Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Alweer een jjh'tje is toch niet te geloven dit.
Zou ik proberen om in mijn eentje dit topic vol te beppen?
Goeie morgen Cat ik was al bang dat de boel hier ingekakt (hiihihihihi toepasselijk) zou zijn na gisteren.quote:
Kijk je daarvan op na gisteren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
04. 239 Greys
06. 179 Loveless85
07. 177 Ynske
08. 174 MrSubtle
21. 123 JJH
23. 119 Cat22
93. 054 DeZwabber
96. 053 Dizzy-Miss-Lizzy
Qweaaaaaa wat flik je me nou??????
Succes!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Lekker bezig Nies.Ook ik ga je verlaten: tv en laptop kopen en groenten scoren op de merret.
Jahaaa dat wil ik ook weten.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pagan! Jij had toch geheime post van je SS zei Strega?
Krijgen we daar nog iets over te horen? Ik zit al een paar dagen klaar met mijn notitieblok
Morgen treinweirdoquote:
Alweer? Leuk zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
En straks naar Blijdorp, jippieeeeeeeeee!
Ik zal de scanner eens uitgraven, later vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pagan! Jij had toch geheime post van je SS zei Strega?
Krijgen we daar nog iets over te horen? Ik zit al een paar dagen klaar met mijn notitieblok
Oorpijnquote:
Slecht geslapen en vervelende jongens die ik dan maar een klein beetje negeer anders wordt het heibel in de keet. En blijf ik mopperen, ik wil het gewoon graag even rustig en gezellig hebben. En eigenlijk gedragen ze zich prima en ben ik gewoon sjaggo.quote:
Ja dat is de bedoeling, maar ik hou me (nog net niet) 24 uur per dag met die lijstjes bezigquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:39 schreef nieslief het volgende:
Oh Greys is het niet de bedoeling dat in dat lijstjesgebeuren van de nattedozenclub bijgehouden wordt waar de boekjes zijn. Dus dat er achter Oh-oh komt te staan dat die nu aan het lezen en krabbelen is?
En dat jaquote:Mogge treingek.
Nou doe 's niet dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Slecht geslapen en vervelende jongens die ik dan maar een klein beetje negeer anders wordt het heibel in de keet. En blijf ik mopperen, ik wil het gewoon graag even rustig en gezellig hebben. En eigenlijk gedragen ze zich prima en ben ik gewoon sjaggo.
Vrolijk jij me op??quote:
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele parkquote:
Gezellig! Is er nog kans op gemuurduw?quote:Ik ga strakkies winkelen (ja, OOK voor de SS) en eten met een vriendin
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal de scanner eens uitgraven, later vandaag.
Ja he als het regent gewoon de plu mee en beessies kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele park). Want als het regent is het er lekker rustig!
Leuk zeg... ik wil ook naar de dieruhtuinquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele park). Want als het regent is het er lekker rustig!
't is een exquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Gezellig! Is er nog kans op gemuurduw?
Is goed, waar word jij vrolijk van mutsje?quote:
Dat laatste zegt niets natuurlijk (niet altijd tenminste)quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk zeg... ik wil ook naar de dieruhtuin![]()
[..]
't is een ex... neuh
Oeh laat ik de mijne ff aanpassen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
** Gil even als je het boekje uit hebt en door wilt sturen of al doorgestuurd hebt, dan houden we het bij! De bedoeling is dus dat je waardevolle notities en highlights in het boekje zet alvorens je hem doorstuurt. Ik heb in mijn eerste boekje 72 krabbels gezet
Oké. Volgordes!
*knip*
Nee da's waarquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niets natuurlijk (niet altijd tenminste)![]()
Ga je echt alles bijlezen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ben je er een dag niet vanwege werk en daarna domino day (enigste dag int jaar dat telefoon en pc uit gaan en tv aan) en dan zijn er even 10 topics bij, heb de laatste al doorgelezen, nu de rest nog.
maar goed mogguh iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |