Ik ben bij reuen heel erg tegen, en bij teven als je niet gaat fokken heel erg voor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef trainfreak het volgende:
Effe een vraagje aan de hondeneigenaren.
Hoe kijken jullie op tegen castratie?
Ik ben niet van plan om te kweken met m'n reu, maar een castratie om latere problemen te vermijden vind ik eigenlijk nutteloos.
Ik vind dr ook niet eens zo vasthoudendquote:
het lijkt me vrij pijnlijk, maar waarom heb ik daar een hond bij nodig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef trainfreak het volgende:
Effe een vraagje aan de hondeneigenaren.
Hoe kijken jullie op tegen castratie?
Ik ben niet van plan om te kweken met m'n reu, maar een castratie om latere problemen te vermijden vind ik eigenlijk nutteloos.
Nou... wel als het aankomt op dierenliefde.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dr ook niet eens zo vasthoudend![]()
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het lijkt me vrij pijnlijk, maar waarom heb ik daar een hond bij nodig?
Na 3x herlezen te hebben snap ik hem, LOLquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het lijkt me vrij pijnlijk, maar waarom heb ik daar een hond bij nodig?
Hou vol oh-oh en wandel ze met jequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:50 schreef oh-oh het volgende:
Shit, ik had net ff kort trek in een peuk![]()
Ik ga maar snel wandelen
Ik heb hier in ieder geval nog nooit het bewijs daarvan gezien.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, egwel heurAlleen niet zo vaak
Ik zag jou laatst posten dat je in was voor allerlei soorten muziek en open staat voor nieuwe dingen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef DeZwabber het volgende:
check
Venetian Snaresquote:
Mijn tip is heul geen crap.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:16 schreef DeZwabber het volgende:
*krijgt angstig voorgevoel dat mensen al hun crap bij mij gaan dumpen in de toekomst
En zo is hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mijn tip is heul geen crap.![]()
Je houdt ervan, of je vindt het niks, maar het is kwalitatief hoogstaand.
Werkt deze ook niet? http://www.vsnares.com/Li(...)20in%20Amsterdam.wmvquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:19 schreef DeZwabber het volgende:
hij doet het niet, maar ik ga even googlen op de titel
Welterusten ElisaBabe. Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En zo is het
Slaap lekker allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |