hij doet et!quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Werkt deze ook niet? http://www.vsnares.com/Li(...)20in%20Amsterdam.wmv
Om te beginnen... noem breakbeat e.d. a.u.b. geen house.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik vind et tofooit eens van een andere groep ergens gevonden, is geloof ik hetzelfde genre?
*heeft helemaal geen verstand van house / breakbeat
Dat geeft niks, maar daarom wil ik je alvast deze wijsheid meegeven.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
zoals ik al zei,. ik heb geen flauw benul
aha!quote:usually characterized by the use of a non-straightened 4/4 drum pattern (as opposed to the steady beat of house or trance)
Obscuur?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
F&F subforum, nu met nog meer obscure muziek dan MUZ
Ohw oke, dan mag het wel.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:44 schreef DeZwabber het volgende:
het is meer een koosnaampje voor niet-mainstream muziek
Er zit een UIT knop op je teevee...quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:03 schreef DeZwabber het volgende:
ergens toen ik niet op zat te letten is dwdd op de tv veranderd in nachtegiel
alleen doet het geluid het nietdus ik zie een bewegende giel, en hoor allemaal klikjes en plopjes
of draait hij vanaaf breakbeat![]()
Dat kan dan wel weer leuk zijn soms.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:07 schreef DeZwabber het volgende:
er zit ook comedy central op mijn tv
Op tijd naar bed gaan zit er al niet meer in als ik op de klok kijk.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:15 schreef DeZwabber het volgende:
hmm ik twijfel tussen op tijd naar bed gaan of nog ff wakker blijven
morgen op bezoek bij een vriendin die anti kraak woont in een villa![]()
had d'r al twee jaar niet gezien of gesproken, en vandaag ineens contact
Mijn definitie van "op tijd" variëren sinds ik een baan heb met wisselende diensten.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:21 schreef DeZwabber het volgende:
mijn definitie van "op tijd" ligt ver voorbij het spectrum van de normale mens![]()
nou, vroeg, vroeg, maar ik moet morgenochtend wel aan de fitness, en daarna als een idioot inpakken en me gitaar + versterker meezeulen naar het station
Leuk!quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
tenzij ik het onderweg ergens vergeet, is het wel het plan ja
O Rly?quote:
Ik beloof je met mijn hand op mijn hart dat ik dat morgen terug ga zoeken en ga kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:46 schreef DeZwabber het volgende:
nee, zonder dollen,
porcupinetree.com
en dan in de lijst met video's klikken op "video: Way out of here (live)"
iets totaal anders dus
ik hou van die band
(overigens,als je er niks aan vindt, wacht op de solo, erg de moeite waard)
En ik moet ook nog kunnen schrijven he, net als 30 mensen na mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
Heb je nog wel genoeg ruimte om te krabbelen?
MrSubtle moet rode oortjes krijgen en niet alleen van de originele tekst
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga morgenvroeg lekker ontbijten om 11u ofzo... dan lekker naar de markt.. handschoenen scoren, kipje eten. Dan misschien nog ff langs vrienden wat drinken. Rond 15u zal ik wel ergens mn mail checken ofzo/ mn neus laten zien. En dan rond 16u een boekje lezen ofzo. 17u koken. Eten, dan naar de studio als ik me goed voel.
iig wel minder dan ik reeds doe met dat computeren.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
04. 239 Greys
06. 179 Loveless85
07. 177 Ynske
08. 174 MrSubtle
21. 123 JJH
23. 119 Cat22
93. 054 DeZwabber
96. 053 Dizzy-Miss-Lizzy
Iedereen heeft zo z'n threshold waarbij het gevoel van "he moet dat nou" bereikt wordt. Die ligt bij iedereen anders, maar zoals gisteren met die foto van Q, dat ging mij dan ook echt te ver. Maar goed, los van dat ik een keer zal vragen of de TT's wat minder ranzig mogen ivm werk of dat zo'n keutel foto niet hoeft, gaat het voor mij niet. Dat wil niet zeggen dat iedereen zich meteen moet aanpassen aan alle gevoelens van anderen, dus als ik zoiets vraag en er komen wat opmerkingen als "je piept" of whatever, dan boeit me dat niet zoquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
Najah, laat ik t zo zeggen. Het geklaag is er niet voor niks denk ik. Feit is dat gewoon best wat mensen de over the top TT's en over the top ranzigheid gewoon niet hoeven te zien.
Iedereen houdt volgens mij wel van een geintje, en ik zal de laatste zijn die hier heilig en braaf gaat zitten doen, want ik kan ook enorme kutopmerkingen maken of super fel in discussies zijn, maar er word misschien de laatste tijd zo gezeurd omdat het gewoon een kwestie van druppel -> emmer is.
morguhquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:44 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen allen!![]()
Ja hoor, gaat er hier serieus gedaan worden als ik er niet ben?![]()
Nou, dit keer lees ik echt niet terug!![]()
Gewoon al om 6.20 wakker gemaakt... en nu pas kans om even achter de pc te kruipen!
Ga wel zo zwemmen!
douchen gaat erna wel gebeuren denk ik...quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
morguh
Zwem ze! Ik ga zo ook zwemmdouchen
Hoi...quote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:05 schreef nieslief het volgende:
Alweer een jjh'tje is toch niet te geloven dit.
Zou ik proberen om in mijn eentje dit topic vol te beppen?
Goeie morgen Cat ik was al bang dat de boel hier ingekakt (hiihihihihi toepasselijk) zou zijn na gisteren.quote:
Kijk je daarvan op na gisteren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 13 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 389 Qwea
02. 351 oh-oh
04. 239 Greys
06. 179 Loveless85
07. 177 Ynske
08. 174 MrSubtle
21. 123 JJH
23. 119 Cat22
93. 054 DeZwabber
96. 053 Dizzy-Miss-Lizzy
Qweaaaaaa wat flik je me nou??????
Succes!quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:14 schreef Cat22 het volgende:
Lekker bezig Nies.Ook ik ga je verlaten: tv en laptop kopen en groenten scoren op de merret.
Jahaaa dat wil ik ook weten.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pagan! Jij had toch geheime post van je SS zei Strega?
Krijgen we daar nog iets over te horen? Ik zit al een paar dagen klaar met mijn notitieblok
Morgen treinweirdoquote:
Alweer? Leuk zegquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef Greys het volgende:
En straks naar Blijdorp, jippieeeeeeeeee!
Ik zal de scanner eens uitgraven, later vandaag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:32 schreef Greys het volgende:
Pagan! Jij had toch geheime post van je SS zei Strega?
Krijgen we daar nog iets over te horen? Ik zit al een paar dagen klaar met mijn notitieblok
Oorpijnquote:
Slecht geslapen en vervelende jongens die ik dan maar een klein beetje negeer anders wordt het heibel in de keet. En blijf ik mopperen, ik wil het gewoon graag even rustig en gezellig hebben. En eigenlijk gedragen ze zich prima en ben ik gewoon sjaggo.quote:
Ja dat is de bedoeling, maar ik hou me (nog net niet) 24 uur per dag met die lijstjes bezigquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:39 schreef nieslief het volgende:
Oh Greys is het niet de bedoeling dat in dat lijstjesgebeuren van de nattedozenclub bijgehouden wordt waar de boekjes zijn. Dus dat er achter Oh-oh komt te staan dat die nu aan het lezen en krabbelen is?
En dat jaquote:Mogge treingek.
Nou doe 's niet dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Slecht geslapen en vervelende jongens die ik dan maar een klein beetje negeer anders wordt het heibel in de keet. En blijf ik mopperen, ik wil het gewoon graag even rustig en gezellig hebben. En eigenlijk gedragen ze zich prima en ben ik gewoon sjaggo.
Vrolijk jij me op??quote:
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele parkquote:
Gezellig! Is er nog kans op gemuurduw?quote:Ik ga strakkies winkelen (ja, OOK voor de SS) en eten met een vriendin
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zal de scanner eens uitgraven, later vandaag.
Ja he als het regent gewoon de plu mee en beessies kijken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele park). Want als het regent is het er lekker rustig!
Leuk zeg... ik wil ook naar de dieruhtuinquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu een abonnement en het regent dan wel, maar de haaientunnel en de ijsbeer zijn maar 20 meter lopen ofzo, dus daar ga ik even gluren (en waarschijnlijk nog wel een rondje over het hele park). Want als het regent is het er lekker rustig!
't is een exquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:44 schreef Greys het volgende:
Gezellig! Is er nog kans op gemuurduw?
Is goed, waar word jij vrolijk van mutsje?quote:
Dat laatste zegt niets natuurlijk (niet altijd tenminste)quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Leuk zeg... ik wil ook naar de dieruhtuin![]()
[..]
't is een ex... neuh
Oeh laat ik de mijne ff aanpassen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
** Gil even als je het boekje uit hebt en door wilt sturen of al doorgestuurd hebt, dan houden we het bij! De bedoeling is dus dat je waardevolle notities en highlights in het boekje zet alvorens je hem doorstuurt. Ik heb in mijn eerste boekje 72 krabbels gezet
Oké. Volgordes!
*knip*
Nee da's waarquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste zegt niets natuurlijk (niet altijd tenminste)![]()
Ga je echt alles bijlezen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef gothic-blackie het volgende:
pff ben je er een dag niet vanwege werk en daarna domino day (enigste dag int jaar dat telefoon en pc uit gaan en tv aan) en dan zijn er even 10 topics bij, heb de laatste al doorgelezen, nu de rest nog.
maar goed mogguh iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |