Ist een beagletje?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
Even tussendoor een foto van m'n hond(je):
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn held Rocky
Ik kwam vandaag de dame van de DW tegen bij de frietkraam. De doos met kauwstaven is vanmiddag binnengekomen
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je het gitaarspelen verzaakt?
![]()
Wordt je gitaar dan jaloers en trasht ie dan je pc???
![]()
![]()
Wat een cutiequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Hij / zij kijkt een beetje zieligquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste topic v vandaag.quote:
Ik zit je te stangen maar je hapt echt zo makkelijk dat dr haast geen lol aan isquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:03 schreef Greys het volgende:
Nee maar oh-oh, ff serieus.
Vind je het echt niet 'smerig' genoeg dan hier?
Zit er niets tussen 'verplicht braaf en burgerlijk' en 'ranzig'?
Of zit je me nou gewoon te stangen?
*huil ende kras*
't Is inderdaad een Beagle..quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ist een beagletje?
![]()
Mijn hondjes aten vanavond nog bijna een beagletje op![]()
Kweet niet wat dr mis was met die beagle, maar damn, ze moesten m echt niet![]()
Terwijl ze normaal tamelijk hitsig worden van beagles
Heb je nog wel genoeg ruimte om te krabbelen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Morgen met pen en stift!
Maar ik ga zo wel naar bed met Murakaaaaaami
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee!
Morgen met pen en stift!
Maar ik ga zo wel naar bed met Murakaaaaaami
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Schatje![]()
Maar dat is toch echt geen verrassing meer voor je na al die tijd dat we hier zitten?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zit je te stangen maar je hapt echt zo makkelijk dat dr haast geen lol aan is
Dr was nog zo veel plek, je had helemaal niet zo veel gekrabbeld als ik dacht!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je nog wel genoeg ruimte om te krabbelen?
MrSubtle moet rode oortjes krijgen en niet alleen van de originele tekst
Jamaar jamaar jij wil wel steeds dat wij veranderen, dus ik hou ook nog wat hoop voor jouquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt geen verrassing meer voor je na al die tijd dat we hier zitten?
Ik bedoel, ik blijf gewoon hetzelfde hoor, daar kan je niets meer tegen doen, sorry
Die pompquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[sc] 328 waar MrS abstinent blijft
denk even niet aan hondjesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Karel ligt op zn rug nu en Kees likt zn jeweetwel![]()
Das rechts naast me.
Links liggen de naakte mannen beide in alle glorie op hun rug met hun gezamelijke hebben en houwen te pronken
Over welke dieren hebben we het dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:06 schreef oh-oh het volgende:
Karel ligt op zn rug nu en Kees likt zn jeweetwel![]()
Das rechts naast me.
Links liggen de naakte mannen beide in alle glorie op hun rug met hun gezamelijke hebben en houwen te pronken
Hondjes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Over welke dieren hebben we het dan?
Honden? Katten?
Ik heb het gelezen, geef voortaan wat extra gas.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die pomp![]()
Die heb ik heul niet nodig, vind het wel een coole en gewaagde prijsvraag en getuigen van balls dat ze het zo op de FP mikken
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:02 schreef trainfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Een lolletje is leuk, en dat gaat soms wat ver, ik ben echt de laatste daar over te gaan zeiken. Maar soms komt het voornamelijk bij één persoon wel op een erg dubieus niveau terecht, en is het gewoon choqueren en zoveel mogelijk viezigheid roepen of posten...quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jij wil wel steeds dat wij veranderen, dus ik hou ook nog wat hoop voor jou
Tis een Japannertquote:
Ja of je gaat door met caps over dominostenen, poeh poeh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een lolletje is leuk, en dat gaat soms wat ver, ik ben echt de laatste daar over te gaan zeiken. Maar soms komt het voornamelijk bij één persoon wel op een erg dubieus niveau terecht, en is het gewoon choqueren en zoveel mogelijk viezigheid roepen of posten...
Dat was toch niet jouw smaak?quote:
No problemo, de rest ook bedankt voor de leuke reactiesquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
sorry voor mijn trage reactie, mijn verbinding bokt.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een lolletje is leuk, en dat gaat soms wat ver, ik ben echt de laatste daar over te gaan zeiken. Maar soms komt het voornamelijk bij één persoon wel op een erg dubieus niveau terecht, en is het gewoon choqueren en zoveel mogelijk viezigheid roepen of posten...
LIEF DOENquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of je gaat door met caps over dominostenen, poeh poeh.
![]()
Geen idee waar je t over hebt, maar qua literatuur zeer zeker wel hoorquote:
Mannen dooozijntjequote:Op zaterdag 14 november 2009 00:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee waar je t over hebt, maar qua literatuur zeer zeker wel hoor
Ik zeg toch; ik ben de laatste om te zeiken. Maar in your face pics van drollen en continu geouwehoer over andere ranzigheid is moeilijk te negeren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja of je gaat door met caps over dominostenen, poeh poeh.
![]()
Welterusten Greys.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
Laat ook maar. Trust!
Neeeeeee, echt, ik wil het niet uitpraten , alles maar de hele tijd uit willen praten, dat vind ik zo niet nodig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het wel weer te serieus opvatten, maar eh... Zullen we dit anders gewoon een keer serieus per PM uitpraten? Want het is wel een steeds terugkerend iets zo. Ik wil niet dat jullie veranderen, maar als nou diverse mensen zich storen aan bepaalde ranzigheid (die foto ging gewoon écht te ver, daar was ik echt niet de enige in, integendeel) dan kan je toch gewoon vragen of dat iets anders kan?
Het is zo extreem. OF het is allemaal over de top en vloeken en schelden en ranzigheid, of 'van Greys moeten we braaf en burgerlijk zijn'. En dan daarna is het allemaal een grapje, maar het komt wel steeds terug.
Nou ja, laten we er over ophouden, want het gaat me irriteren en daar heb ik nu geen zin inHeb ook geen zin in ruzie.
Ik ga naar bed. Tot morgenEn ik hoop dat je beter slaapt oh-oh!
Zeg was ik niet duidelijk hierboven heer Llquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch; ik ben de laatste om te zeiken. Maar in your face pics van drollen en continu geouwehoer over andere ranzigheid is moeilijk te negeren.
En overigens was die domino caps eenmalig en heb ik niemand daar écht over horen klagen
Trusten Greysiequote:
Nee je mag m'n pomp niet lenenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg was ik niet duidelijk hierboven heer Ll![]()
Heb je mij niet gehoord dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg toch; ik ben de laatste om te zeiken. Maar in your face pics van drollen en continu geouwehoer over andere ranzigheid is moeilijk te negeren.
En overigens was die domino caps eenmalig en heb ik niemand daar écht over horen klagen
* Ml-etje rolt met ogenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je mag m'n pomp niet lenen
Ik niet, ik heb dat godzijdank niet hoeven aanschouwen en de kans dat ik slaap acht ik kleinquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo natuurlijk dromen over Wilders Challenges en vallende dominostenen.
zucht over zero tolerance gesprokenquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je mij niet gehoord dan?
Over die drol heb ik ook geklaagd hoor!
Ik erger me aan zat dingen waar ik niet over klaag, maar wat ik vooral niet kan lijen is dat geklaag de hele tijd, das een afwijking van mij, ik heb echt zero tollerance mbt klagende mensen
De laatste snap ik maar de 1e?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:17 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo natuurlijk dromen over Wilders Challenges en vallende dominostenen.
Oh ik heb dat juist echt nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik erger me aan zat dingen waar ik niet over klaag, maar wat ik vooral niet kan lijen is dat geklaag de hele tijd, das een afwijking van mij, ik heb echt zero tollerance mbt klagende mensen
?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zucht over zero tolerance gesprokenpm?
Ik hoopte dat het per pm kon maar ga wel gewoon slapenquote:
Jij klaagt toch ook best eens over wijven op kantoor, wijven met een kat op straat, dat soort dingen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou sorry hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het per pm kon maar ga wel gewoon slapentruste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |