Ik vertel echt alles behalve dat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doe je naam dan nog eens vertellen!!!
Heeeeeeyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Rachida, je hoeft je er niet voor te schamen toch?
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Doet er nog iemand mee met deze FOK! prijsvraag
Nee, maar als je m graag wil wil ik wel voor je meedoen hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nah die heeft mijn meneer niet nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
You dirty woman!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Maes het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben gisteravond naar de Full Monty geweest en de blote piem0l van 6 mannen gezien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MrS, mijn collega meneer en ik hebben ook zeker niet op de eerste date gezoend hoor!
Het blijft een collega en dan ben je wat voorzichtiger. Hoewel mijn meneer wat te voorzichtig wasMaar het is allemaal goed gekomen
Nouquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar als je m graag wil wil ik wel voor je meedoen hoor!
Whutquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach inmiddels heb ik er nog eens over nagedacht en denk ik dat ik het hier toch bij ga laten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach inmiddels heb ik er nog eens over nagedacht en denk ik dat ik het hier toch bij ga laten
Waarom?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee eerst nog minstens maandelang inhoudsloze keiharde brute sex en dan kun je es kijken of je dr een leuk gesprek mee kan voeren zo af en toequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Je vond haar toch leuk, en zij jou ook wel. het is maar een eerste date geweest hé. En dan komt een tweede, je hoeft niet meteen te trouwen ofzo.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nouhihih eigenlijk
![]()
als jedat
zou hihihi
willen doen
![]()
![]()
![]()
Neuh nooit klachten gehad en ook niks te klagen. Vond het wel humor dat het zo op de FP staat, dat ze sextoys als prijzen hadden is niet nieuw, maar dit wel. Benieuwd wie hem wint![]()
Ik mot zo'n ding niet. Dan word ik aangeklaagd voor mishandeling als ik dan sex heb met iemand. Alstie nóg groter wordquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee doen, mag ik je adres???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |