1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Wat zij ^^ zegtquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:01 schreef MissBliss het volgende:
Mooi woord.
quote:
nee, dat is geen dubbelzinnigheid, kssssjquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:15 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga m'n dooie dolfijn in de wax zetten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:41 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 12 november 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 241 oh-oh
Om het milieu te sparen staat hier vandaag geen zinvolle zin.
Die oh-ohquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:48 schreef JJH het volgende:
Ik keek nog even naar de dagcijfers.
[..]
WAT?????????????quote:Op vrijdag 13 november 2009 08:33 schreef Greys het volgende:
Hihihiiiiiiiihihi, oh-oh fier bovenaan in de top-100
Maar ze is gestopt met roken, dus dan mag het.
MrS, ik hoop dat je gesmst hebt of ze stevige muren thuis heeft![]()
Oh-oh, volgens mij komt Popstars vanavond niet maarDomino Day
Dus alle tijd om mijn boeiende lectuur te lezen!
Ja ik hoop t ookquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:36 schreef Greys het volgende:
Maar je mocht het hoor oh-oh, je had afleiding nodig
Ik hoop zo dat de post arriveert vandaag bij je
Oh ja shit!quote:
Ow, coooolquote:Op vrijdag 13 november 2009 08:51 schreef oh-oh het volgende:Tis trouwens vrijdag de 13e vandaag he
quote:
Ja leuk hequote:
Het is....quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
Pfff stil hier niemand wat te vertellen?
Ik ben inmiddels in hoofdstuk 11..
Ik had al plenty verteldquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:21 schreef nieslief het volgende:
Pfff stil hier niemand wat te vertellen?
Ik ben inmiddels in hoofdstuk 11..
quote:
Ik vertel echt alles behalve dat!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doe je naam dan nog eens vertellen!!!
Heeeeeeyquote:
quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Nou Rachida, je hoeft je er niet voor te schamen toch?
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Doet er nog iemand mee met deze FOK! prijsvraag
Nee, maar als je m graag wil wil ik wel voor je meedoen hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
Nah die heeft mijn meneer niet nodigquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:33 schreef Loveless85 het volgende:
You dirty woman!quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Maes het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben gisteravond naar de Full Monty geweest en de blote piem0l van 6 mannen gezien
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MrS, mijn collega meneer en ik hebben ook zeker niet op de eerste date gezoend hoor!
Het blijft een collega en dan ben je wat voorzichtiger. Hoewel mijn meneer wat te voorzichtig wasMaar het is allemaal goed gekomen
Nouquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, maar als je m graag wil wil ik wel voor je meedoen hoor!
Whutquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach inmiddels heb ik er nog eens over nagedacht en denk ik dat ik het hier toch bij ga laten
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach inmiddels heb ik er nog eens over nagedacht en denk ik dat ik het hier toch bij ga laten
Waarom?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee eerst nog minstens maandelang inhoudsloze keiharde brute sex en dan kun je es kijken of je dr een leuk gesprek mee kan voeren zo af en toequote:Op vrijdag 13 november 2009 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut![]()
Je vond haar toch leuk, en zij jou ook wel. het is maar een eerste date geweest hé. En dan komt een tweede, je hoeft niet meteen te trouwen ofzo.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nouhihih eigenlijk
![]()
als jedat
zou hihihi
willen doen
![]()
![]()
![]()
Neuh nooit klachten gehad en ook niks te klagen. Vond het wel humor dat het zo op de FP staat, dat ze sextoys als prijzen hadden is niet nieuw, maar dit wel. Benieuwd wie hem wint![]()
Ik mot zo'n ding niet. Dan word ik aangeklaagd voor mishandeling als ik dan sex heb met iemand. Alstie nóg groter wordquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee doen, mag ik je adres???
Brief dat dan even aan mij door ik wil dan ook wel meedoen........quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga gewoon mee doen, mag ik je adres???
Past ie wel in die pomp dan?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik mot zo'n ding niet. Dan word ik aangeklaagd voor mishandeling als ik dan sex heb met iemand. Alstie nóg groter word[/macho]
Hij heeftquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij begrijpt me tenminstequote:
Die kan in ieder geval haar prioriteiten stellenquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Nee eerst nog minstens maandelang inhoudsloze keiharde brute sex en dan kun je es kijken of je dr een leuk gesprek mee kan voeren zo af en toe
En nu even het serieuze antwoord? Misschien dat wij vrouwen dan ooit nog jullie mannen gaan begrijpen.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die kan in ieder geval haar prioriteiten stellen:
[..]
Nou dit klinkt eerder als een tikje vrouwelijke draaikonterij en moeilijkdoenerij.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En nu even het serieuze antwoord? Misschien dat wij vrouwen dan ooit nog jullie mannen gaan begrijpen.
Daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En nu even het serieuze antwoord? Misschien dat wij vrouwen dan ooit nog jullie mannen gaan begrijpen.
Een OEMPF is wel essentiëel jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 09:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik op zich ook wel benieuwd naar.
Maar misschien is het gewoon heel simpel en was er gewoon geen 'OEMPF'?
Maar wáááárom twijfel je dan als er niks mis is met haar?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Nou er is niets "mis met haar"tis een leuke meid, maar ik heb - nadat ik er wat meer over nadacht - toch mijn twijfels... shit happens
Je kunt ook te lang nadenken en het kapot denken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:54 schreef MrSubtle het volgende:
Nou er is niets "mis met haar"tis een leuke meid, maar ik heb - nadat ik er wat meer over nadacht - toch mijn twijfels... shit happens
Waar?quote:
Hadden ze allemaal die ene blote piem0l?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:34 schreef Maes het volgende:
Hoi!![]()
Ik ben gisteravond naar de Full Monty geweest en de blote piem0l van 6 mannen gezien
Oh brute tegendemuurduwerij!!!!!!!quote:
Waar ben jij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 09:55 schreef nieslief het volgende:
Whihihihihihi ze zijn nu borsten aan het vergelijken.....
Ik heb gisteravond niet meer gekeken, was een beetje laat thuisquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Hey Maes, als het goed is heb jij mail gehad nu toch?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond niet meer gekeken, was een beetje laat thuisen op mijn werk kan ik mijn thuismail niet openen wachtwoord vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |