlaten: tv en laptop kopen en groenten scoren op de merret.
Jahaaa dat wil ik ook weten.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pagan! Jij had toch geheime post van je SS zei Strega?
Krijgen we daar nog iets over te horen? Ik zit al een paar dagen klaar met mijn notitieblok
Morgen treinweirdoquote:
Alweer? Leuk zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
En straks naar Blijdorp, jippieeeeeeeeee!
Ik zal de scanner eens uitgraven, later vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pagan! Jij had toch geheime post van je SS zei Strega?
Krijgen we daar nog iets over te horen? Ik zit al een paar dagen klaar met mijn notitieblok
Oorpijnquote:
Slecht geslapen en vervelende jongens die ik dan maar een klein beetje negeer anders wordt het heibel in de keet. En blijf ik mopperen, ik wil het gewoon graag even rustig en gezellig hebben. En eigenlijk gedragen ze zich prima en ben ik gewoon sjaggo.quote:
Ja dat is de bedoeling, maar ik hou me (nog net niet) 24 uur per dag met die lijstjes bezigquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:39 schreef nieslief het volgende:
Oh Greys is het niet de bedoeling dat in dat lijstjesgebeuren van de nattedozenclub bijgehouden wordt waar de boekjes zijn. Dus dat er achter Oh-oh komt te staan dat die nu aan het lezen en krabbelen is?
En dat jaquote:Mogge treingek.
Nou doe 's niet dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Slecht geslapen en vervelende jongens die ik dan maar een klein beetje negeer anders wordt het heibel in de keet. En blijf ik mopperen, ik wil het gewoon graag even rustig en gezellig hebben. En eigenlijk gedragen ze zich prima en ben ik gewoon sjaggo.
Vrolijk jij me op??quote:
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele parkquote:
Gezellig! Is er nog kans op gemuurduw?quote:Ik ga strakkies winkelen (ja, OOK voor de SS) en eten met een vriendin
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal de scanner eens uitgraven, later vandaag.
Ja he als het regent gewoon de plu mee en beessies kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele park). Want als het regent is het er lekker rustig!
Leuk zeg... ik wil ook naar de dieruhtuinquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele park). Want als het regent is het er lekker rustig!
't is een exquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Gezellig! Is er nog kans op gemuurduw?
Is goed, waar word jij vrolijk van mutsje?quote:
Dat laatste zegt niets natuurlijk (niet altijd tenminste)quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk zeg... ik wil ook naar de dieruhtuin![]()
[..]
't is een ex... neuh
Oeh laat ik de mijne ff aanpassen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
** Gil even als je het boekje uit hebt en door wilt sturen of al doorgestuurd hebt, dan houden we het bij! De bedoeling is dus dat je waardevolle notities en highlights in het boekje zet alvorens je hem doorstuurt. Ik heb in mijn eerste boekje 72 krabbels gezet
Oké. Volgordes!
*knip*
Nee da's waarquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niets natuurlijk (niet altijd tenminste)![]()
Ga je echt alles bijlezen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ben je er een dag niet vanwege werk en daarna domino day (enigste dag int jaar dat telefoon en pc uit gaan en tv aan) en dan zijn er even 10 topics bij, heb de laatste al doorgelezen, nu de rest nog.
maar goed mogguh iedereen
of een korte nieuwsbrief per pm ofzo. Was toch al eens eerder ter sprake geweest?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Misschien moet voortaan degene met de fipo een korte samenvatting van een regel of vier van het vorige topic posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |