Bijquote:
Ja iedereen klaagt wel es maar sommige mensen klagen alleen maarquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij klaagt toch ook best eens over wijven op kantoor, wijven met een kat op straat, dat soort dingen?
En terecht, als je je daar aan stoort.
Iedereen klaagt wel eens. Q over haar kwalen, ik over ranzigheid en NSFW TT's, Loveless over zijn piem0l die niet in een pomp past, SF over de notes van Ll, Elies over de slotjes...
We zijn net echte mensen soms!
Welterusten Ml, sweet dreams zonder geklus,quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het per pm kon maar ga wel gewoon slapentruste
Maar noem dan gewoon namenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja iedereen klaagt wel es maar sommige mensen klagen alleen maar![]()
En ik zeg ook dat het MIJN afwijking is dat ik daar niet tegen kan, ik vraag niet of die mensen zich aanpassen
Speciaal voor Ml-etje heb je nu PMquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar noem dan gewoon namen
Wie klagen er alleen maar? Dan kunnen diegenen daar misschien iets aan doen.
Als ze het niet weten, dan hebben ze het misschien niet in de gaten.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor Ml-etje heb je nu PM
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Ml, sweet dreams zonder geklus,
Nou eigenlijk vind ik als je dan namen gaat noemen dat je het óf hier moet mikken, óf die lui ff moet PM'en. Nu word dit morgen teruggelezen en lijkt 't net alsof jij nu per PM aan Greys een lijstje stuurt van wie de 'zeikerds' zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Speciaal voor Ml-etje heb je nu PM
Ik ben echt weg dus mik maar neerquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik als je dan namen gaat noemen dat je het óf hier moet mikken, óf die lui ff moet PM'en. Nu word dit morgen teruggelezen en lijkt 't net alsof jij nu per PM aan Greys een lijstje stuurt van wie de 'zeikerds' zijn
Nee hoor, ik voldoe gewoon aan het verzoek van ML dat zij al eerder deed en aan dat van Greys om het per PM te bespreken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik als je dan namen gaat noemen dat je het óf hier moet mikken, óf die lui ff moet PM'en. Nu word dit morgen teruggelezen en lijkt 't net alsof jij nu per PM aan Greys een lijstje stuurt van wie de 'zeikerds' zijn
Sorry, ik vind je verder hartstikke lief, maar je kan er wat van hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik erger me aan zat dingen waar ik niet over klaag, maar wat ik vooral niet kan lijen is dat geklaag de hele tijd, das een afwijking van mij, ik heb echt zero tollerance mbt klagende mensen
Bwehehe ik ben zo makkelijkquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voldoe gewoon aan het verzoek van ML dat zij al eerder deed en aan dat van Greys om het per PM te bespreken.
Tis ook nooit goed he![]()
Heb je de rest ook gelezen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, ik vind je verder hartstikke lief, maar je kan er wat van hoor
Ik ben dan wel niet iedereen... maarre, ik ben er nog hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bwehehe ik ben zo makkelijk
Ik ga dan ook maar es tukken als iedereen er vandoor gaat
I know, maar dan is zero-tolerance wel wat vreemd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Heb je de rest ook gelezen?
Ik ontken nergens dat ik zelf klaag namelijk
Ik geef ieg mn eigen gebreken wel toe hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I know, maar dan is zero-tolerance wel wat vreemd.
Misschien is klagen nog niet eens het woord. Negatief oordelen zou beter zijn.
Tuuttuut tuuduuduuquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:37 schreef DeZwabber het volgende:
tuut-tuut
Dat siert jequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik geef ieg mn eigen gebreken wel toe hoor
Jij bent heul geen kreng.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat siert je
Ik ook; ik ben een vasthoudend vals kreng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |